• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sake
    'Noooo, nou kan ik niet de schuld geven aan mijn everwichtsgevoel. Even iets anders bedenken.' Uiteindelijk kwam ik uit op één conclusie. 'Waarschijnlijk ben ik stiekem toch blond!'

    Manora
    'Ja, dat heb ik niet.' Mompel ik snel als ze op twee jongens af loopt.

    [random jongens of sake en Nahuel??? Bij de laatste optie word het stukje van Manora vervolgt!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [ik denk dat dit nog random jongens zin en dat Manora Nahuel dan ruikt en hem aanruikt ofzo voor een mens en hem aan wil vliegen. Maar integenstelling tot haar heeft hij technieken waardoor hij het even volhoudt.]


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    'Volgens mij ben jij gewoon geen echte vampier maar heb je een echte zonneallergie waardoor je zo bleek bent of draag jeheel veel make-up wat ook wel nodig is om eruit te zien als ene vampier,' zeg ik. 'Of zoals je zelf zei: Je bent blond.'

    Jona
    'Nee maar kan ik de dames iets te drinken aanbieden?' Vraagt de langste, blonde jonge. 'Ja hoor,' zeg ik.
    'Hm, ik hb nog wel iets bij, bier, cola of bacardi?'
    'Ik denk dat ik de voorkeur geef aan.. jouw bloed.'
    Hij kijkt me aan alsof ik gestoord ben en ik maar van de gelegenheid gebruik om hem aan te vliegen, zijn nek te breken en te beginnen met drinken.'


    Remember to be ridiculous.

    [Of, ze vliegt op hem af, word onderschept door sake, flikkers op de grond om daarna kei hard in lachen uit te barsten met sake en dat Nahuel en Jona zoiets hebben van "What the faaaaaaaaaaaaaaaaaack!"]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Sakee
    'Daar heb ik even niks op terug...' Dan hoor ik iets op ons af komen rennen, no way, dit kan niet!

    Manora
    Als Jona de ene jongen aan vliegt rent de andere weg. Ik trek een sprint achter hem aan.
    'Waarom loop je weg? Ik heb ook dorst!' Ook hem vlieg ik aan. In het begin knoeide ik veel, in de loop der tijd was dag minder geworden, gelukkig maar want ik rook er nog een. Waarom ruikt die zo vreemd? Achja, kom ik vanzelf achter, nu denk ik alleen nog aan de dorst.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik zie een witte gedaante op me afkomen. De vampier, want ik weet zeker dat het dat is, draagt een witte cape van de San Giovanni. O hell, ik ga zo dood. Ik doe niet eens de moeite om te rennen. Ze haalt me toch wel in.

    Jona
    Ik kom geschrokken overeind. Gooi de jongen tussen de struiken zodat niemand hem snel zal vinden. Ik ren achter Manora aan. Ik ruik dat er nog iemand aanwezig is en ik vertrouw de geur niet. Geen mens maar ook geen vampier en ik heb geen vertrouwen in Manora's zelfbeheersing. Waarschijnlijk heeft zij nog nooit gehoord van onderzoeken, nadenken en dan pas actie.


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Ik zie Manora op Nahuel af vliegen. Ik strekte me arm waardoor ze getackeld werd en plat op de grond lande. Hiervan had ik dat vroeger wel niet gedaan? Elke dag een paar keer, bij de ijsko wagen, een schattig hondje, een rot jong daar en natuurlijk als we naar het bos gingen. Ik had echt een deja-vu gevoel.

    Manora
    Ik vlieg op het wezen af, dan word ik op wel een heel bekende manier getackeld. Uit gewoonte hap ik even naar lucht voor ik de slappe lach krijg, ook Sake valt bijna om van er lachen. Dan loopt hij naar me toe en trekt me overeind.
    'Waarom, altijd, als ik ergens op af vlieg... Sta jij er tussen!?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [moet gaan!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Manora vliegt tegen een andere gestalte en als ze lachend over de grond rollen herken ik Sake. 'Sake!' Roep ik.
    Ik buk heel even om hem een knuffel te geven en kom dan weer overeind. Ik schiet net als de twee in de lach. Wat heb ik zijn aanwezigheid toch gemist.

    Nahuel
    Ik kijk verbaasd naar de drie lachende vampiers. Twee meiden en een jongen die elkaar duidelijk al een lange tijd kennen. Waarom heeft Sake me dan nog niet over ze verteld? 'Sorry dat ik jullie reünie verstoor maar kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Jona geeft Sake een knuffel en ik krabbel overeind. Als Sake ook overeind komt vlieg ik om zijn nek,
    'Ik heb je zo gemist!' Roep ik blij,'Maar waarom heb je een grijze mantel, ik dacht dat alle SG witte mantels hadden...' Ik denk na over wat ik had gezegt,'O...'

    Sake
    Ik beweeg een beetje ongemakkelijk heen en weer. Ik ontsnap aan Manora's vraag door op die van Nahuel te antwoorden.
    'Deze opdonder hier is mijn zusje en die daar...' Ik wijs naar Jona,
    'Is de leider van de San Giovanni.'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Inderdaad,' zeg ik tegen Manora. 'Sake moet zich bij de Volturi hebben aangesloten, en Sake ga je me nog voorstellen aan je metgezel? Hij is duidelijk geen vampier dus ik wil graag weten wat hij wel is.'

    Nahuel
    Ik kijk Sake geschokt aan. Zijn zusje oké, maar waarom knuffelt hij de leider van de San Giovanni? 'En krijg ik ook nog te horen waarom jij wordt geknuffeld door de leider van de San Giovanni? Ben je een spion ofzo.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Ehm nee, we ontmoette elkaar toen ik net getransformeerd was en nog geen kant had gekozen.' Zeg ik, ik kan Nahuels reactie wel begrijpen.

    Manora
    'Waarom ben je dan bij de Volturi gegaan?' Vraag ik, als hij bij de Vulturi blijft moet ik een hartig woordje met hem spreken.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    'Hm oké,' zeg ik maar het zit me nog steeds niet lekker.
    Die twee leken wel heel close en nu ook Manora er nog bij San Giovanni zit kunnen we waarschijnlijk niet op hem vertrouwen. Ik denk dat Aro dit moet weten.

    Jona
    Ik kijk van Manora naar Sake en dan weer naar de vreemde. Als mijn hart nog klopte was het nu uit mijn borstkas gesprongen van blijheid. Dankzij Manora weet ik Sake er misschien van te overtuigen om naar ons te komen maar het is gevaarlijk en zeker nu de vreemde van ons weet. 'Wie is je reisgenoot nou?


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Dat is Nahuel, het is een halfvampier.' Zeg ik. Hoe moeten we nu verder?
    Ik heb Manora gevonden en kan wel weer terug gaan naar de Volturi maar, als Manora dan mee geet breng ik Jona in gevaar omdat Manora een rondleiding heeft gegeven, als ik bij de SG aan sluit ben ik een verrader. Sowieso zou de Volturi Manora toch niet acceperen.
    Lastig...

    Manora
    Ik ga in een boom zitten en kijk toe terwijl er een stilte valt.
    'Wat zullen we doen, misschien kunnen we nu haaien gaan uitmoorden!'

    Sake
    'Jij wilt altijd al haaien vermoorden! We gaan wel een andere keer samen.' Roep ik, 'Waar zit je trouwens?' Ik kijk zoekend om mij heen. Als ik door de bomen heen kijk zie ik een witte vlek zitten.
    'Kom die boom uit!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Half vampier?' Vraag ik. 'Iets nieuws maar laat haar maar even zitten. Misschien kan ik je even onder vier ogen spreken?'
    Wat er ook gebeurd ik kan voor de veiligheid van mijn clan Manora niet naar de Volturi laten vertrekken. Als zij weten hoe ze binnen komen wordt dat onze dood.

    Nahuel
    Ik kijk wantrouwend naar Jona. Ze lijkt aan een stuk door aan het nadenken te zijn, iets dat irritant is. Ze is moeilijk te doorgrond. Ik heb het idee dat ze iets voor me geheim probeert te houden en daardoor wil ik bij haar in de buurt blijven. Wat is er met haar aan de hand?


    Remember to be ridiculous.