• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn
    'Tsja, soms kan het wel verleidelijk zijn om naar zulke dingen te grijpen. Maar achteraf maakt het alles alleen nog maar erger.' zeg ik. Ook al heb ik er niks tegen dat hij rookt, dat is natuurlijk zijn eigen keuze. 'Weet je,' zucht ik. 'Misschien moet ik ook beginnen met roken.' zeg ik terwijl ik even langs hem heen kijk. 'Ik voel me zo gefrusteerd, machteloos en kut tegelijkertijd. Gewoon omdat ik niks kan doen zodat jij veilig bent.' zucht ik terwijl ik naast hem ga leunen.

    Kurt
    Ik blijf hem toch bezorgd aan kijken als hij zegt dat er niets aan de hand is. 'Weet je het heel zeker?' vraag ik terwijl ik mijn hand over zijn schouder laat glijden om hem een beetje een vertrouwd gevoel te geven. 'Want als er wel iets is, kun je me dat altijd vertellen.' zeg ik terwijl ik hem doordringend aankijk.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Hier' zeg ik, en geef het pakje.
    In het pakje zit ook de aansteker, dus daar hoeft hij niet om te vragen..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik keek Santana lachend aan en schudde mijn hoofd. "Finn is geen optie, dat gaan we hem niet aan doen."
    Mijn tong gleed over mijn lippen terwijl ik nadacht.
    "Mercedes en Sebastian?" Vroeg ik lachend en fronste alsof ik iets vies had geroken. "Ik weet het niet hoor Santana, om eerlijk te zijn is het soms een eikel en ik vrees dat Cedes daar niet tegen kan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij blijft mij nog steeds bezorgd aan kijken. 'Weet je het heel zeker?' vraagt hij en ik voel dat zijn warme hand over mijn schouder laat glijden, waardoor er nu bij mij kippenvel ontstaat. Ik kijk hem aan. 'Want als er wel iets is, kun je me dat altijd vertellen.' zegt hij dan en kijkt mij doordringend aan. Hij ookal, Quinn was ook bezorgd om mij en vroeg ook wat er was. Moet ik het tegen hem zeggen? 'Ja, denk ik.' mompel ik zachtjes en kijk naar de grond. 'Ik weet dat ik bij je terecht kan Kurt' zeg ik zachtjes en kijk nog steeds naar de grond.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 20:59 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik grinnik.
    'Ik zei niet dat het ging werken, ik vroeg me af hoe dat eruit zou zien' lach ik. Ik veeg wat haar uit mijn gezicht en kijk naar Quinn.


    El Diablo.

    Quinn

    "Stel dat Kurt nu geen homo was," Grinnikte ik en keek van Santana, naar Kurt en dan weer terug. "Zou je hen al samen kunnen zien?"
    Ik trok mijn neus op en lachte.
    "Dat zou gewoon vreselijk zijn om bij te zitten, nog erger als bij Finn en Rachel, denk ik."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn
    Ik zucht en haal een sigaret uit het pakje en steek het op. Eerst neem ik een kort trekje en voel ik het kriebelen in mijn keel, alsof ik moet hoesten. Verder merk ik er vrijwel niks van. Ook al is het niet slim om nu beginnen te roken, aangezien ik de quarterback ben. Maar ik heb echt even iets nodig door al die gevoelens. 'Weet je, soms voel ik me zo'n warhoofd.' zucht ik terwijl ik meteen een wolk rook uitblaas.

    Kurt
    'Zolang je dat maar weet, al is het middernacht.' fluister ik waarna ik mijn hand van zijn schouder af haal en mijn handen in elkaar vouw en op mijn schoot leg. Ik kijk even rond en kijk dan vanuit mijn ooghoeken naar Blaine en dan begint mijn hart sneller te kloppen. Oh god, zeg niet dat dit waar is. Ik knipper even een paar keer met mijn ogen en kijk daarna weer naar Blaine. 'Ik zag dat je goed kunt opschieten met blondie.' zeg ik. Blondie is een bijnaam die ik verzonnen had toen Quinn pas in de Glee club kwam. Tot de dag van vandaag noem ik haar af en toe nog zo, omdat Quinn prachtige blonde haren heeft.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:06 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Waarom? Het hele Micheal gedoe is mijn eigen schuld hoor' zeg ik en kijk hem aan. Ik neem nog een trek en gooi dan de sigaret op de grond. Ik trap hem
    uit, maar steek al snel weer een nieuwe op.

    Santana

    Ik barst zachtjes in lachen uit.
    'Kan ook nog' grijns ik.
    'Ik kan altijd nog Jesse opbellen' grijns ik.


    El Diablo.

    Quinn

    "Jesse St. James?" Vroeg ik en lachte een rij hagelwitte tanden tevoorschijn. "Jesse heeft meer het karakter van Rachel...en ik heb soms het gevoel dat Cedes Rachel niet kan uitstaan."
    Ik probeerde het me in te beelden en lachte weer.
    "That's a no go." Grinnikte ik. "Dat zou telkens ruzie opleveren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Jij zei tegenpolen´ grijns ik.
    Ik haal een hand door mijn zwarte lokken en kijk rond.
    ´Waar is Seb überhaupt, hij was hier toch net?' mompel ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Zolang je dat maar weet, al is het middernacht.' fluistert Kurt waarna hij zijn hand van mijn schouder af haalt. Ik begin weer te blozen. Waarom moet ik altijd blozen als Kurt iets zegt? Ik kijk snel naar hem en dan voor me. Zou het kunnen? Nee, vast niet, denk ik. 'Ik zag dat je goed kunt opschieten met blondie.' zegt Kurt nu. Ik kijk naar hem en dan naar Quinn en weer terug. 'Ja, ik kan wel goed met haar opschieten' zeg ik twijfelend tegen kurt en kijk hem onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Maak je je zorgen om hem?" Plaagde ik haar en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. "Romantisch..."
    Lachend legde ik mijn hand in mijn nek en keek haar met opgewekte oogjes aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    'Alsof jij dat niet doet, vast wel. Één, hij zag er serieus niet goed uit, en twéé, zelfs Rachel maakte zich zorgen.' zeg ik.
    Ik kijk naar Quinn, en tik wat met mijn nagels op mijn been.


    El Diablo.

    Finn
    'Het kan me niks schelen dat het jouw schuld is,' zeg ik terwijl ik merk dat mijn stem zich verhefd. 'Micheal moet gewoon van mijn beste vriend af blijven. En het frusteerd me dat ik niks kan doen. Straks ben je er niet meer en wat heb ik eraan gedaan om het te stoppen? Helemaal niks!' roep ik. Ik zucht daarna en neem nog een grote trek van mijn sigaret.

    Kurt
    'Leuk,' glimlach ik een beetje fake. 'Als je achter haar harde buitenkant door kijk is ze heel lief, maar ook kwetsbaar.' zeg ik terwijl ik even naar Quinn kijk. 'En ze heeft haar hart op de juiste plaats, dus..' zeg ik zachtjes. Quinn is gewoon het perfecte plaatje, ze zou zelfs iedere homo, buiten mij dan, nog kunnen bekeren.
    Ik snap niet waarom ik zo raar doe, normaal gesproken is het niets voor mij om de wanhopige en jaloerse jongen te spelen. Maar het gaat gewoon vanzelf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik zucht kort, 'ik overleef het wel, ik lig hoogstens een dag in coma' mompel ik. Ik neem een trek van de sigaret, en blaas de rook uit.


    El Diablo.