• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [En iedereen is nog altijd in het Glee lokaal?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ja, iedereen, denk ik. Zitten gewoon in het Glee lokaal! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Kan iemand Quinn of Mercedes meeten? Anders is het zo dom dat ze er maar wat doelloos bij staan...Maakt niet uit wie van mijn personages, maar ik wil iets om handen hebben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Volgens mij zijn wij tweeën alleen online. XD) Blaine is aan het praten met Kurt, alleen er is nu wat ongemakkelijke stilte bij hun. ^^ ooh, ik moet nog even reageren op Kurt. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Er verschijnt op Kurt's gezicht een glimlach en hij staart nerveus even naar zijn schoenen. Dat ziet er toch wel schattig eruit? Vroeger viel ik alleen op meisjes, maar een paar jaar terug heb ik ontdekt dat ik ook op jongens val. Er hing een ongemakkelijke stilte en ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik frunnikte aan mijn strikje en deed mijn haar gewoonlijk weer goed. Ik hoor dat Kurt met zijn voet tegen de grond tikt en ik kijk hem even aan, hij was nog steeds rood en hij keek maar wat rond. Wat kon ik dan zeggen tegen hem om de stilte te onderbreken?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:11 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Met een diepe zucht plofte ik weer neer op een stoeltje en merkte dat Quinn naast me kwam zitten.
    "Cedes," Begroette ze me met een glimlach. "Hoe gaat het?"
    "Rond en gezond," Grinnikte ik en keek naar mijn knieën. "Met jou?"
    Mijn ogen gleden weer naar haar gezicht en ik zag dat ze nog een kleine glimlach op haar gezicht wist te toveren.
    "Het zijn zware dagen, maar ik sla me er wel door."

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Lieverd, Blaine wist het al lang, dat kurt op jongens viel, maar er was een andere reden waardoor er een ongemakkelijke stilte was. XD. Op pagina 4 is hun gesprek misschien moet je dat even lezen, dan kan je daarop wel iets anders verzinnen? ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik had het te laat door, ik had het al verandert]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Geef niet joh, kan gebeuren! ^^ Je kan alsnog op een andere manier hun ongemakkelijk stilte verbreken. XD Anders zit je zo met je jezelf te RPGen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik weet alleen niet echt hoe :') ideeën?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Je kan het zo doen, dat je toevallig hun gesprek hebt gehoord en dat je hun eventjes redt met iets? ofzo. XD Of je wordt jaloers op Kurt)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:27 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    (Hoe laat, welke les? en belangerijker waar is iedereen?)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Iedereen is in het Glee lokaal. XD De tijd weet ik niet, het is wel bijna pauze.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:38 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    Ik ga weer alleen zitten, want Quinn zit bij Mercedes en ik ken haar niet goed genoeg om te weten waar we het over kunnen hebben. Dus staar ik maar voor me uit, terwijl ik nadenk over hoe ik mensen kan overhalen op mij te stemmen als hoofd cheerio.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Ik had het gevoel alsof er een ongemakkelijk onderwerp tussen Blaine en Kurt was besproken aangezien ze beide vreemd deden.
    Voordat ik er iets op kon zeggen tegen Mercedes, was ze al opgestaan en naar ze toe gewandeld.
    "Wel, en welke pizza willen jullie straks eten?" Hoorde ik haar vragen terwijl ik toekeek hoe ze haar armen om hen heen sloeg. "Met ansjovis, verschillende kaassoorten? Ik betaal toch, dus maak je geen zorgen."
    Ergens had ik een vermoeden dat Mercedes wist dat ze een ongemakkelijke stilte hadden en probeerde ze dat te veranderen.
    Ik merkte dat ik aan het staren was naar hen, en wendde daarom snel mijn blik af in de hoop dat niemand het gemerkt had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.