• (cool) hoi hoi hoi allemaal !!

    Ik wil een beetje mijn stijl veranderen in emo.
    De kleding heb ik al, Net als mijn kapsel.
    Nu het volgende : Make - Up.
    Welke kleuren kan/moet ik precies nemen ?
    Hierbij ben ik een beginneling en vraag daarom jullie hulp !!
    Misschien helpt het als ik zeg dat ik ongeveer dezelfde Make - up wil hebben net als Bill Kaulitz en Jared Leto

    (flower) Micha


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    DarkSavior schreef:
    Ik vraag me af waarom je niet zou kunnen veranderen in een emo (cat)
    Dat klinkt alsof je nooit van stijl kunt veranderen, wat je in je hele leven dus heel vaak zult doen. :W

    Natuurlijk kan dat wel. Alleen vaak gaat het veranderen van een style langzaam en niet in één keer bam, ik wil emo worden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.



    Hier, dit zal je wel helpen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    MShadows schreef:
    (...)
    Natuurlijk kan dat wel. Alleen vaak gaat het veranderen van een style langzaam en niet in één keer bam, ik wil emo worden.

    Hmm, vaak wel, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Denk ik tenminste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    U kidding right?


    Shoganai i ne~

    Kan je niet beter gewoon opdoen waarvan jij vindt dat het mooi is? Want je wilt wel 'emo zijn' en 'emo make-up' hebben, maar je weet niet eens hoe dat er uit ziet.. Hoe weet je dan zo zeker dat je zulks oort make-up wilt en of het je goed staat --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mee eens. Ik persoonlijk vind de kleding die emo's dragen echt vet.

    persoonlijk vind ik het haar ook echt HEEL stoer, ik had er een tijdje overna zitten denken om dat ook te doen maar heb ik toch niet gedaan....(krul) < LLN die smiley :P


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    persoonlijk vind ik het haar ook echt HEEL stoer, ik had er een tijdje overna zitten denken om dat ook te doen maar heb ik toch niet gedaan....(krul) < LLN die smiley :P

    Ik wil nog steeds het haar van Alex Evans. Helaas was mijn vorige kappers beurt geen succes en is dat niet goed gelukt (cat)
    Hopelijk gaat het de volgende keer beter bij een andere kapper.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik wil nog steeds het haar van Alex Evans. Helaas was mijn vorige kappers beurt geen succes en is dat niet goed gelukt (cat)
    Hopelijk gaat het de volgende keer beter bij een andere kapper.

    HAHA LLN dat heb ik ook altijd, dus nu ga ik net zoveel kappers uitproberen tot ikde goede heb gevonden (A)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    DrWhooves schreef:
    U kidding right?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    persoonlijk vind ik het haar ook echt HEEL stoer, ik had er een tijdje overna zitten denken om dat ook te doen maar heb ik toch niet gedaan....(krul) < LLN die smiley :P


    dat haar vind ik ook zo leuk
    ik heb dat 1 keer bij mezelf gedaan, t is was nog best goed gelukt, maar het is heel veel werk haha

    Kappers doen het haar nooit goed. Dan zou je echt naar kinky kappers of zo iets moeten gaan, en zelfs daar weet ik niet of ze het goed doen.(cat)


    Food.