• Haai Ladies!

    ik heb hier wat vraagjes over make-up en het lijkt me ook gewoon leuk om hier is over te praten (:

    1) ik ben op zoek naar een nieuwe, bruine mascara. Hij moet vooral goed verlengen.

    2) ik ben ook op zoek naar een leuk kleurtje nagellak. Wat doen jullie zoal op?

    3) ja, ik weet het ik heb veel nodig x'D Een goede, degelijke ontshminker vooral voor je ogen.

    4) wat doen jullie dagelijks op van make-up?
    (geef ook wat uitleg hoe enzo)

    5) en wat voor een feestje?


    Unreflected


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    1) probeer L'oréal Paris eens (:

    2) ik houd het zelf meestal bij een doorzichtig, glazend laagje. Ik heb er nu super goede van Mylène.

    3) Ik gebruik Nivea (:

    4) dagelijks gewoon zwarte mascara, oogpotlood en soms een glosje

    5) voor een feestje zwarte mascara, oogpotlood en nude oogschaduw, een perzikkleurige glos en that's it (:


    heaven holds the faithfull departed.

    1) Mascara helpt niet, je ziet overal reclame over mascara die je wimpers verlengen maar de mascara zelf verlengt je wimpers niet, het accentueerd ze gewoon en maakt je wimpers voller lijken. Wil je dus langere wimpers, moet je eerst vanboven aan de wimper mascara aanbrengen, daarna pas vanonder. Momenteel gebruik ik de mascara collosal over zoiets, zo een gele tube van op de reclame (A)

    2) Ik heb veel zwarte en roze nagellak op, maar ik heb ook graag groene of blauwe nagellak op. Ja vele mensen kijken wel van OMG wat heeft die voor nagellak op, maarja, boeien!!

    3) Ik gebruik zelf de ontschminker van niveau, de creme, die werkt heel goed.

    4) Welke make-up ik opdoe hangt af van hoe ik mij voel meestal gebruik ik deze:
    - Ofwel zwart lijntje boven, zwart lijntje onder de ogen, mascara en bruin.
    -Ofwel donker bruine oogschaduw, zwart lijntje onder mijn ogen, mascara en bruin
    - Ofwel alleen mascara , zwart lijntje onder men ogen en bruin.

    Ik hoop dat je met deze uitleg wat verder kunt (doeg)

    1) Neem die van l'oreal ofso iets. Die zijn meestal wel goed ^^



    2) Doe gewoon een kleurtje op dat je leuk vind ^^ of dat bij je outfit past ö



    3) Ik gebruik een spul uit de liddl (denk ik). Maar als je echt een goede wilt,dan zouw ik er eentje van een bekend merk pakken ofso.


    4) Bruine crème,oogpotlood,lipgloss,mascara en soms oogschaduw (omg ik voel me nu een schminkpop).





    5) Het zelfde als mijn alledaagse make up ^^ Ma dan gewoon kleurtjes dat bij mijn outfit passen ö

    LiseeXBill schreef:
    1) Mascara helpt niet, je ziet overal reclame over mascara die je wimpers verlengen maar de mascara zelf verlengt je wimpers niet, het accentueerd ze gewoon en maakt je wimpers voller lijken. Wil je dus langere wimpers, moet je eerst vanboven aan de wimper mascara aanbrengen, daarna pas vanonder. Momenteel gebruik ik de mascara collosal over zoiets, zo een gele tube van op de reclame (A)



    das echt een goeie tip, bedankt!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    1) Ehm, er is zo'n mascara in zo'n roos potje, ik weet niet meer hoe het noemt, maar het is goede, of je kan 2 mascara's aandoen. :3

    2) Ik heb liefst doorschynent ofzo :'D

    3) Ik heb er een goede, maar weet niet hoe het noemt, mama heeft die gekocht. Komt uit de Hema btw. :'D

    4) ehm, oogpotlood op je ogen & op de waterlyn & mascara, en dat is het. ;]

    5) hetzelfde als hierboven. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    TimeGoesBy schreef:
    1) probeer L'oréal Paris eens (:

    2) ik houd het zelf meestal bij een doorzichtig, glazend laagje. Ik heb er nu super goede van Mylène.

    3) Ik gebruik Nivea (:

    4) dagelijks gewoon zwarte mascara, oogpotlood en soms een glosje

    5) voor een feestje zwarte mascara, oogpotlood en nude oogschaduw, een perzikkleurige glos en that's it (:

    Oeh, nivea is een goede ontschminker. (':


    None but ourselves can free our minds.

    1) ik ben op zoek naar een nieuwe, bruine mascara. Hij moet vooral goed verlengen.
    L'oreal ? maxfactor is ook goed


    2) ik ben ook op zoek naar een leuk kleurtje nagellak. Wat doen jullie zoal op?
    Meestal zwart,felrood of iets als blauw of metallic.



    3) ja, ik weet het ik heb veel nodig x'D Een goede, degelijke ontshminker vooral voor je ogen.
    ik gebruik iets van een Frans merk maar de oogpads van de hema zijn goed.




