• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Ik knik waarna ik me bedacht dat ik nog helemaal geen plan had om te doen, meestal wees het zichzelf, zoals de visioen die ik had gekregen van Carlisle en zijn familie zodat ik wist dat ik daar heen moest, er zou was wel weer iets gebeuren en ik zou me de weg laten wijzen.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Hmm.. Zonet was je nog gevaarlijk en nu ben je ook nog meelevend' Zeg ik grijnzend waarna ik een blik op het kleine meisje wierp, het meisje bij haar moest Bella zijn dus. 'Je hebt wel door dat als ze je snappen je hier waarschijnlijk niet heel gemakkelijk weg komt?' Vroeg ik haar twijfelend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik heb je daarstraks toch al verteld hoe gevaarlijk ik wel niet ebn.' grinnikte ik. 'En trouwens, we gebruiken een onbekende gang die nemand weet zijn.' zei ik extra stil.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Heb je volgens mij wel verteld, maar ik vind je nogsteeds niet echt gevaarlijk' Zeg ik grijnzend, ik twijfelde of het wel zo slim was dat ze hier was, want dat was het zoizo niet, al zou ik haar wel helpen als ze er weer weg moest, niemand zou me kunnen zien als ik me ontzichtbaar maakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik zal het nog wel eens bwijzen.' zei ik en grinnikte even. Toen zag ik een twijfelende blik in zijn ogen.
    'Je moet je geen zorgen maken,' stelde ik hem gerust, 'we zullen hier wel ongemerkt weg geraken, geloof me.' zei ik hem met een geruststellende glimlach.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Ik geloof je' Zei ik glimlachend, 'Hoe wil je bewijzen dat je gevaarlijk bent dan?' Zei ik grijnzend, zei en gevaarlijk mischien, in ieder geval voor de mensen om haar heen. Dacht ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Kun jij ons nog helpen om zo ongemerkt mogelijk terug buiten te komen?' vroeg ik hem lief. Ik besefte dat als we hier nog lang bleven, de kans nog groter was dat we werden ontdekt.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Tuurlijk' Zei ik waarna ik me consentreerde, met moeite lukte het me om ook haar ontzichtbaar te maken, iets waarvan ik niet wist hoelang ik het kon doen, 'Mischien helpt dat' Zei ik terwijl ik naar haar knikte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Bedankt.' zei ik en stapte naar hem toe. Ik drukte rustig mijn lippen op de zijne. Ik genoot van het gevoel van onze lippen tegen elkaar. Ik haalde mijn lippen rustig van de zijna af.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Ik was er zeker van dat als mijn hart nu zou kloppen het een paar slagen over had geslagen, en er op mijn wangen rood waren zijn geworden. 'Geen dank' zei ik, het was zowat het enigste dat uit mijn mond kwam, ik was blij dat ik haar weer gevonden had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    ".... zo... wat gaan we verder nog eens doen?"
    Zonder op antwoord te wachten liet ik me op de grond vallen. Ik staarde naar de hemel, terwijl ik nadacht.
    "Hoe zou het er nu langs de andere kant van de wereld aan toe gaan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik liep rustig naar Bella en Renesmee.
    'Kom, laten we nu gaan, voordat we worden betrapt.' zei ik toen ik naast hun stond. Ik hoopte dat ze niet te erg schrok door het feit dat ik onzichtbaar was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    'Kom, laten we nu gaan, voordat we worden betrapt' Hoorde ik Elena's stem zeggen maar toen ik me naar de stem wende zag ik niets, langs haar keek ik naar Orlando die wel zichtbaar was, en wist dat hij het deed. 'Is goed' Zei ik waarna ik renesmee optilde.

    Valentijn Emilio Scagotti

    Even liet ik me weer zichtbaar maken waarna ik na een paar minuten mijn best deed om Bella en Renesmee ook ontzichtbaar te maken, tot mijn grote vreugde lukte het, maar het epde al snel weg toen ik me herinnerde dat ik niet wist hoe lang ik het vol kon houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    Zelf liet ik me tegen een boom zakken terwijl ik even naar boven keek en toen een gras sprietje pakte en het rond mijn vinger wikelde, 'Vast spannender dan hier' Andwoorde ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zijn Bella en Renesmee nu eigenlijk onzichtbaar of niet? Want je kan hey op 2 ma,ieren interpretteren.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Ja nu wel, sorry voor de onduidelijkheid}


    Don't be like the rest of them, darling