• Jep, mijn vriendinnen vinden het blijkbaar belangrijk dat ik een vriendje krijg en ze kwamen erachter dat een jongen mij leuk vindt. En ze hebben nu een heel plan bedacht om ons te koppelen. :')
    Hij is knap, daar niet van, maar het idee dat iemand míj leuk vindt is onbegrijpelijk en raar. XD
    Goed, ik had twee weken geleden beloofd aan een vriendin om naar een feest toe te komen en ik had ja gezegd omdat ze zo doordramde. Ik dacht: Prima, ik moet het ook vieren dat ik dan klaar ben met de examens.
    Nu hoor ik dus net van hem - ja, we praten met elkaar :') - dat hij naar datzelfde feest gaat op verzoek van diezelfde vriendin.

    Ik hou van mijn vriendinnen, echt waar, maar op dit moment kunnen ze me maar beter niet tegenkomen. :'D

    Wie heeft er ooit eens in een koppelingsactie gezeten, of heeft iemand gekoppeld?
    Tell me. :3

    Nee, dit is niet de Viking. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Nevaaaaaaaah.
    *Gaat voor griep staan*
    'You shall not pass!'

    Niet bang zijn. Gewoon je vrolijke babbel houden en dan is al om, oh nee, wacht: hij was al om! :p Maak je maar geen zorgen: als jij buschauffeurs kan versieren (ja, dat weet ik nog) dan is deze kerel een eitje. (A)

    Je hebt een ijzeren geheugen en dat maakt me bang. XD
    En de griep gooit Sofalf (leuke combi) zo aan de kant. :Y)
    Damn, dat je dat nog weet van die buschauffeur! Ja, dat was een fijn gratis ritje destijds. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Puss schreef:
    Ahja, die van mij ook, die van mij ook. Alleen dan niet met de jongen die ik leuk vind, maar altijd als ik iemand leuk vind, gaan ze naar die gast toe van, He ja zij vind je leuk en bewerken hem zodanig dat ie gillend wegrend (cat)

    I feel your pain. Ooit nemen we onze wraak. :Y)
    Dan koppel ik mijn vriendin aan een Gandalf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    I feel your pain. Ooit nemen we onze wraak. :Y)
    Dan koppel ik mijn vriendin aan een Gandalf.


    Slash Dobledore. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dan zal je viking wel jaloers worden :Y).
    Zonder mijn vriendinnen had ik nooit een date met Daan gehad. Sterker nog, hij zou niet eens hebben geweten dat ik bestond x]. Nu ben ik ze dankbaar, maar op dat moment kon ik ze wel de grond in slaan :'D.


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    (...)
    I feel your pain. Ooit nemen we onze wraak. :Y)
    Dan koppel ik mijn vriendin aan een Gandalf.


    Ja! Ik zeg steeds tegen ze, wacht maar als jullie allemaal single en lonely zijn dan kom ik met een ontzettend lekker ding aankakken :D


    SLOAN.

    Ik ben niet gekoppeld ofzo, al duwde zijn familie hem heeeeeeeel erg in mijn richting. Erg hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    (...)
    Je hebt een ijzeren geheugen en dat maakt me bang. XD
    En de griep gooit Sofalf (leuke combi) zo aan de kant. :Y)
    Damn, dat je dat nog weet van die buschauffeur! Ja, dat was een fijn gratis ritje destijds. :3

    Mwhihihi. Sofalf is heel sterk. Ik ben namelijk ookal neusloos en ik bezit de Elder Wand ^^ O, en ik heb een verbond met Hawkeye, soo... (wbw)

    Tehee, ik heb qua idiote details een heel sterk geheugen. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leeeuk (;
    Ze hebben een keer geprobeerd om me te koppelen aan een jongen. Het werd niks en het is nu het vriendje van een van mijn vriendinnen haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Wat leeeuk (;
    Ze hebben een keer geprobeerd om me te koppelen aan een jongen. Het werd niks en het is nu het vriendje van een van mijn vriendinnen haha.

    Whut? Wieeeeee? :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Mwhihihi. Sofalf is heel sterk. Ik ben namelijk ookal neusloos en ik bezit de Elder Wand ^^ O, en ik heb een verbond met Hawkeye, soo... (wbw)

    Tehee, ik heb qua idiote details een heel sterk geheugen. :Y)

    En dan noemen ze mij gek. :'D
    Lolol, ik ga helemaal nergens heen. Dat feestje zal aan mijn neus voorbij gaan!
    Mhihi, de ultieme troll. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee.. Nog niet gekoppeld en ook geen vriendje gehad :Y)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Waarom is het raar dat iemand je leuk vind? JE hebt echt de schattigste wangetjes die ik ooit heb gezien :3


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik word alleen maar gekoppeld, maar mijn vriendinnen koppelen zo overduidelijk dat de jongens er bang van worden en het niks wordt. :Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Barnabas schreef:
    (...)
    En dan noemen ze mij gek. :'D
    Lolol, ik ga helemaal nergens heen. Dat feestje zal aan mijn neus voorbij gaan!
    Mhihi, de ultieme troll. ^^

    Ahum. Nee, jij bent niet gek.
    Ik en mijn vriendin zijn gewoon prettig gestoord.
    En hier op het forum zijn ook een aantal mensen die soms... Niet al te helder zijn ;] Diegenen die zich aangesproken voelen, 't is positief bedoeld.
    En daarbij ben ik gewoon blij, omdat ik zometeen mijn username mag veranderen. :]

    Maarreh;
    *Trekt jou van je luie stoel en duwt jou naar dat feestje, wanneer het dan ook mag zijn.*


    Deep inside, I've never felt alive

    @Alwin: Het is gewoon weeeeeeird. :')
    Ik kan me niet voorstellen dat een jongen met míj wil. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"