• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [Mercedes heeft niets te doen :) Ze zit ergens op een stoeltje]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    'Correct.' zegt hij en geeft mij een glimlach. 'Rachel en ik zongen het eens tijdens een diva off.' vertelt hij me en hij klinkt vrolijker. 'Oke, het is echt een mooi nummer!' zeg ik grijnzend. 'En jij kan echt mooi zingen, kurt' zeg ik wat zachter.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Misery ook.)

    Misery:

    Even keek ik op van mijn mobiel. Ik kon toch al een aantal mensen in dit klaslokaal. Ik ging opzoek naar iemand die ik nog niet kon, voornamelijk omdat ik me verveelde. Ik zag een meisje zitten en dacht even na. Kom op wat is het ergste wat me kan gebeuren. "Hoi, ik ben nieuw hier. Misery, aangenaam."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    'Ja ja' lach ik.
    Ik kijk wat rond en dan weer naar Finn.
    'Ik lig hoogstens 2 daagjes in coma, niet langer' grijns ik.


    El Diablo.

    Mercedes

    Traag keek ik op van mijn mobieltje en had redelijk traag door dat ze tegen mij aan het praten was. "Hey, Mercedes, aangenaam."
    Ik stopte mijn mobieltje weg en nam Misery in me op.
    Ze leek me jonger dan mezelf, maar had wel een vriendelijke uitstraling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Ik lachte vrolijk en ging zitten. Alle mensen hier waren tot nu toe aardig geweest, dus dat zou toch wel goed komen? "Dat is een hele mooie naam." Lachte ik en haalde mijn laatste oordopje er nu ook uit en stopte het allemaal weg. "Is er altijd zoveel drama hier?" Vroeg ik. Ik was toch wel benieuwd geworden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mercedes

    "Meestal wel," Zei ik nonchalant en haalde glimlachend mijn schouders op. "Maar geloof me, het went na een tijdje wel als je iedereen goed leert kennen."
    Mijn blik gleed van haar haar naar haar ogen, waardoor ik glimlachte.
    "Blauwe ogen," Merkte ik op. "Mooi."


    [Ik ben zo terug...even de hond buiten laten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Waag dat eens,' mompel ik. Ik kijk hem even waarschuwend aan. 'Anders mag jij, als je bij gekomen bent, me dansles geven.' zeg ik zo serieus als ik kan hoewel het een grap is. En niemand vind het bepaald leuk om mij te leren dansen, dus.

    Kurt
    Ik voel mijn hart kloppen in mijn keel en voel me roder worden dan ooit tevoren. Oké, nu is het officieel, ik vind Blaine leuk. Maar hij mij waarschijnlijk niet, want die pech heb ik altijd. 'D-dankje,' stotter ik terwijl ik verlegen langs hem heen kijk. 'Blaine,' zeg ik twijfelend terwijl ik nerveus met mijn handen speel. 'Je bent een geweldige vriend, echt waar.' glimlach ik. Hij zou me vast raar vinden omdat ik dat ineens zeg. Maar ik meen het gewoon oprecht, Blaine is er altijd voor iedereen. En hij is heel vriendelijk, niet zoals andere jongens. Hij is speciaal.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik grinnik kort, en kijk hem aan.
    'Dan ben ik langer bezig dan dat ik in coma lig' grijns ik.

    [Waarom heb ik de neiging Micheal nu te laten komen.. En Sebastian op de parkeerplaats neer te schieten....]


    El Diablo.

    [And I'm back :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik lach even en staar een klein beetje afwezig naar de wolken. Het voelt alweer een stuk vertrouwlijker op één of andere manier. Misschien komt die Micheal wel helemaal niet.. En maken we ons druk om niks. Ik voel dat ik een beetje begin te ontspannen en rustig begin te worden.

    [omg, gemeenerd ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, ik hou van drama dus ik doe het gewoon ^^]


    El Diablo.

    [Laat je hem leven? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik lach ook een beetje, en kijk kort naar mijn schoenen.
    Ik kijk weer naar Finn, en grijns.
    Mijn ogen worden groot als ik opeens een vreselijke pijn in mijn borstkas voel. Ik zie dat mijn rode shirt langzaam rood word. Ik kijk Finn nog even aan, voordat ik in elkaar zak...


    El Diablo.

    Leannan schreef:
    [Laat je hem leven? :') ]


    [Ofcourse, stiekem kan niemand zonder Sebastian ^^ ]


    El Diablo.