• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    [mag ik een samenvatting? ik moest helpen op school]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Uhm, Sebastian is neergeschoten op de parkeerplaats. Santana en Finn zijn al in het ziekenhuis. En Quinn gaat er ook heen.]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ze keek ons nu met grote ogen aan en toen hing ze op. . "Mag ik even rechtstaan?" vraagt ze aan mij. 'Tuurlijk, Quinn.' zeg ik en ik laat haar voorzichtig weer recht staan maar laat haar nog niet los. Voordat ze dalijk valt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wat werd er gezegd?' vraag ik voorzichtig terwijl ik Quinn afwachtend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Nadat Blaine me had neergezet, stak ik het sleuteltje van mijn kluisje in het slot en draaide het open om vervolgens het deurtje te openen.
    "Hij is naast het hart geraakt," Zei ik zacht. "Hij ligt in coma en is in levensgevaar...Ik wil er heen."
    Ik veegde eerst mijn handen af aan mijn broek, zodat ik mijn uniform niet zou besmeuren en nam het er voorzichtig uit.
    "Ik ga me eh," Ik wees even naar het einde van de gang. "Me omkleden in de toiletten."

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij is naast het hart geraakt," Zei ze zachtjes tegen ons. "Hij ligt in coma en is in levensgevaar...Ik wil er heen." zeg ze en ik knik begrijpend.
    "Ik ga me eh," Ze wees even naar het einde van de gang. "Me omkleden in de toiletten." 'Is goed, Quinn' zeg ik tegen haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Misery:

    Ik tikte op Kurts rug. "Umh, ik wil niet onbeleeft of irritant zijn, maar mijn vader heeft een limo gestuurd om ons naar het ziekenhuis te brengen." Zei ik voorzichtig. Wachtend om zijn reactie keek ik even om me heen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt
    'Quinn, als er iets is geef dan een gil en wij staan bij je,' zeg ik terwijl ik haar aankijk met een bezorgde blik. 'Of moet ik je helpen?' vraag ik. Het zou toch niet de eerste keer zijn dat ik in de meidentoiletten kom. Op dat moment voel ik iemand op mijn rug tikken en draai ik me om. 'Umh, ik wil niet onbeleeft of irritant zijn, maar mijn vader heeft een limo gestuurd om ons naar het ziekenhuis te brengen.' zegt Misery. 'Dat is geweldig, Misery. Ik denk dat we allemaal niet echt in staat zijn om te rijden.'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:51 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn
    Santanas hartverscheurende gesnik raakt mij ook en ik voel mijn ogen vochtig worden. Zonder erover na te denken omhels ik haar. 'Het komt wel goed,' fluister ik. 'Hij gaat het redden.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Opeens komt Misery en ze zegt dat haar vader een limo heeft gestuurd om ons naar het ziekenhuis te brengen. 'Sorry, Kurt en Misery. Ik ga dan niet mee' zeg ik en kijk naar de grond. Ik was al van kleins af aan bang voor ziekenhuizen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Mijn oog viel op het meisje achter Kurt. "Het spijt me dat ik je stom wicht noemde, ik was in paniek."
    Ik sloeg mijn ogen wat beschaamd neer.
    "Quinn, als er iets is geef dan een gil en wij staan bij je, Of moet ik je helpen?" Hoorde ik Kurt vragen.
    Ik schudde mijn hoofd en keek Kurt met een treurige glimlach aan.
    "Dat is heel lief, maar ik kan het wel alleen." Met gebogen hoofd wandelde ik traag naar de toiletten en bekeek mezelf in de spiegel.
    Mijn ogen waren rood van het huilen, mijn make up was wat uitgelopen en ik hing onder het bloed.
    Mijn adem stokte in mijn keel en ik hield me stevig vast aan de wastafel.
    Snel verfriste ik mijn gezicht, zodat ik er een stuk beter uitzag en trok de bebloede kleding uit om vervolgens mijn uniform aan te trekken.
    Mijn haren liet ik nog steeds in losse krullen rond mijn gezicht hangen en al snel wandelde ik de toiletten weer uit.
    "Ben er weer."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misery:

    Ik glimlach even. "Is goed. Ik wacht wel buiten tot Quinn klaar is." Zeg ik en loop ook echt vast naar buiten. Als ik eenmaal buiten ben leun ik tegen de limo. "Hé pap, nog even met mij." Ik slik, nooit gedacht dat ik dit ging zeggen. "Neem het aanbod van de 'Nelsons' aan. Ik moet een jongen genaamd Micheal vinden." Zeg ik en kijk naar mijn schoenen. Ik had mijn moeder belooft nooit iets met die gekken te maken te hebben. Maar als je iemand zoekt kunnen hun diegene wel vinden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt
    Ik kijk hem bezorgd aan en zucht. 'Dan ga ik ook niet mee, ik laat je niet alleen nu.' zeg ik tegen Blaine. 'Quinn, je kunt met Misery meerijden naar het ziekenhuis. Je mag onder geen voorwaarden zelf rijden, oké?' zeg ik bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik laat de tranen echt stromen in Finn's omhelzing.
    'Wat als hij het niet overleeft?' snik ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt mij bezorgd aan en zucht even. 'Dan ga ik ook niet mee, ik laat je niet alleen nu.' zegt hij tegen mij. 'Kurt, ga maar. Ik kan mezelf wel beschermen' zeg ik tegen kurt en glimlach zwakjes.


    One Who Travels A Higher Path.