• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Laten we gaan.' zei ik tegen Bella en Renesmee. Ik liep nog snel naar Valentijn en drukte mijn lippen kort, maar liefdevol op de zijne. Daarna ging ik rustig de deur uit.

    [Is niks, het kan aan mij hebben gelegen ook.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    Zelf stond ik op terwijl Renesmee haar hooft tegen mijn schouder leunde, ik wilde hier weg, en zo snel mogelijk ook, deze plaats gaf me de kriebels.

    Valentijn Emilio Scagotti

    Zelf wachte ik tot ik ook hoorde dat bella de kamer uit was gelopen voordat ik hun achter na loop, ik wilde zoizo zeker waten dat Elena weg was nadat ik me zorgen maakte om mezelf, waarschijnlijk zou ik hier toch niet terug kunnen dus moest ik iets verzinnen om heen te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik grinnikte.
    "Soms wou ik dat ik een vlieg was. Dan kon ik alles afluisteren zonder dat iemand het door had. Ik ben echt veel te nieuwsgierig!"
    Ik concentreerde me op mezelf en liet mezelf lichtjes zweven. Mijn grijns werd groter. Ik zweefde misschien enkele centimeters boven de grond, maar het voelde vrij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    We waten sneller dan verwacht terug aangekomen bij de onbekende uitgang. We gingen snel naar buiten, daar waren we veilig.
    'Kom je mee naar San Giovanni?' vroeg ik Valentijn.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    'Nou vlieg, je kan in elk geval vliegen' Zei ik grijnzend waarna het grassprietje rond mijn vinger brak doordat ik net een kort trekje aan gaf, ik verveelde me hier best wel, veel was er niet te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn Emilio Scagotti

    Ik twijlfelde, ik had hier niets meer te doen, ook al zou ik eerst liever langer hier blijven, alleen maar omdat de leefstijl van de Volturi me intereseerde en tegelijkertijd verafchuwde. Tot slot knikte ik, 'ik ga mee' bevestigde ik glimlachend terwijl ik Bella, renesmee en haar weer zichtbaar maakte.

    {Ik ga een twilight story maken ^^}

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik werd helemaal vrolijk van zijn antwoord en vloog hem om de hals.
    'Sorry.' zei ik toen ik hem losliet en besefte dat ik iets te hevig reageerde.

    [Oeh, ik ga hem lezen!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik grinnikte en liet mezelf weer met een plofje op de grond vallen.
    "Pfff." zuchtte ik na een tijd. "Er is niet zo veel te doen eh?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Dankje, ik ben even het begin nog aan het uitwerken.. ^^ Ik stuur je wel een link als ik het geactiveerd heb }

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Je hoeft geen sorry te zeggen' Andwoord ik grijnzend waarna ik met een hand door haar haar schude zodat het in de war zat, 'Staat je veel beter' Zei ik plagent.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Niet echt, veel te saai' Andwoord ik terwijl ik even naar boven kijk, 'Heb je ooit honkbal gespeeld?' Vroeg ik hem, ik wist dat er de komende dagen storm zou komen, en normaal zouden we dan meestal honkballen, iets waar ik me altijd erg op verheugde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Jaja, zal wel.' zei ik lachend en legde het met één simpele beweging terug goed. Daarna ging ik met mijn hand naar zijn haar en deede het in de war.
    'Zo veel beter.' zei ik grinnikend.

    [OKé, is goed.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Kan Jasper iemand ontmoeten?]

    Renesmee Carlie Cullen
    Wind suisde om me heen. Ik werd er wakker van, Automatisch greep ik me wat steviger vast aan degene die me vasthield.
    Wacht eens even!
    Ik hoorde op gesloten in een zogenaamde donkere kamer te zitten!
    Voorzichtig opende ik mijn ogen en ik zag mijn eigen moeder. "MAMA!"


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Ace
    "Niet echt, maar ik ken het principe! Gaan we honkballen?" ik sprong overeind en keek haar glunderend aan. Ja, soms leek ik wel een klein kind.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bella

    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen renesmee luid 'MAMA!' riep, 'Je bent weer veilig' Zei ik glimlachend, ik was blij dat ze weer bij mij was, en niet daar, de naam Volturi alleen al liet me rillen.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Je bent inderdaad gevaarlijk, gevaarlijk voor mijn haar' Zei ik grijnzend waarna ik simpelweg een hand door mijn haar haalde, erg in de war kon het nooit zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Mischien, er is storm op komst dus goed weer om te honkballen, alleen hebben we wat meer dan twee spelers nodig' Leg ik uit en keek om me heen, nergens iemand te zien, waarom moest het altijd zo tegen zitten?


    Don't be like the rest of them, darling