• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.

Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Manora
    'Waarom hebben jullie voor wit gekozen? Mij lijkt dat niet de logischte keuze,'
    Zeg ik terwijl ik de mantel aanpak en om mijn schouders heen sla.

Sake
    Luchtig spring ik achter Nahuel aan. Als ik de grond raak veer ik door mijn knieën zodat ik geen gat in de grond maak.
    'Gaan we vechten halfje?' zeg ik plagerig.

[oeps, was een deel vergeten]

[ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:17 ]

Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

Jona
    'Omdat de Volturi zwart en grijs draagt, denk ik,' antwoord ik. 'Deze kleur was al in gebruik toen ik me hier aansloot, helaas zijn alle leden van toen al vertrokken.'

Nahuel
    'Liever niet want dan win jij toch,' antwoord ik. 'Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik bedoel, je gedraagt je even wild en enthousiast als een nieuweling.'

Remember to be ridiculous.

Manora
    'Aha, goed...' Ik verander weer van onderwerp. 'Maar wat gaan we nu doen? Ik heb zin om op haaien te gaan jagen, ik bedoel, daar was ik mee bezig voor ik boven jou verscheen en water over mij heen kreeg!'

[Fijn, hoe oud is sake, ga het ff opzoeken!]

Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

Jona
    Ik kan je een rondleiding geven, je mee op jacht nemen al geef ik de voorkeur aan mensen en ik moet nog even langs de transformerende alleen daar neem ik jou niet mee naartoe.'
    Ik wist niet hoe goed Manora zich kon beheersen maar ik vertrouwde haar nog niet echt.

Manora
    'Ik jaag niet op haaien om hun bloed hoor, ik heb gewoon een hekel aan die vissen. Ik jaag ook liever op mensen maar daar had ik tijdelijk de gelegenheid niet voor. Wou! Intelegent woord in een zin alarm!' Zeg ik vrolijk, ik geef toe mijn gesprekken eindigen vaak niet heel erg zinnig.

Sake
    'Ik ben 80 nu ongeveer, maar dat nieuwelingen zal wel in onze familie zitten.' Zeg ik terwijl ik een wenkbrauw op haal.

[IK HEB EEN HEKEL AAN HET WOORD WENKBRAUW!!!]

[en aan het word intelligent want de auto correctie deed het niet terwijl ik het typte...]

Jona
    'Juist,' zeg ik. 'Als jij nou even hier blijft dat ga ik heel even Callum checken.'
    Ik ga er zo snel mogelijk vandoor. Bij Callum lijkt alles normaal te zijn. Manora doet me zo aan Sake denken dat ik zeker weet dat als ik een mens was geweest ik nu aan het huilen was geweest. Ik loop rustig terug. 'Wat wil je doen? Behalve op haaien jagen?'

Nahuel
    'Acht dus,' mompel ik.
    Veel volwassen vampiers hebben de neiging om het laatste cijfer weg te halen want zeg nou eens eerlijk, duurt het niet een beetje lang om 3459000386000 jaar uit te spreken? Ik bedoel, het zijn best wel wat cijfers.

[raad eens wie Elliot is, zijn achternaam staat er intussen in.]

[moet gaan koekie, ik zie je morgen wel weer.]

Manora
    'Ahh,' ik trek een pruillip, 'We kunnen op mensen gaan jagen ofzo, In Volterra ofzo.' Ik besefte dat het laatste niet zo'n goed idee was. 'Oja, oeps foutje, andere stad misschien of je wilt hun gaan kloten ofzo.' grijns ik

Sake
    'Is ook goed.' ik haal mijn schouders op.
    'zullen we een paar ander mensjes gaan zoeken?' Ik kijk op de klok die in de hal hangt.
    'We kunnen ook ff een paar uurtjes wachten en het bos in gaan.'

