• Hello!


    Ik heb een uitdaging voorgeschoteld gekregen van mijn baas. Ik moet namelijk een kort verhaal schrijven, waar vervolgens een filmpje van een minuut of tien gemaakt van kan worden. Het enige wat ik opgekregen heb is dat het niet te extreem moet zijn (hij kan een hoop creëren, maar kernreacties, schepen e.d. worden toch wat moeilijker :P) en een up-tempo/entertaining verhaal verteld van begin tot einde. Het mag zo simpel zijn als een oude man die op pad gaat om een visje te kopen en daarbij iets meemaakt. (:

    Nu wil ik jullie vragen voor ideetjes en keywoorden voor het verhaallijn of stukjes die ik daar in kan verwerken, waar ik weer mee kan gaan brainstormen om iets mee te gaan vormen.
    Help me, please? :D

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 13:12 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    t mag niet te maken hebben met dat waar je gewoonlijk over schrijft?

    een gek konijn dat Leyna heet en bij een aap gaat die Lieselotje heet gaan?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waar moet het te maken mee hebben?


    SLOAN.

    Lieutenant schreef:
    t mag niet te maken hebben met dat waar je gewoonlijk over schrijft?

    LOLOL 8D

    Oke -kuch-
    Doe het over personages uit een spel/tekenfilm die tot leven komen in de echte wereld en die vervolgens weer teruggestuurd moeten worden :Y). Dat is echt awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien niet waar je normaal over schrijft, maar wel over onderdrukking van vrouwen? (cat)


    Life is hard and then we die

    TheBoss schreef:
    (...)
    LOLOL 8D

    Oke -kuch-
    Doe het over personages uit een spel/tekenfilm die tot leven komen in de echte wereld en die vervolgens weer teruggestuurd moeten worden :Y). Dat is echt awesome.



    Dat vind ik wel een leuke, ja!


    En nee Dominique, ik denk niet dat ze daar erg blij mee zijn ... Omdat het écht verfilmd wordt en daarna heel veel mensen het zullen zien. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Iemand misschien een paar kleine ideetjes om erin te verwerken als ik dat idee van cartoons die tot leven komen gebruik? (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat die cartoons ergens herrie schoppen omdat ze niets snappen van hoe wij normaal met situaties omgaan?

    {Denk bijv. aan het uitschelden van iemand met een hoge functie ofseauw}


    We'd be forever young, think of it!

    Sadistic schreef:
    (...)


    Dat vind ik wel een leuke, ja!


    En nee Dominique, ik denk niet dat ze daar erg blij mee zijn ... Omdat het écht verfilmd wordt en daarna heel veel mensen het zullen zien. :'D


    Nouja, ik doelde ook niet per definitie op dat specifiek, maar iets dat ermee te maken heeft. Maar nee, als veel mensen t te zien krijgen lijken latex en leer me niet zo'n strak plan xD

    Waarom niet een oude man die een visje koopt!? :Y) Dat klinkt in mijn oren gewoon geniaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk dan meteen aan iets in de trant van dat filmpje 'the piano' ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hush schreef:
    Waarom niet een oude man die een visje koopt!? :Y) Dat klinkt in mijn oren gewoon geniaal.


    Haha, die wil ik er stiekem ook in verwerken. Maar dat alleen is ook zo ... Ja, ... Simpel?:'D

    @ Courtesan; Zo'n soort idee moet het worden, maar dan met echte acteurs en een minuut of 10 lang. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.