• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nahuel
    'Oké maar blijf uit de zon,' zeg ik waarschuwend. 'Met mijn zachte glanzen kom ik nog wel weg maar als een discobol, dat wordt je dood dan dude.'

    Jona
    'De jongen die wordt getransformeerd heet Callum,' zeg ik. 'Ik heb hem gisteren gevonden en het is echt een pareltje, hij heeft een geweldige gave.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Was ik dat van plan dan?' Zeg ik grijnzend. We naderen de mensjes en ik haal mijn paspoort uit mijn zak. 'Let's go for it!'

    Manora
    'Veranderen jullie mensen alleen op de gave?' Vraag ik geïnteresseerd, ik kwam voor mij oneerlijk over.
    '


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    'Nou toen we elkaar ontmoette leek het alsof je zelfmoordneigingen had,' zeg ik glimlachend. 'En dat paspoort heb je niet nodig.'
    We lopen langs de poortmensjes die mij zonder problemen langslaten maar vreemd naar de in een cape ghulde Sake kijken. 'Hij heeft een zonneallergie,' zeg ik uit, ze knikken en laten hem ook gaan.

    Jona
    'Sommigen zoals ik sluiten ons vanzelf aan maar over het algemeen transformeren we alleen voor de gave,' zeg ik. 'Tenzij we iemand tegenkomen die we zien als onze zielsverwant, zulke mensen hebben we op dit moment niet in de clan.'
    [Kim wat voor snoep neem jij mee op LOW?]


    Remember to be ridiculous.

    eten]


    Remember to be ridiculous.

    [al lang back]


    Remember to be ridiculous.

    [sorry dat ik zolang niet meer geschreven heb. Ik heb het ontzettend druk nu. Ik kom vanmiddag pas weer terug, dan lees ik alles en haal ik alles in. Promise]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    [he mensen, ik en kim[MangaXD] zijn vanaf morgen belachelijk vroeg met school naar Berlijn, we komen donderdag pas weer terug en door mijn verjaardag ben ik er waarschijnlijk vrijdag ook niet. NOu zijn al onze personages[behalve mijn Callum] met elkaar in gesprek. Callum doet wel extra lang over zijn transformatie ofzo maar ff dat jullie het weten.]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik en Thirza gaan van maandag tot donderdag op LOW met school! Dus we zijn er dan niet en ik vraag me af of ik nog energie heb voor de dag erna, ik had al wel een stukje getypt maar die ging de mist in toen het internet zick ineens afsloot! Laterzz!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    {Ohh leuk ^^ Veel plezier alvast, bij mij gaan zowat mn hele vriendengroep deze hele weer weg.. Will be lonly this week..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [mag ik een reactie kimmie?]


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Zonneallergie? Geniaal! Die moet ik onthouden.' Zeg ik als we ver genoeg van de bewakers vandaan zijn.
    'Laten we maar snel naar binnen gaan voor we beginnen op te vallen.' Ik kijk even naar mijn mantel. 'En dan heb ik het vooral over mijzelf!'

    Manora
    Daar had ik even niet van terug.
    'Is dat niet gemeen, ik bedoel zij hebben ook een familie.' Zeg ik,
    'Hoe ver is hij eigenlijk al in de transformatie?'

    [Dat wil ik in het echt ook graag weten!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik grinnik en kijk naar mijn eigen huid. De subtiele glans zal de meeste mensen die hun blik even door de mensen laten glijden niet eens opmerken en iemand die me beter bekijkt zal het ook niet verdacht vinden. 'Ik weet dat ik geniaal ben hoor en schiet nou maar op discobol.'

    Jona
    'De jongen die nu in zijn transformatie zit hoorde bij een groep prooien, ik kwam er dus achter dat hij een gave heeft dus inplaats van dat we hem hebben gedood gaven we hem dit nieuwe leven,' zeg ik rustig. 'En iets langer als een dag.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Discobol?' Zeg ik, 'Zo rond ben ik toch niet?' Vervolg ik grijnzend.
    'Maar goed, we zijn er!'

    Manora
    'Wat leuk!' Roep ik, 'Maar wat zullen we doen, Klimmen, rennen, schreeuwen, andere mensjes zoeken, dan rennen, klimmen of iets anders leuks?' Ratel ik, 'Waar mag ik trouwens slapen? Ik ga er van uit dat ik hier nog wel ff kan blijven of niet?' Vrolijk spring ik een rondje. 'Ik moet rustiger doen hè.'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Ik moet naar beneden laters!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik schop de putdeksel van de opening. Ik spring naar beneden, aak een break-fall rol en ga gewoon staan. 'Kom maar op discobol!'

    Jona
    'Binnen blijven want rond deze tijd gaan mensen hun honden uitlaten in het bos, we vinden wel een kamer, ja en ja.'
    Ik ga haar voor naar een lege kamer, hij bezit alleen het standaard meubilair. Bed wat eigenlijk overbodig is, stoel, bureau, kast en een spiegel. Als ze meer wilt moet ze het zelf verzamelen. Ik doe de kast open. Er liggen een aantal witte mantels zonder gouddraad. Ik geef haar er een. 'De witte mantels geven je rang aan, een volledig witte zoals die van jou geeft aan dat je nog onderaan. Andere mantels zijn met gouddraad bestikt. Je komt er vanzelf wel achter wat welke mantel aangeeft.'


    Remember to be ridiculous.