• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ace
    "Thanx." grijnsde ik.
    Ik ving het balletje en liep naar een plek op het veld.
    "Heeft er iemand aan een bat gedacht?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Hier' Riep ik Ace toe waarna ik hem een batje toegooide en zelf richting het veld liep, eindelijk kon ik al mijn gedachten op zei zetten en gewoon honkbal spelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Valentijn, wil jij gooien?" ik gooide de bal al naar hem toe voor hij kon antwoorden. Zonder echt op hem te wachten ging ik klaar staan met de bat in mijn handen. Ik grijnsde, terwijl ik steeds meer opgewonden geraakte. Dit beloofde nog eens leuk te worden. En moest ik van Elena winnen zou dat natuurlijk al een groot deel van mijn gekrenkte eer goed maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Moet de tegenpartij niet gooien? Ik heb zoizo geen verstand van honkbal dus ik kan het fout hebben XD}

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Moet de tegenpartij niet gooien? Ik heb zoizo geen verstand van honkbal dus ik kan het fout hebben XD}

    [nee, iemand van je eigen team gooit (bij ons toch) omdat het andere team anders expres fout kan gooien, maar nu ik erover nadenk.
    Op tv doen ze het altijd zoals jij het zegt...:S]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha, Ik laat Alice wel gooien XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Haha, Ik laat Alice wel gooien XD}

    [ja, miss best!]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Ben je er klaar voor Ace?' Vroeg ik uitdagend aan het terwijl ik het kleine balletje omhoog gooide, ik was best goed in gooien, in ieder geval beter dan in slaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Helemaal." grijnsde ik. Ik ging in de juiste houding staan en keek geconcentreerd voor me uit.
    "Laat maar komen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    'Soort van,' zeg ik grinnikend. 'Ik ben de oudste van onze clan dus als er een nieuweling komt begleiden ik en Elena hem of haar door de eerste periode als vamp.'

    Nahuel
    'Ik ben dan ook een halfbloedje,' zeg ik. 'Ik ben nou eenmaal minder sterk, snel, minder onuitputtelijk, onverwoestbaarder al is mijn huid wel even hard.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Oudste? Aha...' Ik haal mijn schouders op en krabbel overeind. 'Hebben jullie ook iets waar je agressie op kwijt kan, anders moet ik binnenkort een boom gaan mollen.' Wel meer dan een, denk ik er nog even achter aan. Van woede aanvallen krijg ik zelf niet zo veel mee en het is best eng om te weten dat je niet weet óf je flipt. Je krijgt een rode waas voor je ogen, maar als het voorbij is heb je geen idee meer wat je hebt gedaan.

    Sake
    'Achja, we zijn er bijna!' Zeg ik terwijl ik moeite heb om zijn tempo aan te houden, ik vind het ook weer onaardig om gewoon kilometers vooruit te rennen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Als we je nog een beetje getraind hebben kan je je agressie uiten op Volturi's,' zeg ik glimlachend. 'Daar is onze clan je over het algemeen heel erg dankbaar voor.'

    Nahuel
    'En we vergeten iets waarn ik beter ben,' zeg ik. 'Ik kan probleemloos door de zon lopen en ga niet onmiddelijk door door vuur.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Jeah! Wanneer beginnen we?' Is mijn reactie, we komen bij een paar deuren aan. 'Wat is hier eigenlijk?'
    [Verzin maar iets, mij maakt het nIet uit]

    Sake
    Berekenend kijk ik Nahuel aan, 'Goed punt...' Ik zie de poort van Volterra al dichterbij komen. 'We zijn er!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'We hebben nog een nieuweling en iemand die nog in zijn transformatie zit,' zeg ik. 'Waarschijnlijk trainen we over een paar dagen weer en achter die deur is gewoon een van de vertrekken. Van Ace geloof ik.'

    Nahuel
    'Yes,' zeg ik. 'De zon begint op te komen. Ik leid de poortgastjes wel even af, dan kan jij snel de muur over.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'O wat leuk!' Ik klap in mijn handen, 'Hoe heet hij?' Ik kijk de gang rond.
    'Waar is iedereen trouwens?'

    Sake
    'De muur over nogwel!' Zeg ik verontwaardigt, 'Er is gewoon een ingang hoor, je weet wel dat gat die in de muur zit waar mensen doorheen rijden!' Ik schut mijn hoofd, 'Ik heb gewoon een paspoort hoor!' Ik zet de kap van de cape op, die liggen standaard onder een struik voor als vampiers ze vergeten zijn en de zon komt op.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein