• Het is moeilijk te geloven, maar een 15-jarig verkrachtingsslachtoffer is veroordeeld tot 100 zweepslagen in het openbaar! Wij kunnen een einde maken aan deze idioterie door de overheid van de Maldiven op hun zwakste plek te raken: de toerisme industrie.

    De vader van het meisje wordt beschuldigd van het jarenlang verkrachten van het meisje en het vermoorden van de baby die zij heeft gebaard. De rechtbank oordeelde dat zij gegeseld moet worden op grond van “seks buiten het huwelijk” met een man, wiens naam niet eens bekend is! President Waheed van de Maldiven ondervindt al internationale druk door deze kwestie en wij kunnen hem er toe brengen het meisje te redden en de wet te veranderen om te voorkomen dat andere slachtoffers hetzelfde lot moeten ondergaan. Dit is hoe wij de oorlog tegen vrouwen kunnen beëindigen – door elke keer op te staan als zoiets afschuwelijks gebeurt.

    Toerisme is een grote inkomstenbron voor de elite, inclusief de ministers, van de Maldiven. Laten wij deze week bouwen aan een petitie met een miljoen handtekeningen voor president Waheed, om daarna de reputatie van de eilanden een deuk toe te brengen met een krachtige advertentiecampagne in (online) reistijdschriften. We gaan hier net zo lang mee door totdat de president actie onderneemt om het meisje haar te redden en deze belachelijke wet schrapt.


    De petitie

    Ik heb hem getekend, het is toch van de zotte dat we anno 2014 dit soort dingen nog hebben in de wereld?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ;-;

    ....

    Faith in humanity destroyed..


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    ;-;

    ....

    Faith in humanity destroyed..
    mij point exacly


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RapunzeI schreef:
    ;-;

    ....

    Faith in humanity destroyed..


    Queer zijn is gewoon alles

    Done, ik teken vaak dingen van Avaaz.

    Nou, het gebeurd in achterlijk veel landen, dat is het probleem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Done, ik teken vaak dingen van Avaaz.

    Nou, het gebeurd in achterlijk veel landen, dat is het probleem.
    Ik steun zelf Girls first die doen heel veel voor dit soort dingen en is een goed doel waar het geld wel terecht komt. en dan niet bij de dikke directeur in zn stoel.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, de petitie is trouwens wel al bijna een jaar oud...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, de petitie is trouwens wel al bijna een jaar oud...
    oh fuck heel die datum niet gezien... woops.

    edit: maar ze zullen handtekeningen vast nog wel nodig hebben anders word hij toch wel gesloten?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 23:32 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Getekend, maar voor dat meisje is het wss te laat :(


    You were born original, don't die as a copy.

    Als dit een jaar oud is.. Eh.. Leeft dat meisje nog? D:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Muninn schreef:
    (...)oh fuck heel die datum niet gezien... woops.

    edit: maar ze zullen handtekeningen vast nog wel nodig hebben anders word hij toch wel gesloten?


    Ja, ik denk het wel.


    Your make-up is terrible

    RapunzeI schreef:
    ;-;

    ....

    Faith in humanity destroyed..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik weet het, het is een oud topic, maar het is wel erg :(

    Nadine11 schreef:
    Ik weet het, het is een oud topic, maar het is wel erg :(


    Als je weet dat het een oud topic is, waarom bump je het dan?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."