• (cool) hoi hoi hoi allemaal !!

    Ik wil een beetje mijn stijl veranderen in emo.
    De kleding heb ik al, Net als mijn kapsel.
    Nu het volgende : Make - Up.
    Welke kleuren kan/moet ik precies nemen ?
    Hierbij ben ik een beginneling en vraag daarom jullie hulp !!
    Misschien helpt het als ik zeg dat ik ongeveer dezelfde Make - up wil hebben net als Bill Kaulitz en Jared Leto

    (flower) Micha


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Lol, you're kidding right?


    Tell me about it, stud.

    Ik denk niet dat het een keuze is om een emo stijl te nemen? Maar dat het zo gebeurd. En als tip zou ik op weheartit.com.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Apart, maar ik denk dan aan dik opgemaakte ogen (als het om make-up gaat), dus zoiets:



    Dit is trouwens de goede link: weheartit.com

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:41 ]


    The odds are néver in our favor.

    Goldenblatt schreef:
    Lol, you're kidding right?


    comfort in c h a o s

    Zoiets doe je niet zo plotseling..
    In ieder geval, je zou hetzelfde kunnen doen als ik, gewoon je ogen omlijnen met een zwarte rand (boven en onder) en dan een zwarte mascara. Snel en simpel.

    It's very easy, actually. Just follow these simple steps :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Je verandert niet in een emo. Dat ben je of ben je niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zerefu schreef:
    It's very easy, actually. Just follow these simple steps :].

    Genius. :W

    Ik vraag me af waarom je niet zou kunnen veranderen in een emo (cat)
    Dat klinkt alsof je nooit van stijl kunt veranderen, wat je in je hele leven dus heel vaak zult doen. :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stap 1. Pak zwarte oogschaduw en smeer die over heel je oogleden.
    Stap 2. Pak (liquid) eyeliner en zet een dikke streep boven en onder je ogen.
    Stap 3. Maak je waterlijntjes zwart met een zwart oogpotlood.
    Stap 4. MASCARA.
    Tada.
    Maar, kijk op youtube. Daar leer je nog best veel van, en oefen. Heel veel. Want ieder oog is anders en moet dus een andere vorm hebben.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 14:56 ]


    Food.

    DarkSavior schreef:
    Ik vraag me af waarom je niet zou kunnen veranderen in een emo (cat)
    Dat klinkt alsof je nooit van stijl kunt veranderen, wat je in je hele leven dus heel vaak zult doen. :W

    Precies. Als ze die stijl leuk vind dan is daar niks mis mee. Alleen van binnen is ze dan niet zo'n emotionele wrak als "echte" emo's..

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 14:57 ]


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Precies. Als ze die stijl leuk vind dan is daar niks mis mee. Alleen van binnen is ze dan niet zo'n emotionele wrak als "echte" emo's..

    Mee eens. Ik persoonlijk vind de kleding die emo's dragen echt vet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goldenblatt schreef:
    Lol, you're kidding right?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    I don't see why you have to label yourself as emo? Just wear what you like and use the make-up that you think looks good. The end.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goldenblatt schreef:
    Lol, you're kidding right?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor