• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Austin

    Ik keek Jane met samengeknepen oogjes aan, "Zorg maar dat Finnie ja zegt Janie" plaagde ik hier. Ik lachte om Felicia haar opmerking. Ik nam mijn rode Ray-Ban en zette die weer op.

    (Jaim, Jasper was al aan het dansen hoor)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ja, dat weet ik. Ik pas het wel aan xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LEADERLOUIS schreef:
    [Is er iemand voor Megan, ze is echt héél eenzaam, maak haar wakker (:]

    [*handje omhoog* Ik heb het gevoel dat ik op alle karakters spring. Nah, anyway. Wacht even, dan schrijf ik een stukje.]

    Ayame
    De volgende morgen was iedereen wakker behalve een meisje. Misschien nog wel meer, maar op het moment zat ik in een stoel waar ik alleen haar als slapende kon zien.
    Ik liep naar haar toe en maakte haar wakker.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:16 ]

    [Saaavviiee, het is aangepast ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Zorg eerst maar dat je je eigen bruiloft regelt.' zei ik grijnzend tegen Jane. Ik pakte snel mijn zonnebril uit mijn tas en schoof die op mijn neus. Daarna haalde ik snel een borstel door mijn haren. 'Het drama van de tent begint bijna!' zei ik plagend tegen Austin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Liggen Felies en Austin in een tent samen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    Ik richtte mijn hoofd op het plafond en sloeg dramatisch mijn handen in de lucht. "Alsjeblieft, lieve Goden, help ons !" zei ik op een dramatische stem, "Laat ons een deftige tent hebben tegen de avond". Ik keek Felicia grijnsend aan, "Of we moeten een Hotel zoeken".

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:22 ]

    [Wait, zitten ze nog in de bus?]

    [Mwhihi ja, die liggen samen in een tent Jaim. :3]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Coowl :3 hmm, ik meen mij te herinneren dat Felicia Jasperos en Jacky eerst klef vond :P :P :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Felicia en Austin hebben nog niet eens gezoend ofzo hoor ^^ Maar, wat er niet is kan nog komen, ik heb in ieder geval 5 topics gewacht tot ze iemand zoende hahahahah.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oke, die zit. Maaar... het is niet zo dat ze heel wat afgelebberd hebben, dat niet eens een keer xD Duusss.. ;D maar inderdaad, wat niet is kan nog komen ^^ aangezien Jacky en Felies beide met een jongen in een tent liggen. ;D

    Ik ga trouwens slapen, adios amigos.]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LEADERLOUIS schreef:
    Austin

    Ik richtte mijn hoofd op het plafond en sloeg dramatisch mijn handen in de lucht. "Alsjeblieft, lieve Goden, help ons !" zei ik op een dramatische stem, "Laat ons een deftige tent hebben tegen de avond". Ik keek Felicia grijnsend aan, "Of we moeten een Hotel zoeken".

    (@xIbiMalik, ik en Lars houden jllie in de gaten, dat je het maar weet.)

    Jasper:


    Zuchtend hield ik de handdoek omhoog. Even draaide ik mijn hoofd, interessant. Als snel draaide ze mijn hoofd terug. "Als je niet wil dat er gekeken wordt moet je Lars vragen." Zei iik droog "Het zo ool niets uitmaken als hij dat wel deed maat oke."


    We've lived in the shadows for far too long.