• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?





    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.



    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Mischien moet je eerst dingen gaan uitproberen voordat je concusies gaat trekken en zecht dat je gave volkomen nutteloos is, je kan niets met mijn gave als diegene ineens plots van gedachten veranderd, vampier zie ik duidelijk omdat ik er zelf één ben mensen zie ik best goed doordat ik er zelf één ben geweest maar halfvampiers en weerwolfen zie ik niet.'

    Ace
    "Weerwolven?" vroeg ik geschrokken. Van halfvampiers had ik wel al gehoord... vaag, maar weerwolven.
    "Hoezo? Bestaan die dan ook? Bedoel je zoals in de films? Eten ze dan ook mensen? Waarom heb ik er nog nooit eentje gezien. Ik bedoel: iedereen blijft me hier maar verassen met informatie." ik eindigde mijn onstuimige gebrabbel en keek haar verwachtingsvol aan.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    Renesmee Carlie Cullen
    Ik kijk oplettend om me heen.
    "Rosanne, let jij even op dat meisje daar?" hoorde ik Aro's hoogachtige stem haar bevelen. Ik rolde met mijn ogen. Het meisje tilde me op alsof ik een oude vieze sok was, en ik probeerde me niet eens te verweren. Ik zuchtte alleen geïrriteerd en liet me meesleuren. ik werd in een donkere kamer gestopt, wat voor mij eigenlijk helemaal niet donker was. Eigenlijk was dat voor geen enkele vampier donker. Maar goed.
    Ze zakte verveeld tegen de deur, tot ze wisselde. Volgens mi was het een jongen.
    "Jouw beurt om te 'waken' over dat halfbloedje. Succes met niet sterven van verveling, Valentijn."
    Valentijn. Hmm..


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    [Mijn topics]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Brennanzer schreef:

    Elena
    'Oké, misschien een beetje meer, maar het was eeuwen geleden dat ik hem nog had gezien. Sinds dien zijn mijn gevoelens blijkbaar veranderd.' zei ik met nog steeds diezelfde glimlach op mijn gezicht

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 7:34 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    'Of ik praat gewoon te veel' Zei ik grijnzend 'De weerwolven bij ons wonen vaak net zoals bij vampiers in groepen, ze kunnen van mens in weerwolf veranderen en eten geen mensen maar gewoon menseneten' Leg ik uit, waarschijnlijk prate ik echt te veel, maar hij zou er toch wel een keer achterkomen.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waarschijnlijk sterf ik toch niet meer dus dat zou wel meevallen' Zei ik voordat Rosanne door de deur verdween, 'Hoe heet je?' Vroeg ik aan het meisje, ergens begreep ik niet waarom ze hier was, wat gevaarlijk kon ze niet zijn.

    Bella

    Ik glimlach ook, aan haar gezicht te zien was ze gelukkig met deze jongen, al was het wel een beetje vreemt dat ze vroeger vrienden waren en nu alletwee vampier waren geworden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Oh my god! Zo cool! Ik moet ze eens zien!"
    Ik kon het me bijna niet voorstellen.
    "Hoe zien ze eruit? Zijn ze zo lelijk als in de film?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Ze ruiken verschrikkelijk, zijn net honden' Zei ik hem, ze stonken inderdaad verschrikkelijk, 'Ze zien er uit als een gewone wolf maar dan groter' Andwoorde ik, zelf was mijn band met de weerwolfen een beetje beter geworden nadat Jacob en de rest ons beschermd hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Maar ze zijn toch niet gevaarlijk? Er kan toch niets tegen vampiers op?"
    Mijn ogen twinkelden van nieuwsgierigheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Hangt er vanaf, met de groep wolven die bij ons in de buurt woonden hadden we vrede gesloten, enigsins tot er iets gebeurde dat hun niet leuk vonden maar dat is ook opgelost' Zeg ik 'Verder weet ik niet veel van waar nog andere wolven wonen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Hmm."
    Ik leunde peinzend voorover. "Goed, maar..." sprong ik opnieuw over op een ander onderwerp. "Om terug te komen op dat van die gave. Mag ik jou proberen doen zweven?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Alweer verscheen er een grijns op mijn gezicht, 'Tuurlijk' Zei ik, hij kon me toch geen pijn doen en ik had er niets op tegen, en daarbij leek het me cool om te kunnen vliegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Ok, kan je gaan staan? Ik vrees dat ik anders de stoel ga doen zweven."
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op en ging ook rechtstaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Ik knik en stond toen op van mijn stoel en ging op de vrije plaats in het midden van de kamer staan, ergens deed deze situatie me alweer aan jasper denken en het lege plek op de plaats van mijn hart beter laten voelen. 'Kom maar op' Zeg ik terwijl ik een gilmlach op mijn gezicht laat verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik spande en ontspande mijn handen, terwijl ik me mentaal voorbereide. Het was al moeilijk zware dingen op te tillen, laat staan levende dingen. Ik blies mijn adem uit en concentreerde me. Even leek het te lukken, maar toen viel het gevoel weer weg.
    Ik gromde gefrustreerd. "Je moet me kwaad maken."


    “To live will be an awfully big adventure.”