[WOW!!! doen er nog mensjes mee met de RPG of zijn Thirz en ik de enigste want dan kunnen we iedereen net zo goed vermoorden, nee grapje daar hebben we een groter leger voor nodig!-.-]

Jona
    'Laten we het bos maar ingaan om te jagen, er zijn zo genoeg mensen die hun honden gaan uitlaten of gewoon een ochtendwandeling aan het maken zijn, die kunnen we best opwachten.'

Nahuel
    'Waarom gaan we niet gewoon nu al naar het bos?' Vraag ik. 'Zoveel moeite kost het niet, ik wil liever niet blijven want aangezien Aro mijn soort een keer wou uitroeien en ik dat net wist te voorkomen gaat het niet zo goed als we in dezelfde ruimte zijn.'

Manora
    'Opwachten?' Vraag ik verbluft, 'En dan met een cute face zeggen: "Hey, ik heb dorst, KOM HIER MET DAT BLOED!"' Ik lach even toneel-kwaadaardig en ga dan rustig verder. 'Dat is een verdomt goed plan, waarom ben ik daar niet op gekomen!'

Sake
    'Misschien is dat een goed idee, we zitten alleen een beetje dicht in de buurt van de SG, maar een uitdaging op zijn tijd is alleen maar leuk!' Ik haal mijn schouders op, draai om en loop naar de stadspoort. 'En nog een keertje!'

[Geen idee of je het goed vind Thirz... Maar Nahuel wordt aangevallen door een hyperactieve vamp. Dan worden broeder en zuster herenigt, en dan word sake aangevallen door een hyperactieve vamp. Alleen dan is het vriendschappelijk! So cute!!!
    Trouwens sorry voor de late reactie moest naar beneden]

Jona
    'Over het algemeen gaan we naar ze toe, glimlachen lief en vragen om hulp ofzo, dan pas vallen we ze aan,' zeg ik. 'Het leukste is om van tevoren aan te kondigen dat je dorst hebt maar dat ze dat dan niet begrijpen.'

Nahuel
    'Als je maar weet dat ik mezelf buiten elk gevecht waarin wij in het nadeel, dat is dus alles met twee of meer, zijn stel,' zeg ik. 'Vindt ik het helemaal goed. Kom op naar buiten controleren ze niet zo goed.'

[je beseft je dat Nahuel zo'n aanval alleen overleeft wanneer Sake hem meteen te hulp schiet. O wacht, Jona rent achter Manora aan en dan ziet ze Sake op wie ze verliefd was/is]

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 22:07 ]

Manora
    'O, oké... Ik zet wel een cute face op, jij praat.' Zeg ik voor ik lachend het bos in ren.
    'Kom je nog, zo snel ben ik niet!'

Sake
    'Tja, als wij met zijn tweeën zijn en hun zijn met zijn tweeën, dan missen we een halve vampier...' Zeg ik lachend,
    'Kom op zo ver zal het niet komen, desnoods slinger ik je een boom in en ga je er dan vandoor.' Als we de poort uit zijn -wat inderdaad een eitje was- duurt het minder als een uurtje om het bos in te komen, voor een mens... Dus twintig minuten later kon ik de eerste bomen al zien, na er over een te zijn gestruikeld toen ik even niet op lette.

Nahuel
    Ik schud lachend mijn hoofd wanneer Sake valt. Dat gebeurd zelfs een halfvampier niet, al doe ik wat cooördinatie en mentale vaardigheden bijna niets tot niets onder voor een volledige vampier. 'Hoe krijg je het voor elkaar om om te flikkeren? Dat kan zelfs ik als halfje nog.'

Jona
    'Is goed voor mij, ik vertrouw namelijk niet erg op jouw subtiliteit en diplomatie,' zeg ik.
    We lopen door het bos als ik twee jongens zie. Ik loop op ze af. 'Hoi,' zeg ik. 'Hebben jullie onze hond gezien? Het is een witte hazewindhond.'
    Hazewindhonden, zo had ik er als mens drie. Een geschenk van mijn echtgenoot.