• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario da silva reyes
    "Sorry waarvoor?" Vraagt ze zachtjes en ik kan een kleine, vreugdeloze grinnik niet onderdrukken. "Jij bent 16, ik ben 20" ik wrijf even over mijn nek. "In theorie zou ik beter moeten weten" antwoord ik. Ik zucht even zachtjes. "Daarvoor zeg ik sorry, niet omdat ik spijt heb" zeg ik terwijl ik Beth recht aankijk. "Want dat heb ik niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Daarvoor zeg ik sorry, niet omdat ik spijt heb" zeg hij terwijl hij me recht aankijkt. "Want dat heb ik niet"
    "Het maakt me niet uit dat je 20 bent" zeg ik. "We zouden beide beter moeten weten" Ik kijk even weg maar dan kijk ik hem weer recht aan, ik strijk een pluk blond haar achter mijn oor.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva santos
    Ik glimlach even. "Jij niet nee, maar heb je wel eens aan je ouders gedacht?" Zeg ik. "Hoeveel ze zelf ook verschillen, hun kleine meisje mag niet met een veel oudere jongen hoor" ik grinnik eventjes. "Mijn ouders zijn precies zo. Ik ook met me zusjes trouwens hoor" ik glimlach even zwakjes. "We zijn beide niet zo verstandig bezig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Misschien is verstandig zijn wel niet de beste optie" zeg ik. "Mijn ouders verschillen zelf 7 jaar, ze waren 16 en 23 toen ze elkaar ontmoetten, hier kunnen ze niet moeilijk over gaan doen" Ik keek even naar hem, zijn ogen, zijn mond, ik leunde iets verder achterover op het aanrecht. Ik keek hem aan en glimlachte.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik glimlach even. "Ik denk toch niet dat ze erg blij zullen zijn als ze er achter komen dat hun kleine meisje met een 20-jarige Latino zoent" zeg ik geamuseerd. Ze leunt wat naar achter en glimlacht. Ik leun weer wat naar voren om haar weer een zachte kus te geven. "geloof mij maar" zeg ik met geamuseerd twinkelende ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany
    Hij geeft me weer een zachte kus."Wat kan mij het boeien wat zij denken?" zeg ik, ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met die van hem. Ik kijk in zijn diepe bruine ogen. "Ze zijn het er vast meeeens dat ik wel een knappe latino heb gekozen." Nu is het weer mijn beurt rn ik kus hem zachtjes.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Ze zijn het er vast mee eens dat ik wel een knappe latino heb gekozen" ze verstrengeld haar vingers met de mijne. Dan kust ze me zachtjes. Ik leg mijn vinger onder haar kin en kus terug. Ik bijt zacht op haar onderlip en lik er even langs om aan te geven dat ik er een tongzoen van wil maken. Ik verplaats mijn handen naar haar bovenbenen,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany
    Zijn vinger legde hij onder mijn kind voordat hij ze verplaatste naar mijn bovenbenen.
    en ik opende mijn mond een stukje omdat ik wist dat hij er een tongzoen van wilde maken.
    Ik legde mijn handen tegen zijn borst aan, ik voelde zijn ademhaling met mijn handen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Santos
    Als ze haar mond een stukje opent streel ik zacht haar tong met de mijne. Mijn vingers drukken zich een beetje in haar bovenbenen terwijl we zoenen. Ik eindig de zoen weer met een zacht beetje op haar onderlip. "Je bent een goede zoener Beth" zeg ik met een kleine grijns. Ik geef haar weer een zacht kusje. Het lijkt wel verslavend te werken haar lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Dan stopt hij weer, ik kijk hem aan, alles in mij schreeuwt: Meer meer! Maar ik houd me in. "Je bent een goede zoener Beth" zegt hij met een grijns, hij geeft me weer een kus. "Jij bent de beste zoener hier Dam" zeg ik. Ik kan het niet laten en buig mijn hoofd weer naar die van hem toe.
    Zachtjes kus ik hem en tik ik zachtjes met mijn tong tegen zijn lip om te laten weten dat ik weer een tongzoen wil.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    Beth laat weten nog een tongzoen te willen en ga er ook maar eventjes op in en daarna zet ik plagend een stap achteruit. Net op tijd want haar vader loopt de keuken in. "Hey jongelui, wat eten we?" Vraagt hij meteen. "Hey jij bent vast Damario, de uitwisselingsstudent?" Vraagt hij. "Dat klopt" antwoord ik met een glimlach als ik zijn hand schud. "Richard" zegt de man. "Aangenaam" zeg ik. Richard geeft zijn dochter een kus op haar wang. "Je bent hem niet nu al aan het inpalmen he Bethy" zegt hij geamuseerd waarna hij de koelkast opendoet om wat drinken te pakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Op dat moment komt mijn vader binnen, hij kletst even met Damario. Dan geeft hij me een kus op mijn wang. "Je bent hem niet nu al aan het inpalmen he Bethy" zegt hij. "Papa noem me niet zo!" zeg ik geïriteerd "En nee natuurlijk niet pap, het is de eerste dag dat hij hier is."
    Ik kijk even zijdelings naar mijn vader. Dan valt mijn vaders oog op de pizza bestel lijst. "Hmm, pizza, zal ik even bestellen? Wat vind jij lekker Damario" vraagt mijn vader. Ik glimlach pizza Bethany is zijn favoriet.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    (het is een beetje dood )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (het is een beetje dood )


    (klopt, maar ik wacht op een reactie van Mebarak, dan kunnen wij verder ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik denk niet dat ze nig gaat eageren.. Ik heb haar al minstens twee pb's gestuurd)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'