• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

MyMisery schreef:
    Misery:

"Mijn vader bood aan om ons in een limo naar het ziekenhuis te rijden." Zei ik zei en leunde tegen de deur post. "Dan kunnen we allemaal in 1 keer daarheen." Zei ik erachteraan. Iedereen leek zo verdrietig en ookal had ik niets met de jongen te maken, ik was ook droevig. Ik keek naar mijn schoenen. Ik wist het gewoon niet. Maar in ieder geval liet ik mijn vader de jongen, Micheal, vinden en neer halen.

We've lived in the shadows for far too long.

Finn

Ik kijk benauwd naar de klok in de wachtkamer en daarna naar Santana. 'Hij had verdomme beloofd dat hij zich niks liet overkomen.' fluister ik verward.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Santana

´Finn, niemand zag dit aankomen, Sebas dacht zelf dat het na school zou gebeuren´ zeg ik. Ik schud even mijn hoofd. Dan komt de dokter opeens met een ernstig gezicht, dit kan niet goed zijn. 'Hij ligt in een coma. En ik moet jullie helaas meedelen dat hij in levensgevaar is, hij is vlakbij zijn hart geraakt.'

El Diablo.

Quinn

Toen Kurt zijn blazer om me heen sloeg, keek ik hem tussen de tranen door dankbaar aan.
    Maar wanneer Blaine me omhelsde, beet ik op mijn lip om niet weer in tranen uit te barsten.
    "Zou hij het halen?" Snikte ik en keek ze aan. "Hij heeft veel bloed verloren."
    Ik voelde me net een klein meisje dat gekwetst was tot in het diepste van haar ziel en ik voelde me vuil door al het bloed.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Kurt
    'Hij is sterk,' probeer ik Quinn gerust te stellen. 'Door jouw ingreep heeft hij een kans dat hij haalt. Je bent een held, Quinn.' fluister ik terwijl ik net als Blaine over haar rug wrijf.

Finn
    'Jullie kunnen hem wel redden, toch?' vraag ik aan de dokter terwijl ik zonder enige twijfel Santanas hand vast pak en in haar hand knijp.

Blaine Anderson:

"Zou hij het halen?" Snikte ze en keek ons aan. "Hij heeft veel bloed verloren." 'Ik ben het eens met Kurt, Quinn. Je bent een held' zeg ik en wrijf nog steeds over haar rug. Ik zie nu dat ze echt veel bloed op haar kleding heeft. Zonder erbij na te denken, til ik Quinn op. 'Kurt, wil je even helpen om Quinn wat schoner te maken' zeg ik tegen Kurt en houdt Quinn stevig vast.

One Who Travels A Higher Path.

Santana

Ik staar voor me uit, 'hij is net klaar met een operatie, je kan hem nu gaan bezoeken in zijn kamer' zegt de dokter en loopt dan weg. Ik sta bijna gelijk op en trek Finn mee naar de kamer..

El Diablo.

Quinn

Zonder tegen te stribbelen, liet ik me optillen en leunde met mijn hoofd tegen Blaine aan.
    "Straks wordt je zelf ook vuil," Zei ik schor en sloot voor enkele seconden mijn ogen. "Ik geloof dat mijn cheerios uniform in mijn kluisje ligt, ik kan dat wel aandoen."
    Ik probeerde nog een traan weg te vegen en moest eerlijk toegeven dat ik me al een wat beter voelde.

Santana

Als ik Sebastian zie moet ik me echt inhouden niet in tranen uit te barsten.
    Hij ligt gekoppeld aan een hartmonitor, en is hartstikke bleek.
    Ik bel trillend Quinn op, en wacht tot ze opneemt.

El Diablo.

Blaine Anderson:

"Straks wordt je zelf ook vuil," Zei ze schor. "Ik geloof dat mijn cheerios uniform in mijn kluisje ligt, ik kan dat wel aandoen." zeg ze. 'Quinn, mij maakt het niet uit dat ik vuil wordt. Jij bent belangrijker' zeg ik tegen haar en hou haar steviger vast. Ik loop met haar naar haar kluisje.

One Who Travels A Higher Path.

Quinn

Traag frutselde ik mijn mobieltje uit mijn broekzak, wat moeilijk ging aangezien Blaine me stevig vast hield.
    "Santana?" Vroeg ik met trillende stem nadat ik had opgenomen. "Is hij...Leeft hij nog?"
    Ik perste mijn lippen stevig op elkaar en probeerde normaal adem te halen zodat ik niet zou hyperventileren.

Kurt

'Quinn, denk aan je ademhaling.' fluister ik zachtjes. Blaine houdt haar stevig vast en ik wrijf haar troostend over haar rug.

Finn
    Ik houd mijn adem in als ik Sebastian zo zie liggen. Ik heb de behoefte om met deuren te slaan en alle dokters uit te schelden en om tegen ze te zeggen dat ze hem moeten redden. Maar inplaats daarvan houd ik me rustig en voel ik het een beetje duizelen over me heen. Ik kijk naar Santana die trillend Quinn opbelt en ik wrijf troostend met mijn duim over de rug van haar hand, heel opgelucht dat zij er ook is.

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:36 ]

Santana

'Ja' zei ik trillend.
    'Maar, hij is in coma aan een hartmonitor, in levensgevaar' zeg ik en voel weer een traan langs mijn wang rollen.
    'Hij is vlakbij zijn hart geraakt.' snik ik.

El Diablo.

Quinn

Met trillende vingers, sloeg ik mijn hand voor mijn mond en keek Kurt en Blaine met grote ogen aan.
    "Ik kom af," Piepte ik. "Als je even wacht, ik ga me eerst opfrissen."
    Ik legde af en keek Blaine aan. "Mag ik even rechtstaan?"
    Voorzichtig haalde ik mijn sleutel van mijn kluisje uit mijn broekzak en klemde hem stevig vast tussen mijn vingers zodat het niet zou opvallen dat ik bibberende handen had.