• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    David;

    "Ik heb de naam gehoord en herken haar wel een beetje." Zeg ik dan en kijk Liv even aan.
    Ik klop Merlin in zijn hals en ga weer recht zitten.
    "Verder niet denk?" Zeg ik en kijk naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Faal...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LaCerise schreef:
    {Sorry voor het spammen, ik heb neiging tot spammen als ik huiswerk moet maken ^^}


    [ik spam altijd.. o.o, ga lekker door ;D]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    ProudxStar schreef:
    (...)

    [ik spam altijd.. o.o, ga lekker door ;D]

    {Lol, maar ik moet nu wel mn geschiedenis gaan leren anders kan ik vanavond niet onlin komen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik ben heel erg inspiratieloos, iemand ideeën? D:}


    how dare you speak of grace

    Alex

    "Waar zijn we nou Apollo?" vraag ik aan hem terwijl hij verder stapt, ik kijk wat om me heen, zand, woestijn, warmte, en leeg- Hey wacht een cactus! dat is dus nieuw. "Appelmoes Apollo?" vraag ik aan hem, hij draait zijn hoofd en ik smeer wat op zijn lippen. Appelmoes was een goede bezig heid voor Apollo. "In welk gebied zullen we de volgende keer komen?" we waren al een keer bij een soort van clif of ravijn geweest. Je kan natuurlijk ook gewoon auto banden volgen maar die zijn meestal uit geveegd als je er eindelijk aan komt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David;

    "Ik denk dat ik terug ga." Zeg ik en laat Merlin omdraaien. "Ik zie jullie daar." Roep ik en zet een galop in.
    Na even te hebben gereden ben ik erachter gekomen dat ik verkeerd ben gegaan.
    "Shoot..." Mompel ik.
    Ineens zie ik een gedaante[Alex] en ik ga eropaf. "Hey!" Roep ik en galoppeer erheen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Hey!" hoor ik ergens, ik kijk op. Apollo stopt met lopen en begint raar te snuiven, "Kennen we hem Apollo?" vraag ik hem terwijl Apollo loopt te stampen en te wroeten in het zand. Ik neem een slok water voor mijn keel, jemig wat klinkt mijn stem verkrekt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David;

    Ik kwam bij de jongen aan.
    Wow wat een stuk!- Klaar Dave!
    "Hi, dit hier is Merlin en ik ben David." Zeg ik met een glimlach.
    "Eh, weet jij misschien de weg terug?" Vraag ik dan en bekijk zijn paard.
    Mooi beestje.
    Ik probeer Merlin kalm te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (w8, hoe kan hij Liv wel kennen en Alex niet..... elkaar nooit opgevallen? )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Nope. xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Aha, goed, grote school, Alex is ook meestal weg bij het ontbijt uit angst voor drukte xD btw is Merlin een hengst, of een ruin? of een merrie? ik gok op hengst, ik faal xD)

    Alex

    De jongen kwam bij mij aan, Cutie, "Hi, dit hier is Merlin en ik ben David." Zegt Hij met een glimlach. "Eh, weet jij misschien de weg terug?" vraagt hij terwijl hij zijn blik over Apollo laat glijden. "Hoi, ik ben Alex en dit is Apollo" normaal ben ik altijd verlegen, dit keer niet, lag het aan de zon? "Wjah, Wij waren ook vanplan om terug te gaan, ongeveer, we kunnen de hoefafdrukken volgen van Apollo?" stel ik voor terwijl ik de teugel van Apollo wat strakker vast pak omdat hij staat te briesen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Hengst ja. ;') Geen Ruin iig.]

    David;

    "Wjah, wij waren ook vanplan om terug te gaan, ongeveer, we kunnen de hoefafdrukken volgen van Apollo?" Stelt Alex voor.
    Ik knikte.
    "Is goed, hoelang zit je al op het internaat?" Vraag ik als ik Merlin naast Apollo leid, ik kijk Alex aan.
    Even vergeet ik dat ik op Merlin zat en ik val ervan af als hij steigert.
    Pijnlijk kom ik op mijn arm.
    "Au, aah!" Roep ik en bijt op mijn kiezen, ik grijp naar mijn arm.
    "Auw..." Kreun ik en bijt nog harden op mijn kiezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Is goed, hoelang zit je al op het internaat?" vraagt hij, ik wou net antwoorden toen Merlin steigerde. Ik hou de geschrokken nog met moeite in en wacht tot hij zijn bokken sprongen beëindigt. Als hij klaar is spring ik van hem af en loop voorzichtig naar David, met mijn ogen gericht op Merlin, ik ken hem niet zo goed en weet ook niet wat hij gaat doen. Apollo geeft me een duwtje waardoor ik bijna voorover val. ik buk naast David neer. "Alles goed, is het erge pijn? waarom steigerde hij? kan je je vingers bewegen-" ik sluit mijn mond een daarbij de eindeloze vloed van vragen. Nu kon ik me wel slaan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David;

    "Alles goed, is het erge pijn? waarom steigerde hij? kan je je vingers bewegen-" Hij stopte met praten.
    Ik dacht na maar dat ging moeilijk door de pijn.
    "Stomme ik." Piep ik. Ik moet opletten wat ik doe Merlin is niet zo van dat gedoe.
    Ik kreun weer van de pijn. "De pijn is erg ja." Zeg ik en kijk Alex aan.
    Ik kom iets overeind en hou mijn arm ondersteund met mijn hand.
    "Zit ik dan, in the middle of nowhere met een jongen die ik pas net drie minuten ken." Zeg ik en lach even zacht.
    Ik sta op en loop naar Merlin toe. "Wat is er jochie? Jaloers?" Vraag ik dan. Hij briest een keer. Ik schud mijn hoofd en draai me om naar Alex.
    "Paarden..." Mompel ik en lach even, ik krijg een duwtje van Merlin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.