• Jep, mijn vriendinnen vinden het blijkbaar belangrijk dat ik een vriendje krijg en ze kwamen erachter dat een jongen mij leuk vindt. En ze hebben nu een heel plan bedacht om ons te koppelen. :')
    Hij is knap, daar niet van, maar het idee dat iemand míj leuk vindt is onbegrijpelijk en raar. XD
    Goed, ik had twee weken geleden beloofd aan een vriendin om naar een feest toe te komen en ik had ja gezegd omdat ze zo doordramde. Ik dacht: Prima, ik moet het ook vieren dat ik dan klaar ben met de examens.
    Nu hoor ik dus net van hem - ja, we praten met elkaar :') - dat hij naar datzelfde feest gaat op verzoek van diezelfde vriendin.

    Ik hou van mijn vriendinnen, echt waar, maar op dit moment kunnen ze me maar beter niet tegenkomen. :'D

    Wie heeft er ooit eens in een koppelingsactie gezeten, of heeft iemand gekoppeld?
    Tell me. :3

    Nee, dit is niet de Viking. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Wat dacht je van die buschauffeur? Hij is wel voor charmes gevallen. (wbw)

    Eeeeeh... :'D
    Die buschauffeur is me allang vergeten. XD
    Hij komt elke dag meisjes tegen, veel knapper dan ik. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Ik wil weten wieeeeeee!
    ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig, I know ;]

    Lolol, jaaaa ^^ een mysterie (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb wel een keer gehad dat een paar vrienden me probeerde te koppelen, alleen werd ik toen echt boos en daarna deden ze het niet meer. :Y)
    Gosh, wat ben ik toch trots op mezelf. Ik heb er nog steeds geen spijt van - ook om de reden dat die jongen totaal achterlijk was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.