    4) wat doen jullie dagelijks op van make-up?
    Eyeliner,compact powder,foundation,mascara,vaselina op mijn lippen als je het make-up kan noemen en ik draag ook soms oogschaduw en/of oogpotlood. like much O.O

    en hoe ?
    Ik smeer foundation op mijn gezicht,doe het poeder erover,lichtbruine oogschaduw op,zet een klein lijntje eyeliner boven mijn ooglid en doe dan mascara op. en soms doe ik geen eyeliner maar oogpotlood onder mijn oog.

    zo x3





    5) en wat voor een feestje?

    hetzelde als hierboven meestal


    We can only learn to love by loving.

    Ik gebruik mascara, van bousjoris.. Ofzoo iets, als je meer laagjes gebruikt dan krijg je wel een gave look niet te veel! TIP: bewaar je lege mascara gaat daar voorzichtig mee over je wimpers, en dan met je nieuwe er over heen dan zie je dat je wimpers goed uit elkaar staan, en dan maakt het mooi!

    Nagellak gebruik ik niet!

    Vaak smooky eyes heb ik :P


    Some angels have no wings.

    Ojah een poeijer! XD.... En vaselineXD of lipgloos maar natuurrel is ook gaaf vind ik XD


    Some angels have no wings.

    1) Gemey Maybelline. Die verlengen wel goed.
    2) Ik gebruik meestal donkerrood. Vooral in de zomer ^^ Soms zwart of doorzichtig, gewoon voor wat stevigheid. En soms ga ik zelfs voor paars, maar wel het mooie paars.
    3) De ontshminker van yves rocher is goed. Hij kost niet veel en haalt schmink makkelijk weg. Ofwel de ontschminkende bodylotion (achtig iets) van nivea. Die is ook heel goed.
    4) Ik doe dagelijks eigenlijk een zwart lijntje onder mijn ogen aan en mascara. (Zwarte van Gemey Maybelline, die echt heel goed is.)
    5) Om uit te gaan gebruik ik een zwart lijntje boven en onder. En dan ook zwarte mascara. Soms gebruik ik lichtgrijze pinkelende oogschaduw ofwel doe ik smokey eyes. Ofwerken (met een beetje foundation) met bruinsel en wat doorzichtige lipgloss of roodgetinte lipgloss. (Yves Rocher of Nivea)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1) ik ben op zoek naar een nieuwe, bruine mascara. Hij moet vooral goed verlengen. Hmm, geen idee. Misschien merken zoals Maybelline of L'Oréal?
    2) ik ben ook op zoek naar een leuk kleurtje nagellak. Wat doen jullie zoal op? Op dit moment heb ik paars op. Maar ik doe ook vaak rood. Je kan ook eens nagellak met glitters proberen?
    3) ja, ik weet het ik heb veel nodig x'D Een goede, degelijke ontshminker vooral voor je ogen.Ik heb een make-up reiniger van de Hema op oliebasis. Dat zijn van die witte dunne watjes in een wit/geel potje. Het werkt hardstikke goed. Binnen 10 seconden zijn je ogen helemaal schoon.
    4) wat doen jullie dagelijks op van make-up? (geef ook wat uitleg hoe enzo)Mascara, oogpotlood verschilt per dag. Ik draag vaak paars (L'Oréal volgens mij?), Blauw (Ook L'Oréal) en zwart (Etos eigen merk).
    5) en wat voor een feestje? Niet veel bijzonders. Gewoon Mascara en oogpotlood zoals altijd. En soms nog wat oogschaduw erbij.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik kan je niet echt helpen met die dingen, maar 4 en 5 ga ik invullen (:
    Soms; dun eyeliner, mascara, foundation. Soms; dun oogpotlood, mascara. Meestal.
    5 :
    Het zelfde als wat ik altijd op heb. (: Soms nog een lipglosje, hier en daar maar verder niet. (:

    Ik gebruik geen make-up, ik kan je dus ook niet helpen. :')

    1) Geen idee, ik heb bruine mascara van de Etos, maar dat was nood; mn mascara was op en ik was blut xD Niet aan te raden, hij klontert heel erg.
    2) French manicure met parelmoer van de Hema =]
    3) Zo'n flesje oog make up remover van de Etos.
    4) Oogpotlood; waterlijn + buiten, boven en onder. Mascara, mijn goeie boven, dan laat ik het drogen, en de bovengnoemde kutte bruine omdat die ook op moet & mn onderste wimper mooi maakt. Foundation; onmisbaar, ik heb een hele lelijke huid.
    5) Hierboven + oogschaduw en lipgloss. Lipstick stinkt, worden mn lippen droog van.


    BAM!

    1) Ik ben op zoek naar een nieuwe, bruine mascara. Hij moet vooral goed verlengen.
    Uuuhhmm... geen idee > 2) Ik ben ook op zoek naar een leuk kleurtje nagellak. Wat doen jullie zoal op?
    Rode, paarse, gele?
    3) Ja, ik weet het ik heb veel nodig x'D. Een goede, degelijke ontshminker vooral voor je ogen.
    Ik heb Nivea, maar mijn ogen doen daarvan iojn ><. Dus die al niet nemen!
    4) Wat doen jullie dagelijks op van make-up? (geef ook wat uitleg hoe enzo)
    Eyeliner en mascara. Omdat het gewoontjes is en ... idk xD.
    5) En wat voor een feestje?
    Eyeliner, mascara en oogschaduw. Ik ben saai, I know.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.