• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Kurt
    'Hi Blaine,' glimlach ik terwijl ik even knipper met mijn ogen en hem aankijk. 'Heb jij misschien zin om vanmiddag mee te gaan met Misery en mij?' vraag ik zonder dat mijn glimlach van mijn gezicht af te krijgen is. Het is gewoon dat ik zo gelukkig ben op het moment met al mijn vrienden om me heen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Blaine Anderson:

'Hi Blaine,' glimlach kurt en kijkt mij aan. 'Heb jij misschien zin om vanmiddag mee te gaan met Misery en mij?' vraagt hij en glimlacht nog steeds naar me. 'Waar gaan jullie heen dan?' vraag ik lachend. Ik wil wel weten waar ze naar toe gaan, dan kan ik pas zeggen of ik mee wil of niet. Maar zoizo zou ik wel meegaan, had toch niets te doen.

One Who Travels A Higher Path.

Kurt
    Ik voel dat mijn wangen langzaam een beetje roze kleuren, misschien was het inderdaad wel handig als ik dat zei. 'The Lima bean, om gezellig koffie te drinken.' zeg ik.

Blaine Anderson:

Ik zag dat Kurts wangen lichtjes roze werden en ik grinnikte. 'The Lima bean, om gezellig koffie te drinken.' zegt Kurt dan. 'Gezellig, ik ga dan mee!' zeg ik glimlachend en kijk kurt aan.

Kurt
    'Leuk!' zeg ik terwijl ik Blaine weer mijn glimlach schenk. 'Al een idee voor een liedje voor de opdracht? ik zit er namelijk aan te denken om iets uit de Broadway film Hairspray te doen.' vertel ik.

Blaine Anderson:

'Leuk!' zegt kurt en schenkt mij weer een glimlach. Ik kan niet laten om ook te glimlachen naar hem, zijn lach is aanstekelijk. 'Al een idee voor een liedje voor de opdracht? Ik zit er namelijk aan te denken om iets uit de Broadway film Hairspray te doen.' vertelt kurt. 'Oooh, oke leuk! Ja, ik heb ook een idee wat voor liedje, ik ga doen' zeg ik nadenkend en kijk kurt aan.

Kurt
    'Ik ben nu al benieuwd,' lach ik. 'Maar alles wat jij zingt is automatisch al geweldig, dus.' zeg ik. Het is waar, alles wat Blaine doet is geweldig. Het is soms net alsof hij alles kan. Ik weet zeker dat iedereen in de Glee club me daar gelijk in geeft.

Blaine Anderson:

'Ik ben nu al benieuwd,' lacht hij. 'Maar alles wat jij zingt is automatisch al geweldig, dus.' zegt Kurt. Ik bloos nu en kijk naar de grond. 'uummhh..dankje, Kurt. Jullie zijn ook allemaal stuk voor stuk geweldig' zeg ik grijnzend en kijk Kurt nu aan.

Kurt
    Ik moet even lachen als Blaine blozend naar de grond kijkt. Heb ik dé Blaine Anderson verlegen gemaakt? 'uummhh..dankje, Kurt. Jullie zijn ook allemaal stuk voor stuk geweldig' zegt hij terwijl hij me weer aankijkt. 'En daarom gaan we Nationals dit jaar winnen,' zeg ik. 'Ik heb er zo'n goed gevoel over.'

Blaine Anderson:

'En daarom gaan we Nationals dit jaar winnen,' zegt hij. 'Ik heb er zo'n goed gevoel over.' zegt hij dan. 'Ja, ik ook. Alleen je moet de andere gleeclubs niet onderschatten, Kurt' zeg ik waarschuwend en kijk hem dan glimlachend aan.

Kurt
    Ik zucht even. 'Je hebt gelijk, maar ik hoop het gewoon zo.' glimlach ik naar hem. 'Vooral omdat dit jaar een geweldig jaar moet worden voor ons.' zeg ik met een zachte stem. 'Ookal is het jaar alweer begonnen met drama.' grinnik ik.

Blaine Anderson:

Hij zucht even. 'Je hebt gelijk, maar ik hoop het gewoon zo.' glimlacht hij naar mij. 'Vooral omdat dit jaar een geweldig jaar moet worden voor ons.' zegt hij met een zachte stem. Hoe bedoelt hij met ons? Bedoelt hij met de Gleeclub of iets anders. Onderzoekend kijk ik hem aan. 'Ookal is het jaar alweer begonnen met drama.' grinnikt hij dan. 'Het komt vast goed, Kurt. Ja, maar drama hoort er nou eenmaal bij' zeg ik lachend. 'Wat bedoel je eigenlijk met 'ons'?' zeg ik twijfelend en kijk hem onderzoekend aan.

Kurt

Pas als Blaine dat vraagt besef ik me pas hoe dat eigenlijk klonk. voor de tweede keer word ik nu rood en glimlach ik ongemakkelijk. 'Voor jou, voor mij..' grap ik waarna ik even een pauze laat vallen. 'Voor de hele Glee club.' zeg ik uiteindelijk maar snel, voor het geval dat hij niet door had dat het een grapje was. Aangezien ik soms nogal serieus kan overkomen.

Blaine Anderson:

Weer wordt Kurt rood en glimlacht wat ongemakkelijk. Ik bloos ook lichtjes. 'Voor jou, voor mij..' grapt Kurt waarna er even een stilte valt. Ik kijk hem ongemakkelijk aan. 'Voor de hele Glee club.' zegt hij uiteindelijk. 'Ah, oke.' mompel ik zenuwachtig. Waarom moet ik nou zenuwachtig worden? Ik wist wel dat het niet zo bedoelt was, dat het gewoon een grapje was, maar op de één van de andere manier vond ik toch niet zo erg, dat hij dat zei.

(Ik moet gaan! Ik antwoord morgen middag. ^^)

Kurt

Er vormt weer een glimlach rond mijn lippen en ik staar nerveus even naar mijn schoenen. Misschien had ik dat grapje beter niet kunnen maken, omdat Blaine en ik ons nu best ongemakkelijk voelen. Maar ik snap niet precies waarom, ik voel me bijna nooit nerveus als ik zulke grapjes maak bij jongens. Waarom dan wel bij Blaine? Ik tik even met mijn voet tegen de grond en kijk rond, hopend dat ik niet meer zo rood zou zijn.

[Ik moet ook gaan, ik ga een beetje vroeg naar bed toe omdat ik morgen vroeg op moet. (: ]