• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.

Volturi:

Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]

Remember to be ridiculous.

[kan]

[Dat Is een beter idee, tussen haakjes ze zal nu ergens op de zeebodem zijn dus ze maakt dan een geweldige entree door Jona meteen nat te gooien!]

[ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:48 ]

Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

[ben even douchen.]

[over vijf minuutjes terug]

Jona
    Geen reactie. Ik zucht. 'Ik ben naar buiten mocht iemand me zoeken,' zeg ik en ik draai me om. Ik ken de weg door het gangenstelsel feiloos, wat ook wel mag na vijf en een halve eeuw. Ik schiet snel het bos in. Zou Elena hier ook zijn? Haar heb ik namelijk nog niet binnen horen komen.
    [Kimmie Jona kan niet nat worden gegooit met geteleporteerd water, dat kaatst ze terug naar Manora.]

Manora
    Drie dingen die ik vreemd vind. Één, ik ben nog steeds niet gewent dat ik geen adem hoef te halen.
    Twee, ik sta op de zee bodem zonder dat ik denk "Ik ben onderwater."
    En drie, er is nergens ook maar iets van leven te bekennen! Toch ben ik in de Middellandse zee!
    Ik had algauw het nadeel ontdekt om op de zee bodem te staan. Je ruikt niks en dat is een zeer irritant gevoel!
    Ik had ooit op vakantie ook is te lang onderwater gezeten, toen ik er eindelijk uit was rende ik naar het bosrand en klom in de eerste te beste boom die ik zag. Uit eindelijk is mijn broer me er uit komen halen. De herinnering aan mijn broer verbande ik al snel. Ik bleef toch aan het bos denken, zonder te weten waarom. Ik heb het gevoel alsof in samengeperst word en de wereld veranderd in een zee van kleuren, waar geen touw aan vast te knopen was...

[Candy, telepoorteerd Nora nu Jona's kant op???]

Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

[het is niet gericht op Jona, maar op de boom boven haar. Ze wordt dus weldegelijk nat... En Nora is al doorweekt!]

Jona
    Ik hoor een vreemd geluid en als ik achter me kijk zie ik een hele plas water op de grond vallen. Ik kijk omhoog om te kijken of het een plaatstelijke regenbui is een zie een blonde vampier in de boom zitten. 'Hé,' zeg ik. 'Wil je naar beneden komen?'
    [het water ging weer naar Manora maar viel zodra Jona voorbij was gelopen weer op de grond, compromie!]

Manora
    'Hé, wil je naar beneden komen?' Zegt de vampier die onder mij staat. Ik grinnik dom en spring uit de boom.
    'Dat is me werkelijk nog nooit gelukt!' Zeg ik verbaast, 'Tussen haakjes, Wie ben je? Waar ben ik? En Hoe heet je?' ratel ik, één van mijn mindere eigenschappen.

Jona
    Ik kijk het meisje verbaasd aan. 'Ik ben Jona,' zeg ik. 'Je bent in de bossen van San Giovanni.'
    Ze kijkt me vrolijk aan en ik schud mijn hoofd. 'Ben je een nomade of hoor je bij de Volturi?' Vraag ik.
    In het laatste geval zou ik de laatste zijn die ze zag.

[Volgensmij weer Manora nog niet veel van de volturi, gok ik zo]

[ze is dus facking verward kimmie]

Alexander Miraz
    Alweer moest ik die stomme klusjes opknappen zoals de SG spionneren bij de waterkant. Ik zucht en loop langzaam maar toch snel door tot ik stemmen hoor. Ik ben no stiller en hou mijn adem in terwijl ik ongezien dolle denkende gluur. Overduidelijk Jona en een onbekend meisje. Jona was een zeer mooi meisje, maar helaas een SG wat het weer jammer maakte. Ze was een goede aanwinst geweest, maar ik zou nooit iemand dwingen om mee te gaan naar iets. Zo was ik niet. Dat was barbaars.

I'm finally back, Finally after a Year break

[Ója!!!]
    Manora
    Verwart kijk ik om mij heen.
    'San Goi-Gia-Giovanni?' stotter ik verbaast, waar ging dit in godsnaam over?
    'Ik wist niet dat ik hier ooit ben geweest.' Ik haal een wenkbrauw op, 'Maar goed... Wat is de Volturi?' jeetje ik heb het gevoel alsof ik vanalles gemist hebt.

[soory dag het zo lang duurt, de IPod is niet de makkelijkste manier om iets op te schrijven XD]

[brb]