• Ik heb een beetje een probleem.
    Samen met mijn beste vriendin zou ik op examenreis gaan naar Parijs, samen met nog een minder goede vriendin en een paar meisjes die zij kent, maar wij niet. (dit omdat onze ouders liever hebben dat we met een groepje gaan.)
    Nu hebben die andere meisjes allemaal afgezegd, en mijn beste vriendin en ik zien het niet zo zitten om alleen met die andere vriendin op vakantie te gaan, omdat ze nu ook weer niet zo'n goede vriendin is dat we de hele week met haar op willen trekken.
    Wij, die vriendin en ik, zitten er nu over te denken om in een andere week op reis te gaan, een week waarin dat meisje niet kan. Niet alleen om haar, maar ook omdat die week ons beter uit komt.

    Mijn vraag aan jullie is, kunnen wij dit haar maken en zo ja, hoe leggen we haar dit uit?

    Bedankt voor het lezen (flower)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    hebben jullie al aan dat andere meisje beloofd dat ze mee mocht ??

    Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om te horen dat de trip niet meer doorgaat om een maand later foto's te zien van de reis.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:22 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een beetje gemeen om haar eerst mee te vragen en nu omdat ze alleen over schiet, een andere week nemen waarin zij niet kan.
    Wat Errin zegt ook ja..

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:21 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Errin schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om te horen dat de trip niet meer doorgaat om een maand later foto's te zien van de reis.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is best gemeen, misschien zelfs een beetje pesten. Ik vind niet dat jullie dat kunnen maken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nee, dat kan je niet maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    een beetje wat Errin zei, maar het ligt ook aan wat voor karakter zij heeft.
    eigenlijk kunnen jullie haar dit niet doen.


    -

    Ik zou 't niet doen en ik vind het eigenlijk ook best gemeen, maar ik snap je wel. (: Maar aan de andere kant, het kan nog heel leuk worden met die vriendin?

    Ik snap het best dat je niet meer met haar op vakantie wilt, maar je kan het niet maken om het nu af te zeggen..
    Vraag anders aan haar of ze niet andere vrienden ( of haar broer/zus) heeft die meewillen en anders kan het vast nog wel leuuk worden met haar. Vaak is het zo dat je iemand beter leert kennen en je echt een band opbouwt in een vakantie. Veel succes :)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik vind wél dat jullie dat kunnen maken. Dat meisje gaat jullie reisje -nou ja, niet verzieken, maar toch wel minder leuk maken. Zeg gewoon tegen haar dat liever met jullie tweeën gaan omdat jullie al langer vrienden zijn?
    Of zeg gewoon eerlijk dat die week jullie beter uitkomt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    Ik vind het een beetje gemeen om haar eerst mee te vragen en nu omdat ze alleen over schiet, een andere week nemen waarin zij niet kan.
    Wat Errin zegt ook ja..


    comfort in c h a o s

    hmmm, ik denk even wat ik zelf zou doen.
    Jup, hetzelfde als jij en je vriendin, als het jullie dan ook beter uitkomt, dat kun je toch eerlijk tegen haar zeggen?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Sorry , maar ik vind dit ronduit gemeen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Waarom kunnen jullie niet zo goed met haar opschieten?

    Want het zou best gezellig kunnen worden ook al verwacht je het niet zo (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    + het kan toch ook leuk worden met dat meisje dat ook gaat, ik zeg altijd hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zou het persoonlijk een achterbakse streek vinden om iemand zo te laten vallen, echt laag. (cat)


    SLOAN.