• Jep, mijn vriendinnen vinden het blijkbaar belangrijk dat ik een vriendje krijg en ze kwamen erachter dat een jongen mij leuk vindt. En ze hebben nu een heel plan bedacht om ons te koppelen. :')
    Hij is knap, daar niet van, maar het idee dat iemand míj leuk vindt is onbegrijpelijk en raar. XD
    Goed, ik had twee weken geleden beloofd aan een vriendin om naar een feest toe te komen en ik had ja gezegd omdat ze zo doordramde. Ik dacht: Prima, ik moet het ook vieren dat ik dan klaar ben met de examens.
    Nu hoor ik dus net van hem - ja, we praten met elkaar :') - dat hij naar datzelfde feest gaat op verzoek van diezelfde vriendin.

    Ik hou van mijn vriendinnen, echt waar, maar op dit moment kunnen ze me maar beter niet tegenkomen. :'D

    Wie heeft er ooit eens in een koppelingsactie gezeten, of heeft iemand gekoppeld?
    Tell me. :3

    Nee, dit is niet de Viking. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze hebben mij proberen koppelen aan iemand die echt achterlijk was. o.O


    Ik vind het best schattig dat je gekoppeld wordt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Raises her hand :Y)
    Maar die jongen waar ze me aan koppelde was niet leuk -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nee, en nee. Mijn 'vriendinnen' doen dit op een kutmanier en dwingen je tot iemand waarvan ze weten dat je diegene niet leuk vind. Daarom ook dat ik nu blij ben dat ik al iemand leuk vind! *O*

    Maar wat leuk! Annabeth krijgt bijna een vriendje! (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik koppel nooit mensen, maar ik bijvoorbeeld wel van die vrienden waarvan ik dan weet dat ze elkaar leuk vinden, maar allebei te verlegen zijn om dat tegen elkaar op te biechten. Dan help ik ze wel een handje haha.
    Zelf ben ik nog nooit gekoppeld. Maar mijn vriendinnen weten toch wel dat ik dat nooit zou goedkeuren ;p.


    Tell me about it, stud.

    Nope, ik word gelukkig niet gekoppeld. 8D Dat lijkt me zo irritant, als mijn vriendinnen dat zouden doen, zou ik eigenlijk best wel kwaad worden. :')

    Ah schattig, zolang je maar niet met iemand die je echt niet mag gekoppeld wordt.

    Ik zelf ben echter (gelukkig nog) nooit gekoppeld :Y)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:07 ]

    Ik heb een crush en mijn beste vriendin - die 2 uur bij mij vandaan woont - wilt hem aan mij koppelen als ze over 2 weken hier is :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het trouwens best wel schattig :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Tchaikowski schreef:
    Nee, en nee. Mijn 'vriendinnen' doen dit op een kutmanier en dwingen je tot iemand waarvan ze weten dat je diegene niet leuk vind. Daarom ook dat ik nu blij ben dat ik al iemand leuk vind! *O*

    Maar wat leuk! Annabeth krijgt bijna een vriendje! (wbw)

    Argh. Dat heb ik dus ook. Soms zijn vriendinnen echt gemeen, lol. Godzijdank is deze jongen leuk en aardig, haha.
    En Sofie, waarom zeg je dat nou! D: Ik vind het echt doodeng, ik durf hem straks niet eens meer onder ogen te komen. >.<
    Brr. Ik voel opeens een griepje voor dat feest opkomen, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Argh. Dat heb ik dus ook. Soms zijn vriendinnen echt gemeen, lol. Godzijdank is deze jongen leuk en aardig, haha.
    En Sofie, waarom zeg je dat nou! D: Ik vind het echt doodeng, ik durf hem straks niet eens meer onder ogen te komen. >.<
    Brr. Ik voel opeens een griepje voor dat feest opkomen, hehe.

    Nevaaaaaaaah.
    *Gaat voor griep staan*
    'You shall not pass!'

    Niet bang zijn. Gewoon je vrolijke babbel houden en dan is al om, oh nee, wacht: hij was al om! :p Maak je maar geen zorgen: als jij buschauffeurs kan versieren (ja, dat weet ik nog) dan is deze kerel een eitje. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    (...)
    Argh. Dat heb ik dus ook. Soms zijn vriendinnen echt gemeen, lol. Godzijdank is deze jongen leuk en aardig, haha.
    En Sofie, waarom zeg je dat nou! D: Ik vind het echt doodeng, ik durf hem straks niet eens meer onder ogen te komen. >.<
    Brr. Ik voel opeens een griepje voor dat feest opkomen, hehe.


    uhm nee geen griep (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het wel een grote trololol actie van je vriendin. Maar het gevoel dat iemand op je is en dat dat moeilijk te begrijpen is, ken ik, niemand is ooit verliefd op mij geweest. En dat maakt mij eerlijk gezegd geen ruk uit. :'D

    But nee, nooit een vriendje gehad en ook nooit gekoppeld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vriendin doet nogal aan koppelen, en zij vond mij en mijn beste vriend nogal geschikte kandidaten. Laat het nou net wezen dat hij en ik elkaar leuk vonden ;p
    En verder, misschien komt het bij jou toch ook nog uit ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jup, ik heb erin gezeten, maar ik dacht verkeerd. Het was allemaal heel awkward, maar uiteindelijk ook wel goed, want als ik er niet was geweest had hij waarschijnlijk nooit geweten dat hij echt homo was.


    Food.

    Ahja, die van mij ook, die van mij ook. Alleen dan niet met de jongen die ik leuk vind, maar altijd als ik iemand leuk vind, gaan ze naar die gast toe van, He ja zij vind je leuk en bewerken hem zodanig dat ie gillend wegrend (cat)


    SLOAN.