• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xFreedom schreef:
    [Hij gaat niet plassen als hij koste wat het kost -klopt dat? x'd- Lisa wilt bevrijden? x'D Maargoed. Luca flikkerde op de een of andere manier en kreeg weer last van zijn enkel, weer ja, dat steentje van Freya x'D. Maar toen heeft hij dus gezegd dat hun door moesten lopen. TAAAADDAAAM.]


    [En zo spring je origineel in. XD]

    [ BOEM ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    De pijn in mijn enkel is zo erg nog niet, maar het feit dat ik met moeite op kan staan en dat ik dus niet achter ze aan kan gaan om Lisa te zoeken maakt het erger.
    Op de een of andere manier ben ik dus over een wortel gestruikeld die boven de grond uit kwam. Een grote dikke wortel van een grote dikke boom die wat verderop staat.
    Ik rijk met mijn hand naar de dichtstbijzijnde tak, waar ik mezelf mee omhoog probeer te komen. Met moeite kom ik steeds wat rechter te staan, maar uiteindelijk is het me gelukt en sta ik op mijn linker voet, terwijl ik met mijn andere hand de tak nog vasthoud.
    Een lichte steek gaat door mijn been heen, als ik mijn rechter voet nu ook op de grond plaats. Ik zou koste wat het kost achter ze aan gaan om Lisa te zoeken. Zelfs al moet ik me voort slepen tussen de bomen door over de vieze grond waar kleine takjes op liggen en ongedierte rond wemelt.
    Half lopend, half hinkelend ga ik in de richting waar ze weg zijn gegaan. Na een tijdje hoor ik stemmen. Stemmen die ik niet herken, maar ook stemmen die ik juist wél herken.
    Ze zijn niet te zien, maar alleen de stemmen zijn hoorbaar. De stemmen geven aan dat ze zijn gestopt met lopen, aangezien het geluid niet harder of zachter word, dus moet er iets aan de hand zijn. Toch lijkt het me verstandiger om met zo'n voet even wat verderop te blijven staan.
    Mijn ogen schieten even snel in het rond en uiteindelijk besluit ik om mezelf met wat moeite stapje voor stapje in een boom te hijsen, zodat ik wat meer kan zien en misschien wel zicht heb op de tributen die er staan. Een paar zijn er zichtbaar, waaronder Noëmi, Rowan geloof ik en nog een meisje, maar haar naam ben ik vergeten.

    [Iemand ziet een raar geval in de boom en BAM. x'D]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ahahaha slimpie je was al bij Noëmi :P we gingen Lisa samen zoeken remember?(a)]

    [Ja, I know. Maar Luca is gestruikeld en heeft tegen Freya, Noëmi en Kevin gezegd dat hun door moesten zoeken. (A)
    Anders was het nogal vaag om opeens iets te gaan zeggen, terwijl hij er de hele tijd al een beetje nutteloos bij stond. x'D.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [aaaah hihihi vandaar(a) ik ga ff eten trouwns!]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:10 ]

    Jessiiicaa schreef:
    [aaaah hihihi vandaar(a) ik ga ff eten trouwns!]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ben er weer ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik rolde met mijn ogen. Ik snapte geen snars van wat Rowan nu wou. Ik zuchtte. Dit gaat niet zo gemakkelijk werken. Rustig liet ik mijn wapen zakken. 'Wapenstilstand totdat jullie ons alles hebben uitgelegd.' komt er ééntonig uit mijn mond. Als die opstand ervoor zou zorgen dat ik weer terug zou kunnen en dat ik met Rowan zou kunnen zijn. Ja graag, dan zou ik dat zeker willen.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Wapenstilstand totdat jullie ons alles hebben uitgelegd,' zei Destiny plotseling.
    Ik fronste mijn voorhoofd. Zij zag mij als aartsvijand nummer 1 in deze hele Arena. Ik wist niet of ik haar wel kon vertrouwen.
    Ik liet mijn wapen ietsjes zakken, maar borg het nog niet op.
    'Sinds wanneer zijn Beroeps tevreden met een Opstand?'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Als ik wat tegen Noëmi wil zeggen schrik ik op van een geritsel achter me. Als reflex schiet ik meteen een pijl die kant op. Een jongen valt de boom uit en mijn boog blijft gespannen. Ik draai me twee seconden om naar Noëmi, 'Als je logisch nadenkt, snap je het wel.' zeg ik en rol met mijn ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Even denk ik mijn evenwicht te verliezen en uit de boom op de grond te vallen, maar ik kan me nog net vasthouden aan een tak met bladeren.
    Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond, maar als ik op kijk zie ik dat er een pijl op me af komt. Als reflex duik ik naar links, maar dat pakt niet goed uit aangezien ik nog steeds in de boom zit en er nu dus tóch uit val. Ik probeer me zo te laten vallen, dat ik niet op mijn zere enkel terecht kom. Toch blijft de val niet onopgemerkt. Een paar schrammen en natuurlijk ben ik tóch nog op mijn zere enkel terecht gekomen. Serieus. Waarom ben ik dan ook zo dom om in een boom te klimmen, terwijl ik niet eens normaal op mijn benen kan staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Wapenstilstand totdat jullie ons alles hebben uitgelegd," Zegt Destiney.
    "Sinds wanneer zijn Beroeps tevreden met een Opstand?"
    Ik grom even woedend en ga rechtop staan en rek me uit. "Jullie willen hier allemaal als zielige kleuters uitkomen, maar jullie zien niet voor niets door het lot uitgekozen," Zeg ik tegen iedereen en laat mijn blik door de ruimte glijden.
    "Als je logisch nadenkt, snap je het wel,"
    Ik grinnik schaapachtig. "Mevrouw is bang voor de dood," Mompel ik.

    Noëmi Crowe || District 12

    'ALs je logisch nadenkt, snap je het wel,' rolde Destiny met haar ogen. Mijn blik gleed naar Rowan. Was ze zoveel om hem gaan geven dat ze nog liever een Opstand veroorzaakte?
    Plotseling viel er een bekend gestalte uit de boom.
    'Luca!' Ik rende op hem af en trok hem overeind. 'Wat doe je in godsnaam?'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik had mijn boog laten zakken. 'Mevrouw is bang voor de dood.' hoor ik iemand schaapachtig grinniken. Mijn woede borrelde omhoog en in één beweging had ik een pijl op hem afgevuurd. Het was een waarschuwing want het was langs zijn gezicht heen gegaan. Toch had het een snee veroorzaakt in zijn linkerwang. 'Waag het nog één keer te zeggen en ik zorg ervoor dat het raak is.' zeg ik boos. 'En het is geen angst voor de dood,' Ik kijk hem aan, 'In tegenstelling tot jou heb ik een leven hieruit én heb ik mensen om wie ik geef.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Luca!" Roept iemand plots.
    Gelukkig is het een stem die ik herken en van iemand die ik, deels of in ieder geval een beetje vertrouw, maar toch schrok ik ervan.
    "Wat doe je in godsnaam?" Vraagt ze dan verontwaardigd, nadat ze me overeind heeft getrokken. "Eh, op de grond vallen uit een boom?" Antwoord ik nogal droogjes, terwijl ik mijn rechter voet voorzichtig neerzet op de grond.
    "Dankje," Zeg ik nog met een iet wat scheef glimlachje tegen haar, voor het overeind halen. In mijn eentje met een, ik vermoed, gekneusde enkel had ik het denk ik niet gekund. En al helemaal niet als er geen tak in de buurt is die ik kan vast pakken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ondanks dat er hier de ene keer wel word gereageerd en het de andere keer dood is, hou ik echt van deze RPG :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'