• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ace
    Niemand leek ergens een probleem mee te hebben, dus we stelden ons op.
    "Wil er iemand beginnen met slaan?" vroeg ik glimlachend. Mijn enthousiasme kwam weer terug en volgens mij had niemand mijn dipje van net echt opgemerkt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet gaan dansen, kan tegen 10 uur terug online komen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Wij wonen ondergronds,' zeg ik. 'Volg me maar dan geef ik je je witte cape.'
    Witte capes die om je rang aan te geven bestikt zijn met gouddraad. Ik begin te lopen en kijk achterom. 'Kom nou.'

    Nahuel
    'Ik geloof zo'n 43 graden,' zeg ik rustig. 'Iets hoger als die van een mens. Hoezoe?'
    Ik zie dat hij naar een helicopter staart, een met warmte sensoren. 'O dit is niet goed.'
    [op de hoeveelste dag zitten we? Ik wil weten hoever Callum is met zijn transformatie]


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik huppel achter Jona aan terwijl we door het bos, ik voel hoe de grond begint te dalen. Op een gegeven moment zijn we in een tunnel, onverwachts.
    'Huh, dat is raar...'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sake
    Ik sla met mijn handpalm tegen mijn voorhoofd, daar had ik aan moeten denken. 'Oké...' Ik kijk naar de helicopter. 'We moeten hier weg, jij moet practisch dood zijn. Ik ben al dood, maar die politie gaat vragen stellen en we zitten nogal onder het bloed én onze kleren zijn gescheurt, shit happens!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'En handig, mensen zien ons opeens verdwijnen en we kunnen ze hier opwachten,' zeg ik. 'Het is een van onze manieren om te jagen, al geef ik de voorkeur aan het flirt-jagen.'

    Nahuel
    'In theorie hoor ik dood te zijn,' zeg ik. 'Maar ik ben een halfvampier en kan niet dood, of eigenlijk wel want ik kan verdrinken, gewurgd worden, stikken in mijn eten, doodbloeden, mijn hard kan stoppen met kloppen.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Flirt-jagen siriusly! Ik vind het leuker om iemand te besluipen en dan gewoon mijn tanden in zijn nek zetten!' Ik achtervolg Jona, 'Kijk zo!' Ik zet me af en vlieg Jona aan.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sake
    Ik sta tegen de boom aan geleund en kijk hoe de politie uit de auto's stappen en richting de bomen komen rennen. Sommigen gaan gewoon met de auto het grasveld op. 'Dan laten we maar zien wat we in huis hebben, de helicopter camera houdt ons niet bij, alleen ongeveer. De politie kan niet fatsoenlijk zien in deze duisternis.'Automatisch pauzeer ik om adem te halen. 'En volgen ze ons wel dan hebben we in Volterra een feestmaal!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Ik denk dat er al 1 dag voorbij is van Callum's transformatie, dus nog 2 te gaan.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    Ik smijt Manora meteen op de grond en kijk haar boos aan. 'Dat moet je nooit doen bij een vampier,' zeg ik. 'In elk geval niet onvoorbereid. Ik ben een redelijk ervaren vechter en elke vampier zou meteen gebruik maken van zijn overlevingsinstinct.'

    Nahuel
    'Als ik eerlijk ben heb ik na deze sandwich wel genoeg,' zeg ik. 'Ik heb niet evenveel nodig als jou, ik heb ook nog bloed van mezelf remember.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Beteuterd kijk ik Jona aan. 'Nou! Dit gebeurt altijd! Niet grappig.' Ik sla mij armen over elkaar en trek een pruillip.
    'Het helpt zeker niet dat ik opzijnkop tegen de muur aan lig hè.'

    Sake
    'Ik zit ook redelijk vol van die papzakken!' Ik wijs met mijn duim richting Volterra. 'Laten we hem smeren!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Val buiten een gevecht of een training nooit een vampier aan,' zeg ik. 'Ze schakelen automatisch door tot hun verdedigingsmodus en die bestaat uit het doden van je tegenstander.'

    Nahuel
    'Daar ben ik het honderd procent mee eens.'
    Ik begin te rennen, wetend dat Sake mijn kleine voorsprong zo weer heeft ingehaald omdat hij als volledige vampier nou eenmaal sneller is.


    Remember to be ridiculous.

    [Jeetje, Manora krijgt les van iemand! Kijken hoelang ze het volhoud...]
    Manora
    Ik steek mijn tong uit, hopend dat ze het niet echt gezien had... Maar ik kón het niet laten. 'Ben jij een vampprofessor ofzo, die hebben ook allemaal van de formele worden in hun vocabulaire staan.' Als i besef wat in zeg voel ik me heel stom, ik kwam maar tot één conclusie. 'En het is nog aanstekelijk ook!'

    Sake
    Snel haal ik Nahuel en ga achteruit rennen. 'Je bent een beetje makkelijk bij te houden!' Grinnik ik,


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    myMOMENTS schreef:
    Ace
    Niemand leek ergens een probleem mee te hebben, dus we stelden ons op.
    "Wil er iemand beginnen met slaan?" vroeg ik glimlachend. Mijn enthousiasme kwam weer terug en volgens mij had niemand mijn dipje van net echt opgemerkt.


    Valentijn Emilio Scagotti

    'Aan jouw de eer' Zeg ik grijnzend tegen Ace tewijl ik hem een balletje ten grote van een tennisbal toewerp, het enige verschil was dat het balletje wat zwaarder en sterker was dan een gemiddelde tennisbal.


    Don't be like the rest of them, darling