• Wat is het liefste smsje dat je ooit hebt gekregen?


    Mijne:

    Lieve schat, ik wil mijn excuses aanbieden van vanmiddag. Ik was écht een complete jerk. En ik weet dat ik het daar nog niet mee goed maak. Het spijt me echt verschrikkelijk en ik baal van mezelf. Ik had niet zo tegen je moeten doen.. Je verdient eigenlijk beter dan mij, maar ik kan me gewoon niet over mn gevoelens voor je heen zetten. Ik ga vanaf nu echt mn best doen om de vriend te zijn die je verdient. Je heb me de afgelopen 8 maanden echt uit een hele diepe put getrokken en door jou ben ik mijn vrolijke zelf weer. Schat, ik wil je niet kwijt.. Zou je alsjeblieft willen praten? Ik pak meteen de bus naar jou toe dan.. Je hoeft alleen maar 'ja of nee' te smsen. Alsjeblieft schat.. Mijn gevoelens voor jou zijn zo ongelooflijk ster, en geloof het of niet, maar ze worden elke dag sterker en sterker! Ik wil je nooit meer kwijt lieverd. Echt nooit meer.. Ik kan en wil niet zonder je! Je betekent echt alles voor me en als ik jou kwijt zou raken zou ik echt volledig instorten! Ik wil voor altijd bij je blijven lieve Olivia.. Zou je me alsjeblieft kunnen vergeven en bij me willen blijven? Ik hou van je. xx


    Just call me Olivia.

    DrWhooves schreef:
    *Forever alone*

    Ik neem wel een bak friet voor je mee, (: ! xx


    The odds are néver in our favor.

    Bedankt voor je herlaadbeurt! Je hebt nu 300 gratis smsjes, deze zijn 31 dagen geldig.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:20 ]


    Owl you need is love.

    Ik krijg geen smsjes. Ik whatsapp :Y)


    -

    DrWhooves schreef:
    *Forever alone*

    Whut, die vind ik te persoonlijk om op Q te zetten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga je morgen laten zien hoeveel ik van je hou! :'D. Ik ga duct tape meenemen en me helemaal aan je vastplakken zodat ik je altijd kan zien :'D. Want ik zie je mega graag! En je bent supermooi! En ook zalig openminded! En kritisch van geest! Pft ;(, ik wil bij je zijn. <3

    Jep, mijn vriendje is soms een hyperactieve spast, maar ik hou van hem <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Vind ik iets te persoonlijk haha :P


    Life is hard and then we die

    Geen. Heb ik allemaal verwijderd naar dat m'n vriendin en ik een soort van ruzie kregen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "hey, tu me manques :-(" of een "ik mis je" van een goeie vriend die ik niet vaak zie
    "hoi Katootje, ik wou je gewoon even laten weten hoeveel jij voor mij betekent, ik kan uren met jou lachen, maar wij kunnen ook echt serieuze gesprekken hebben waarbij we elkaar dan altijd helpen, en elk gesprek eindigt met een lach, een lach om te zeggen dat ik blij ben dat ik je heb. Als het soms wat moeilijker is kan jij weer een lach op mijn gezicht toveren, en dan liggen we weer 'willekeurig' strijk en doen we de balechelijkste dingen. Ik ben echt superblij met een vriendin als jij, want dat vind je niet vaak, en ik zie je graag met alle leuke, speciale, grappige, serieuze kanten want dat maakt wie jij bent en jij bent gewoonweg een prachtmeid voor mij." van een goede vriendin, cutest thing ever. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Maar liefje toch D:
    Teken er een smiley op.


    Iets in die aard. En ja, ondanks mijn ziek-zijn zat ik toch met een glimlach op mijn gezicht en de volgende dag hangde er een smiley op.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    "'Ik hou van je! Xxx Marijn' Was het nu maar echt van hem, maar ik weet zeker dat hij van je houdt! Xxx Thijs"

    Was van mijn beste vriend, toen hij me probeerde op te vrolijken omdat mijn vriendje nooit contact met me zocht (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De laatste was
    Heel veel succes met je presentaties
    Van 1 van mijn beste vriendinnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    verwijder mijn smsjes altijd maar mijn laatste nu was u heeft 1 gemiste oproep van huppeldehup.. maar de liefste was toch echt wel in de trant van ''ik mag je graag'' en ''ik houd van jou'' etcc van mijn vakantiecrush van 3 jaar geleden ofso damn it ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik sms bijna nooit, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife