• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ben er weer]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Mijn ogen rollen zowat uit mijn kassen. 'Je bent een vampier en hebt nog nooit van de Volturi gehoord?' Vraag ik verbluft. 'Hoe lang ben je al een vampier?'
    Dit is dus absoluut de vreemdste vampier die ik ooit heb ontmoet maar ze is zeker weten een nomade.
    [sorry voor de late reactie, ik hoor te slapen en mijn moeder kwam de was doen terwijl ik naast de badkamer slaap]


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Niet zo verbaast kijken!' Roep ik, ik voel me echt heel hopeloos! 'Ik ben dacht ik tussen de zestig en de zeventig... Maar ik heb er niet precies bijgehouden,' Ik haal mijn schouders op en wil nog verder ratelen tot ik besefte dat het branderige gevoel in mijn keel nog steeds niet verdwenen is. Ik moet snel een dier vermoorden. Verwilderd kijk ik om me heen, even dacht ik dat er iets naar ons keek, stiekem hoopte ik dat het een hert was toen ik iets anders rook. Niet zo lekker als mensenbloed maar het kon er mee door. Beer. 'Is het goed als ik even,' ik wijs met mijn duim richting het geluid van de beer, dit zei waarschijnlijk al genoeg.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Manora
    'Niet zo verbaast kijken!' Roep ik, ik voel me echt heel hopeloos! 'Ik ben dacht ik tussen de zestig en de zeventig... Maar ik heb er niet precies bijgehouden,' Ik haal mijn schouders op en wil nog verder ratelen tot ik besefte dat het branderige gevoel in mijn keel nog steeds niet verdwenen is. Ik moet snel een dier vermoorden. Verwilderd kijk ik om me heen, even dacht ik dat er iets naar ons keek, stiekem hoopte ik dat het een hert was toen ik iets anders rook. Niet zo lekker als mensenbloed maar het kon er mee door. Beer. 'Is het goed als ik even,' ik wijs met mijn duim richting het geluid van de beer, dit zei waarschijnlijk al genoeg.

    [da's lastig! Eigenlijk moet ik nu ook slapen maar 'k heb een zin]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [O floep, te vaak gedrukt op het knopje XD]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Ik haal mijn schouders op. 'Waarom niet?' Zeg ik. 'Praten gaat niet zo makkelijk met een brandende keel.'
    Ze stuift op de beer af en ik schud verdwaasd mijn hoofd. Een vampier die nog nooit van de Volturi heeft gehoord of de oorlog tussen de Volturi en de San Giovanni. Eigenlijk kwam de oorlog deels door mij, Caius mocht me niet echt meer nadat ik hem per ongeluk in de val van een stel weerwolven had laten lopen zo'n vijf en een halve eeuw geleden. Dat was niet heel er slim.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik vlieg de beer aan. Zonder aarzelen spring ik op zijn nek af en zet mijn tanden erin. Even probeert de beer me nog af te schudden, maar al snel blaast hij zijn laatste adem uit. Gulzig drink ik tot het branderige gevoel weg is. Alweer is het niet gelukt zonder morsen. Met een schoon shirt in mijn handen loop ik terug naar Jona, dan besef ik dat ik me nog helemaal niet voorgesteld heb.
    'Ik ben Manora trouwens, maar zeg maar Nora dat is makkelijker.' Zeg ik verlegen terwijl ik het andere shirt over mijn hoofd trek en het oude shirt kapot scheur.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Ik glimlach. Dit meisje heeft duidelijk een teleportatiegave, dat shirt had ze anders nooit zo snel tevoorschijn weten te halen. Misschien een best wel handige gave maar ik denk dat ik een iets subtielere aanpak moet kiezen. 'Omdat je nog nooit van de Volturi hebt gehoord of de oorlog die wij van San Giovanni met ze hebben lijkt het me veiliger voor je als je je bij een groepje aansluit,' zeg ik. 'Waarschijnlijk ken je de basisvampierregels ook amper. Je zou je bij ons kunnen voegen, ik loop al lan genoeg rond om je alles te vertellen en uit te leggen.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik dacht na over dit voorstel. Als ik me aan zou sluiten, zou ik dan ooit nog kunnen zoeken naar mijn broer?
    'Oké, alleen...' zonder dat ik het echt wou vertellen vraag ik er toch.
    'Kan ik dan nog wel op zoek naar mijn broer?' Meteen grijp ik naar de ketting die ik altijd om heb. Ik hoop wel dat ik hen snel vind, een maand zonder ook maar één keer te flippen is mijn nieuwe record. De volgende bui voel ik al hangen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Ik kijk haar even twijfelend aan. Natuurlijk vind ik het goed dat ze opzoek gaat naar haar broer maar als een Volturi achter haar band met de San Giovanni komt wordt ze gedood of wanneer ze haar gave ontdekken misschien gedwongen om zich bij hen aan te sluiten. 'Natuurlijk,' zeg ik. 'Maar houd er rekening mee dat er een grote kans is dat hij al is overleden en anders is hij al ontzettend oud.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Ik ren door een of ander stad, ver weg van Volterra. Ik moest echt op jacht. Ik heb nu al twee mensen van het leven beroofd en ik heb nogsteeds dorst. Op maar rooi nummero drie.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Manora
    'Ik geloof het niet.' zucht ik, 'Hij verdween een paar jaar voor dag ik verdween, onze moeder kon het niet aan, mijn vader insinueerde ook wel dood!' ik begin te grijnzen.
    'Gelukkig ben ik nu enorm snel en sterker als een mens! Ik vind dat echt super grappig!' opgewekt spring ik op en neer. Emotie slaat snel over, dit gaat de verkeerde kant op! Ik hoop voor de eerste etterstraal die ik tegen kom dat hij twee keer zo sterk is als mij.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'O-oh,' zeg ik.
    Vampieren en sterke emoties zijn nooit een heel erg goede combinatie geweest. Het zorgt, hoe zal ik het zeggen, voor uitbarstingen van kracht en mogelijk gaven. 'Ja,' zeg ik. 'Misschien moet je een heel klein beetje kalmeren,' stel ik voor. 'Ik weet uit ervaring dat vampieren en hyperactiviteit niet goed samen gaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik hoop dat ze nooit een echte woede uitbarsting van mij mee hoefde te maken. Ik zat ervoor een paar jaar bij de psigiator [ik heb geen idee hoe je dat schrijft!] na de veertigste boksbal die ik gesloopt had vond hij het wel genoeg. Een zware "psigische" stoornis noemde hij het.
    'Tegen hyper zijn kan ik wel tegen,' Grijns ik,

    [nou ga ik echt proberen te slapen! Tot morgen!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [good morning!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein