• Jep, mijn vriendinnen vinden het blijkbaar belangrijk dat ik een vriendje krijg en ze kwamen erachter dat een jongen mij leuk vindt. En ze hebben nu een heel plan bedacht om ons te koppelen. :')
    Hij is knap, daar niet van, maar het idee dat iemand míj leuk vindt is onbegrijpelijk en raar. XD
    Goed, ik had twee weken geleden beloofd aan een vriendin om naar een feest toe te komen en ik had ja gezegd omdat ze zo doordramde. Ik dacht: Prima, ik moet het ook vieren dat ik dan klaar ben met de examens.
    Nu hoor ik dus net van hem - ja, we praten met elkaar :') - dat hij naar datzelfde feest gaat op verzoek van diezelfde vriendin.

    Ik hou van mijn vriendinnen, echt waar, maar op dit moment kunnen ze me maar beter niet tegenkomen. :'D

    Wie heeft er ooit eens in een koppelingsactie gezeten, of heeft iemand gekoppeld?
    Tell me. :3

    Nee, dit is niet de Viking. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Ahum. Nee, jij bent niet gek.
    Ik en mijn vriendin zijn gewoon prettig gestoord.
    En hier op het forum zijn ook een aantal mensen die soms... Niet al te helder zijn ;] Diegenen die zich aangesproken voelen, 't is positief bedoeld.
    En daarbij ben ik gewoon blij, omdat ik zometeen mijn username mag veranderen. :]

    Maarreh;
    *Trekt jou van je luie stoel en duwt jou naar dat feestje, wanneer het dan ook mag zijn.*


    NEIN


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zit wel eens achter koppelacties =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben al eens gekoppeld geweest aan de broer van mijn zus haar lief. Gadversamme.
    Nee, het is niet gelukt, veelal omdat ze niet echt doorprobeerden


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    @Alwin: Het is gewoon weeeeeeird. :')
    Ik kan me niet voorstellen dat een jongen met míj wil. XD


    Hey, jij hebt blijkbaar zat mensen die jou leuk vinden. "Het aantal meisjes wat mij leuk vond is nog altijd lager :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Hey, jij hebt blijkbaar zat mensen die jou leuk vinden. "Het aantal meisjes wat mij leuk vond is nog altijd lager :Y)

    Ik heb connecties. (cat)
    Oftewel, opdringerige vriendinnen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De hele klas heeft mij eens geprobeerd te koppelen aan iemand, maar ze wisten niet dat we eigenlijk al bijna samen waren en het alleen nog aan niemand hadden verteld. Maar uiteindelijk bleek het een klootzak te zijn, dus ja :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb connecties. (cat)
    Oftewel, opdringerige vriendinnen. :')


    En jongens die je leuk vinden!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben gekoppeld :3

    Een vriendin van mij werd aan mijn huidige vriendje gekoppeld, lol.
    Een paar maanden daarna kregen hij en ik iets. Godzijdank was het niks geworden tussen hun, hoewel ik 'm toen nog niet echt leuk vond :')

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 21:21 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iédereen schijnt me dit jaar te willen koppelen, al komen er gelukkig wel geen doordachte plannen aan te pas. Eerder gêntante momenten omdat ze het dan nodig vinden om in het bijzijn van mijn 'toekomstige vriendje' iets over ons twee te zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Morgoth schreef:
    Een vriendin van mij werd aan mijn huidige vriendje gekoppeld, lol.
    Een paar maanden daarna kregen hij en ik iets. Godzijdank was het niks geworden tussen hun, hoewel ik 'm toen nog niet echt leuk vond :')

    Ik wil weten wieeeeeee!
    ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig, I know ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, dat hebben ze bij mij ook al meerdere keren geflikt. :Y) Maar ik doe het net zo het zo hard bij hen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb wel eens iemand geprobeerd te koppelen, hihi. Dat leverde wel heel wat hilarische toestanden op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tigger schreef:
    (...)

    En jongens die je leuk vinden!

    Eh, dat zijn er hooguit twee. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eh, dat zijn er hooguit twee. :')

    Wat dacht je van die buschauffeur? Hij is wel voor charmes gevallen. (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive