• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    "Je hebt gelijk, maar ik vind het best wel lastig dat hij zich door niemand wilt laten helpen." Zuchtte ik en trok mijn beide wenkbrauwen op. "Als we er voor kunnen zorgen dat die kerels hem met rust zouden laten, zou hij waarschijnlijk een stuk aangenamer zijn om mee te leven."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Ik zucht.
    'Hij blijft zeggen dat hij het overleeft.' zeg ik.
    'Dus stel nou, hij overleeft het, dan laten die gasten hem met rust, en misschien doet hij dan... Normaal' zeg ik.


    El Diablo.

    Finn
    Ik schud mijn hoofd en kijk even naar de wolken terwijl ik de rook uitblaas. 'Beloof me dat je niet dood ga.' zeg ik zonder hem aan te kijken. Ook al is dit het domste wat ik ooit gezegd heb, en dat is een hele hoge lat, het is niet realistisch en Sebastian zou het me nooit kunnen beloven. Maar toch wil ik het uit zijn mond horen, ik wil een bevestiging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Leuk,' glimlacht Kurt. Ik knik langzaam, ergens voel ik dat die glimlach niet echt oprecht is. 'Als je achter haar harde buitenkant door kijk is ze heel lief, maar ook kwetsbaar.' zegt hij en kijkt even naar Quinn. 'En ze heeft haar hart op de juiste plaats, dus..' zegt hij nu zachtjes. Ik kijk naar Quinn en dan weer naar Kurt. 'Ja, dat is waar' zeg ik langzaam, volgens mij wordt dit een pijnlijke stilte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik was even stil en keek weer op, maar deze keer was ik erg serieus. "En wat als hij het niet overleefd?"
    Mijn ogen gleden even door de ruimte en kwamen weer terecht bij Santana.
    "Dat ook al overwogen?" Vroeg ik zacht. "Ik denk dat de meesten zich er dan schuldig over zouden voelen dat ze niets geprobeerd hebben."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik knik, en kijk Finn aan.
    'Komt goed' stel ik hem gerust.
    Nu maar hopen dat het zo is..


    El Diablo.

    Santana

    'Je moet niet meteen van het ergste uitgaan Quinn, zelfs ik heb vertrouwen in hem, dat is al heel wat' zeg ik zacht.


    El Diablo.

    Kurt

    Als Blaine die bevestiging geeft glijden mijn ogen neer en pers ik mijn lippen even op elkaar. Ik voel weer een pijnlijke stilte aankomen, en die wilde ik juist zo graag voorkomen bij Blaine. Mijn gedachten maken op één of andere manier een hele rare wending en zo denk ik terug aan de diva off die ik had met Rachel om Defying Gravity. Het is een raar moment om daar ineens aan te denken. Ik begin, om de stilte te breken, uiteindelijk maar Defying Gravity te neuriën en halverwege stop ik en glimlach ik zwakjes even naar Blaine, benieuwd of hij het nummer kent.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn

    'Dus morgen gaan wij gewoon een biertje drinken en is er niks gebeurt.' zeg ik hardop zodat ik het zelf ook begin te geloven. Ik gooi mijn sirgaret die bijna helemaal afgebrand is tot aan het filter op de grond en trap het uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Hmm, als ik niet in coma lig wel' grijns ik.
    Ik neem nog een trek van de sigaret en trap hem dan uit.


    El Diablo.

    Quinn

    "Dan hoop ik dat alles goed komt," Glimlachte ik vreugdeloos.
    Onbewust was ik wat aan de punten van mijn haar gaan frunniken en staarde in het niets voor me uit.
    Ik vroeg me af wat er allemaal zou veranderen als er één iemand van ons er niet meer zou zijn, of we dan nog steeds zo'n hechte band zouden hebben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik kijk hem even aan en zucht. 'Ik vertrouw je, en je gaat jezelf niks laten overkomen. Ook al doe je het maar voor mij.' zeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Er begint een pijnlijke stilte te komen. Ik kijk een beetje rond en Kurt kijkt voor zich uit. Ik bekijk hem nu even beter, hij is meestal wel goed gekleed, ik kan best goed met hem praten en ik voel me eigenlijk helemaal mezelf bij hem, maar het bloos gedeelte snap ik niet. Ik word niet echt snel verlegen, maar bij hem heb ik het wel. Opeens begint Kurt te neuriën, is dat niet Defying Gravity. Kurt glimlach zwakjes naar mij. 'Ik ken dat liedje, is dat niet Defying Gravity?' zeg ik dan en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Waar zou ik kunnen inspringen of wie wil er met Misery praten.....?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt

    'Correct.' zeg ik terwijl er weer een echte glimlach rond mijn lippen vormt. 'Rachel en ik zongen het eens tijdens een diva off.' vertel ik hem al iets vrolijker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.