• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-CarrotCurls

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-Moringa
    man

    District 8:
    Jillana-CarrotCurls
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man



    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Vincent hield zich bezig met de dode tribuut, zo te horen hadden we er niet veel aan. 'Ik moet je shirt even uitrekken,' mompel ik en trek het over zijn hoofd. ik probeer alleen op de wond te letten en niet op zijn lichaam. Het is een wond waar je zeker mee kan overleven, maar die ook behandeld moet worden. Voorzichtig smeer ik wat van het spul erop, als het bij hem net zo gaat prikken als bij mij zal hij nog wel even pijn moeten lijden. 'Knijp maar in mijn hand als het zeer doet.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Julie smeerde de zalf op mijn wond dat ontzettend begon te prikken. Ik vloekte binnenmonds en pakte haar handen vast en kneep hard. 'Sorry' mompel ik gesmoord en krijg tranen in mijn ogen van de pijn.


    ~

    Julie
    Ik zag dat hij pijn leed, dus zei niets over mijn hand die fijngeknepen werd. 'Maakt niet uit, ik weet hoe het voelt.' Met een hand probeer ik de deksel er op te draaien en zet het weer vast in mijn riem. Ik moest gapen, logisch als je maar een uurtje hebt geslapen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:37 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Als de pijn weg trekt laat ik Julie haar handen iets losser. 'Het spijt me' zeg ik zacht en druk een kus op haar handen. Ik werp een blik op Vincent die een paar bruikbare dingen heeft gevonden.'Laten we verder gaan, dan kunnen ze het lijk ophalen' zeg ik en sta rustig op.


    ~

    Julie
    'Net een sprookjesfilm,' lach ik nadat hij een kus op mijn handen gaf. 'Maar je hebt gelijk, we moeten gaan.' Ik begin weer te strompelen, ik wil nu niet in Delano zijn armen hangen nu hij zelf gewond is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Delano

    Ik trek mijn shirt weer aan en zie hoe Julie weg strompelt. 'Vincent wil jij Julie dragen?' vraag ik en raap mijn spullen bij elkaar.


    ~

    Julie
    'Hoeft niet, ik red me wel.' Dit was de zoveelste keer dat ik het heb gezegt, en elke keer had ik toch hulp nodig. 'Ik ben een echte doorzetter,' zeg ik lachend. Hopelijk overtuig ik ze zodat ik het een keer alleen kan doen. Niets is erger dan in een arena mensen iets verschuldigd te zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Beetje laat maar goed)

    Kanonschot

    Alana district 1 is dood


    Happy Birthday my Potter!

    dDelano

    Julie wilde niet gedragen worden maar ik zag dat ze pijn had. Ik raap mijn spullen bij elkaar en loop naar Julie en Vincent. 'Waar kunnen we ergens heen om te rusten en wat te jagen voor eten' vraag ik en kijk ze aan. Niemand van ons had veel eten. Gelukkig kon ik jagen en misschien Julie en Vincent ook wel want ons dan hopelijk wat eten zou opleveren.


    ~

    Carmen
    De zon komt weer op. 'Nacht 1 overleefd.' Zeg ik opgelucht. Ik kijk naar de woestijn en ga er even op staan. Het was daar bloedheet. 'Waar gaan we nu heen. Slapen of iets Anders?' Vraag ik Luena.

    [Lol late reactie]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    'Ja jagen, leuk!' Mijn stem zat vol sarcasme. Ik kan geen enkel normaal dier vangen. Ik zou bijna durven wedden dat een schildpad niet zou lukken. 'Een beetje jammer dat ik dat niet kan.' Eigenlijk was ik best blij dat ik Delano en Vincent had gevonden, zonder die twee was de kans groot dat ik niet zou overleven omdat ik te weinig eten zal kunnen vinden of omdat ik vergiftig eten eet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik zoek nog steeds een vrijwilliger voor het doden van Danny district 11


    Happy Birthday my Potter!

    Delano

    Ik kijk naar de rand van de jungle waar een konijn rond huppelt. Ik pak een pijl en mijn boog en schiet hem zo door zijn kop. 'Het is een begin' zeg ik en loop naar het konijn. Ik trek de pijl uit zijn hoofd en maak die schoon aan wat mos en neem hem dan mee aan zijn achterpoten terug naar Julie en Vincent.


    ~

    (SRamos = LHemsworth)


    ~

    Julie
    Vol bewondering kijk ik naar het konijn die hij had gevangen. Ik zie dat er een wond in het hoofd van het diertje zit. Delano zal vast een pijl en boog gebruikt hebben. 'Hoe kom je eigenlijk aan je acht?' vraag ik uit nieuwschierigheid. 'Als je het niet wilt zeggen is dat oke natuurlijk.' Ik wend mijn blik af naar de grond. Stom, stom, stom, altijd je bondgenoten te vriend houden. Ik hoor het mijn mentor nog zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”