• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Blaine Anderson:

Opeens komt Mercedes naar ons toe en slaat haar armen rond ons heen. "Wel, en welke pizza willen jullie straks eten?" zegt ze en kijkt ons aan. "Met ansjovis, verschillende kaassoorten? Ik betaal toch, dus maak je geen zorgen." zegt ze dan. Ik keek twijfelend naar kurt en dan naar haar. 'Als je het niet erg vindt, zou ik wel verschillende kaassoorten willen' zeg ik en kijk haar aan.

One Who Travels A Higher Path.

Mercedes

"Ik noemde maar wat op hoor, liefje" Grinnikte ik. "Als je wilt mag je van mij ook iets anders nemen...zolang je maar niet de hele menu gaat nemen."
    Lachend trok ik mijn neus op en keek van Blaine naar Kurt en weer terug.
    "En hoe is het met jullie?" Vroeg ik vervolgens. "Ik heb het gevoel dat ik jullie al een tijdje niet heb gesproken."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Blaine Anderson:

"Ik noemde maar wat op hoor, liefje" Grinnikte ze. "Als je wilt mag je van mij ook iets anders nemen...zolang je maar niet de hele menu gaat nemen."
    Lachend trok ze haar neus op en keek van mij naar Kurt en weer terug.
    "En hoe is het met jullie?" Vroeg ze vervolgens. "Ik heb het gevoel dat ik jullie al een tijdje niet heb gesproken." 'Ik hoef geen hele menu, ik wou echt een pizza' grinnik ik nu en kijk haar aan. 'Met mij gaat het goed en je hebt met mij niet gesproken wel met Kurt' zeg ik en kijk vlug naar Kurt en dan naar haar.

Mercedes

Ik liet mijn armen van hun schouders glijden en knikte bedenkelijk.
    "Dat kan wel kloppen wat je zegt," Mijn oog viel toen op Quinn die weer alleen zat.
    Blijkbaar was Jesy alleen gaan zitten.
    "Ach, ik verveel me best eigenlijk." Mopperde ik toen.

Blaine Anderson:

"Dat kan wel kloppen wat je zegt," zegt ze en kijkt even weg. "Ach, ik verveel me best eigenlijk." Mopperde ze toen. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Ik verveel mij nu ook een beetje' zeg ik en kijk naar voren.

Mercedes

"Binnenkort is het kermis, toch?" Grijnsde ik. "Ik ga er heen, jij ook?"
    Ik hield van kermissen, er stonden altijd leuke attracties, eetkraampjes, veel bekenden en een goede sfeer.
    "Ik ga...als ik niets te doen heb natuurlijk."

Blaine Anderson:

"Binnenkort is het kermis, toch?" Grijnsde ze nu. "Ik ga er heen, jij ook?" 'Ik weet niet' zeg ik nadenkend. 'Ik ga...als ik niets te doen heb natuurlijk." zeg ze dan. Ik knik, logisch. 'Ik weet het niet, Mercedes. ik kijk wel' zeg ik en krap even op mijn hoofd en doe gelijk mijn haar weer goed.

[Ik weet echt niets wat we ze kunnen laten doen, lol :')]

(Ik weet het ook niet! Misschien kan Quinn mee praten ofzo? XD Als Fudge online zou zijn, was het misschien wat makkelijk, aangezien met Kurt. ^^)

Quinn

Wanneer de verveling me te veel werd, stond ik op van mijn stoeltje en nam mijn tas bij de hand.
    Vlak voordat ik voorbij Kurt, Mercedes en Blaine wilde stappen, hoorde ik mijn tas scheuren, waardoor alle inhoud ervan op de grond viel.
    "Verdorie," Zuchtte ik geïrriteerd terwijl ik het gat in mijn tas bekeek. "Het is mijn dag niet."
    Ik knielde neer om alles weer op te rapen, maar aangezien het te veel spullen waren, vielen er telkens weer wat dingen op de grond.

Blaine Anderson:

Quinn liep langs ons en opeens scheurt haar tas en al haar spullen vallen eruit. Verdorie," Zuchtte ze geïrriteerd terwijl ze het gat in haar tas bekeek. "Het is mijn dag niet." zeg ze en knielt om alles op te rapen. Snel ga ik staan en loop naar haar toe. 'Wacht, ik help je wel Quinn' zeg ik tegen haar en kniel naadt haar en help met haar spullen bijeen te rapen.

Quinn

Ik keek op naar Blaine wanneer hij naast me neer knielde en glimlachte een beetje.
    "Dankje," Ik nam enkele schriften en boeken op en zag mijn parfumflesje wegrollen. "Dat is vriendelijk van je."
    Ik was opgelucht dat mijn parfumflesje niet stuk was gevallen en greep er naar zodat het niet verder zou rollen.

Blaine Anderson:

"Dankje," zeg ze. Ze nam enkele schriften en boeken op en pakte nog wat spulletjes "Dat is vriendelijk van je." zeg ze vervolgens. 'Ik help graag meisjes die in nood zijn' lach ik en pak ook wat boeken en pennen. Ik sta op en kijk haar aan.

Rachel
    Ik keek naar sebastiaan "Ik weet het hele verhaal Sebastiaan, ik ben niet boos op je ofzo, ik wil je helpen, ik weet dat jij eigenwijs bent maar ik zie dat Finn een vriend is van je en vrienden van mijn vriend help ik" ik kijk hem vastbesloten aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Quinn

Ik keek lachend naar de grond en likte over mijn lippen. "Dat bewijst dat je een gentleman bent."
    Ik wandelde traag bij hem vandaan, maar draaide me dan naar hem om.
    "Zou je het erg vinden als je de spullen eventjes mee naar mijn kluisje wilt brengen?" Ik keek hem vragend aan, maar glimlachte toch. "Dat zou redelijk handig zijn."

[Ze heeft wel krullen, dus niet zoals exact op het plaatje, alleen haar gezicht]

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:57 ]