• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Langzaam sluip ik dichterbij Destiny. Ik vang wat delen op van een vaag gesprek. Om eerlijk toe te geven, snap ik er geen ene zak van. Daarom kijk ik vragend m'n vriendin aan, misschien dat zij een idee had.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik ving op dat dat kind met die stenen me al had gezien. Ik 'verdween,' even. In feite was ik me gewoon gaan camoufleren. Rowan keek me aan en ik glimlachte, 'Ze hebben het over een opstand,' gebaar ik dan. 'Steef, uit 2 die wil dat niet en de rest wel. Hij heeft Lisa ontvoerd en weet ik het.' zeg ik dan. Dan herinner ik me iets. Als de opstand voltooid kunnen Rowan en ik ook gewoon verder gaan zonder dat één van ons dood moet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Snel begint Destiny het uit te leggen en langzaam begin ik het te snappen. Toch snap ik niet waarom ze een opstand beginnen en hoe ze die tot stand willen krijgen.
    'So?' vroeg ik, in mijn ooghoeken iedereen in de gaten houdend.

    [Hihi, Rowan houd zich echt een beetje van de domme :'D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Ze willen geen slachtoffers meer en verder gaan waar Peeta en Katniss zijn gestopt,' zeg ik dan om het wat duidelijker te maken. Ik kijk Steef nog even aan en keek toen weer naar Rowan, 'De opstand heeft zijn voor en nadelen'

    [ ahahha x'd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Je doet maar, uiteindelijk gaan we toch allemaal dood, op ééntje na, succes met die worden..." Zegt Freya.
    "Okey. Zal ik dan maar bij jouw beginnen? Dan ben ik een stap dichter bij mijn doel," Zeg ik en sta op.
    "Steef, uit 2 die wil dat niet en de rest wel. Hij heeft Lisa ontvoerd en weet ik het," Zegt het meisje die in de schaduw van de grotwand staat.
    Ik kijk naar de mensen en zie dat er ook een jongen bij staat. "Kom maar tevoorschijn, iedereen heeft jullie al gezien," Zeg ik droogjes.

    [ Dat was fluisterend ;o ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik rol met mijn ogen als ik Steef hoor roepen. 'Ach, waarom ook niet,' zeg ik dan op een minachtend toontje en span mijn boog weer waarna ik via de boom naar het midden ga. Ik kijk Rowan aan en op mijn hoede ga ik een beetje buiten iedereen staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ze legt het verder uit en nu begin ik het echt te snappen. 'De opstand heeft zijn voor en nadelen.' Inderdaad. Het Capitool is en blijft nog steeds oppermachtig, als we mee zouden doen hebben we hulp van buitenaf nodig, want anders gingen we alsnog allemaal dood en bovendien zou iedereen daarvoor mee moeten doen. Voordeel was wel, besefte ik, als het goed ging zouden Destiny en ik allebei kunnen overleven.
    'Kom maar tevoorschijn, iedereen heeft jullie al gezien.' Ik schrik op van de opmerking en kijk vernietigend de jongen aan. Hij was dus die Steef die de opstand niet wilde laten gebeuren. Nee, natuurlijk niet. Hij was ook Beroeps. Als ik Destiny niet had leren kennen had ik ook zo gedacht. Had ik ook kosten wat kost ervoor gezorgd dat iedereen dood zou zijn en ik de geroemde Winnaar zou worden. Maar nu had ik iets of beter gezegd iemand, om voor te vechten. En dat ging ik ook doen. Met mijn rug gestrekt en hoofd omhoog, volgde ik Destinys voorbeeld en stapte uit de schawduwen. Het was link wat ik van plan was, maar ik bleef de sterkste. Het enige probleem was dat ik het niet meer aan Destiny kon uitleggen.
    'What's up, people!' grijnzde ik

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    'Oh, gezellig!' mompelde ik, het klonk amper sarcastisch. 'Hoe meer zielen, hoe minder er uiteindelijk overblijven!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik gromde naar dat kind, Freya als het goed was. 'Hou je snuit.' zei ik en spande mijn boog nog steeds. Rowan was erbij gebleven en ik keek de rest aan. 'Vertel me één ding, hoe willen jullie die opstand op gaan brengen. Er zijn hier overal camera's.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Destiny hield nog steeds haar boog gespannen en maakte niet echt een relaxte indruk. Zelf had ik mijn wapens al omlaag gedaan, bang was ik niet. Wel probeerde ik nog steeds verwoed een manier te verzinnen om haar uit te leggen dat de Opstand misschien wel een goed idee was. En waarschijnlijk konden die kneusjes hier wel wat Beroepspower gebruiken en al helemaal om hun vijand Steef uit te schakelen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12


    Je voélde de spanning gewoonweg steigen.
    'Hoe meer zielien, hoe minder er uiteindelijk overblijven,' hoorde ik Freya sarcastisch mompelen.
    Een grijns sierde mijn gezicht. 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd,' zei ik zo luid mogelijk, zodat iedereen me kon horen.
    'Vertel me één ding, hoe willen jullie die opstand op gaan brengen. Er zijn hier overal camera's,' zei Destiny van 1.
    'Dat is voor ons een weet en voor jou een vraag,' antwoordde ik simpelweg, zonder mijn wapen te laten zakken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:20 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Oh jeetje, heeft het Capitool zijn paranoïa nu ook al op hun pups overgebracht? Oops!'
    Ik ging zo dood...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Mijn ogen gingen met een ruk naar Freya: wat deed ze nou?
    'Hou je mond,' siste ik naar haar.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Dat is voor ons een weet en voor jou een vraag,' antwoordde nu het meisje, wat ik herkende als vijand numero uno van Destiny. Ik besefte dat ik nu moest gaan ingrijpen, voor de spanning nog hoger werd.
    De opmerking van het andere meisje negerend, zette ik een stap naar voren en deed iets wat waarschijnlijk niemand verwachtte. 'Hai, ik ben Rowan,' en stak mijn hand naar haar uit, terwijl ik geduldig wachtte. Ik besefte heel goed dat ze haar pijl op me gericht had en die los kon laten, maar ik wilde haar geen kwaad doen. Dat was niet nodig. Nog niet tenminste.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:26 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Hmm, ik denk dat Noemi en Destiny een goed team zouden kunnen vormen XD ]

    Destiny Alexia Fernades Rodriguez || District 1

    Ik keek haar even vuil aan, 'Je weet niet eens aan welke kant ik sta joh.' roep ik dan. Rowan had zijn wapens al laten vallen. Ik vertrouwde dat kind niet. Ik zal dat kind echt nog een keer vermoorden. Je ziet de wond op mijn arm nog. Ik grom nog even en kijk haar aan. Ik keek Rowan verward aan. Wat deed hij nou ?! Hij weet wie Noëmi is. Ik grom en voelde me lichtjes verraden. Ik hield mijn mond even dicht. Kijken wat haar reactie zou zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.