• Echt waar. In 1 maand tijd ben ik twee "beste vriendinnen" verloren.
    Met andere woorden: Ze lieten mij in de steek.
    Eentje liet me opeens vallen omdat ik te ver weg woonde. Ze liet me juist op het slechtste moment vallen want toen voelde ik me zo vreselijk kut dat ik haar hulp echt nodig had, dacht ik dan. Een maand daarvoor had zij het zwaar en toen was ik er wel voor haar.

    De andere probeerde mijn droom eerst nog kapot te maken en negeert me nu als ik haar op de training tegen kom.

    En dan maar zeggen dat die vriendschap voor eeuwig is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Erg he. Dat ken ik. Dit jaar ook nog meegemaakt met mijn "beste vriendin". Altijd voor haar geweest, krijgt ze dr eerste vriendje en *poef*, weg is ze.
    Dat soort mensen zijn je niet waard.


    ars moriendi

    Zo gaat dat. Ik ben ook in 4 maanden mijn 2 beste vriendinnen en mijn vriendje verloren. Maarja, life goes on.. Je krijgt wel nieuwe mensen in je leven (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Met die laatste vriendin moet je het proberen goed te maken: ik begrijp het als jij je excuses niet eerst wil aanbieden. Maar Sarita, lief, wees slim en doe dat nu wel. Nu kan het nog.
    Soms zijn vriendinnen ineens weg en is er niets meer wat je kunt doen en heb je spijt dat het zo is geëindigd.D:


    everything, in time

    Ik geloof niet dat vriendinnen je ''ineens'' laten vallen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dan zijn het geen waardige vrienden. Ik weet dat ik altijd op mijn maatjes kan rekenen. En ik ben echt blij dat we na een jaar minder contact alles gewoon weer konden oppakken zoals het was.


    SLOAN.

    @Marleen. Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb geprobeerd om in het begin aardig te doen tegen die tweede. Maar opeens doe ik niks goed meer in haar ogen en kat ze me af als ik van haar win met judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is kut. Ik ben gisteren ook mijn beste vriend verloren. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ROSEISHOT schreef:
    Ik geloof niet dat vriendinnen je ''ineens'' laten vallen.

    Ohnee?

    Eerst nog bij elkaar logeren. Niks aan de hand. De volgende week kom ik bij haar in de groep trainen en opeens negeert ze me kei hard en kat ze me af en probeert ze mijn dromen kapot te maken. Is dat niet ineens?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Ohnee?

    Eerst nog bij elkaar logeren. Niks aan de hand. De volgende week kom ik bij haar in de groep trainen en opeens negeert ze me kei hard en kat ze me af en probeert ze mijn dromen kapot te maken. Is dat niet ineens?


    She's jalous i guess. Ik ken de symptomen (cat)


    SLOAN.

    Echte beste vriendinnen bestaan volgens mij niet.


    Your make-up is terrible

    Mhh, ik heb ook zo'n beste vriendinnen gehad. Opeens laten ze je vallen, en trouwens dat waren toen niet echt mijn beste vriendinnen. We waren met een groepje en iedereen roddelde over elkaar. Gelukkig heb ik nu wel een goede beste vriendin gevonden waarmee ik goed kan praten.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:33 ]


    <3

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Ohnee?

    Eerst nog bij elkaar logeren. Niks aan de hand. De volgende week kom ik bij haar in de groep trainen en opeens negeert ze me kei hard en kat ze me af en probeert ze mijn dromen kapot te maken. Is dat niet ineens?

    SindsWanneerHebJijZo'nRozeBeginletter

    Dat is inderdaad wel ineens, maar wat er in mijn hoofd zegt openbaar ik niet op Quizlet, dat spaar ik je liever. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    -> Verplaatst naar relatie


    I am an idiot, I move.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    SindsWanneerHebJijZo'nRozeBeginletter

    Dat is inderdaad wel ineens, maar wat er in mijn hoofd zegt openbaar ik niet op Quizlet, dat spaar ik je liever. :')

    Vertel in een prive bericht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het ook altijd voor gehad. --"
    Ik geloof niet in 'beste vriendinnen'. Doe ik ook niet aan mee. Trouwens, ik geloof ook niet dat het 'voor altijd' kan zijn... Dan zou je misschien al echte soulmates moeten zijn of zo... En dan nog geloof ik dat moeilijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.