• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Dat dacht ik al, en daarom, madame, tadáá!' Hij gebaart charmant, maar ook grappig naar een plekje in de hoek.
    Ik knik en loop er alvast naar toe.
    'Wat is er? Ben je wat vergeten of wil je nu al terug? Bang voor mijn kookkunsten, dame?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Oh eh, nee hoor. Ik ben heus niet bang voor je eh, kookkunsten. Ik ben alleen mijn mobiel vergeten!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    Ze knikte en liep ernaartoe, waarna ik een stoel voor haar naar achter schoof, zodat ze kon gaan zitten. Feline schudde even haar hoofd op mijn vraag. “Oh eh, nee hoor. Ik ben heus niet bang voor je eh, kookkunsten. Ik ben alleen mijn mobiel vergeten!”
    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauw omhoog, nadat ik de stoel weer aanschoof omdat ze erop ging zitten en ik keek even naar haar met mijn armen over elkaar. “Heb je iemand nodig, wil je iemand bellen? Dat mag je hier wel doen hoor.” Ik gebaarde even naar de keuken, waar ook een telefoon hing. Je wist maar nooit.
    “Of moet ik terug om hem voor je te halen? Dan moet je eigenlijk wel even op je eten wachten, madame,” Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Als Aiden de stoel aanschuift krijg ik een lichte glimlach op mijn gezicht.
    'Heb je iemand nodig, wil je iemand bellen? Dat mag je hier wel doen hoor,' hij gebaart naar de keuken. 'Of moet ik terug om hem voor je te halen? Dan moet je eigenlijk wel even op je eten wachten, madame,' grinnikt hij.
    Ik schud mijn hoofd. 'Oh, nee hoor. Ik wilde alleen Jerry nog even sms'en maar dat kan denk ik wel wachten,' zeg ik. De deur van het restaurant gaat open en er lopen een paar jongens naar binnen die aan de bar gaan zitten. Een van de jongens ziet dat ik naar hun kijk en knipoogt naar me waarna hij breed grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    Ze schudde haar hoofd weer. “Oh, nee hoor. Ik wilde alleen Jerry nog even sms’en maar dat kan ik denk ik wel wachten,” Er gleed een zachte glimlach op mijn gezicht, die ze gelukkig niet zag doordat ze naar iets achter me keek. “Oké dan, maar als je, je bedenkt dan…” Ik stopte toen ik merkte dat ze nog steeds naar iets achter me keek.
    Met een wenkbrauw opgetrokken draaide ik me om en zag ik een paar jongens aan de bar zitten. Één ervan zat heel overdreven te doen en Feline’s aandacht te trekken door te knipogen en een show-off te zijn. Even keek ik naar Feline. Eigenlijk leek ze me ook het persoon dat dit niet leuk zou vinden, wat ik haar absoluut niet kwalijk nam, aangezien de meeste meisjes dit niet leuk vonden.
    En daar komen mijn beschermende gevoelens weer omhoog. Ik pakte een werkschort van een mannelijke collega af, nadat ik hem een blik had gegeven en hij knikte alleen, waarna ik deze omdeed en even naar Feline boog op een manier alsof ik haar vriendje was – echter was het ook beschermend en was dat duidelijk in mijn acties te zien. “Als ze lastig doen, dan sla ik ze voor je goed?” Ik was zo dichtbij haar dat ik haar zoetgeurende huid op kon ruiken en liep toen achter de bar, waar ik tegen de jongens begon te praten.
    “Wat willen jullie, dames?” Grinnikte ik plagerig. De jongens konden het echter niet accepteren en keken me geïrriteerd terug aan. “Dat meisje daar,” Dezelfde jongen die haar een knipoog gaf gebaarde naar Feline. “Ik wil haar. Is ze jou vriendin?” Vermakelijk deed ik mijn wenkbrauw omhoog en mijn armen over elkaar, waarna ik expres mijn spieren in mijn armen wat aanspande. “Toevallig wel, ja. Problemen mee?”

    [Oké, je moet toegeven. Aiden is nu wel echt lief, haha. :9~]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Nadat Aiden een schort van een collega heeft gepakt buigt hij zich naar me toe en komt hij wel erg dichtbij.'Als ze lastig doen, dan sla ik ze voor je goed?' Zegt hij.
    Ik knik. 'Dank je,' zeg ik glimlachend.
    Hij loopt naar de bar en begint tegen de jongens te praten. Ik kan niet alles verstaan. Dan vraagt een van de jongens of Aiden mijn vriendje is waarop hij zegt dat het waar is.
    Ik verslik me bijna in het slokje water dat ik net nam en met grote ogen kijk ik Aiden aan.
    De jongen begint weer breed te grijnzen. 'Daar denkt zij blijkbaar anders over,' hij wendt zich even tot zijn vrienden en zegt iets tegen hun maar ik versta niet wat. Ik zie alleen dat die ook breed beginnen te grijnzen en mijn kant even op kijken.
    De jongen springt van de barkruk af en loopt naar me toe om vervolgens dicht naast me te gaan zitten. 'En schat, vertel eens hoe je heet,' grijnst hij. Hij slaat zijn arm om mijn schouders en trekt me dicht tegen zich aan. De hand van zijn vrije arm legt hij op mijn bovenbeen.

    [ Haha eigenlijk wel ja (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    Ik probeerde haar te helpen en wat doet ze? Ze verslikt zich in een slok water. Hoofdschuddend sla ik even op mijn voorhoofd. De jongen begint weer breed te grijnzen. “Daar denkt zij blijkbaar anders over,” Hij wendt zich even tot zijn vrienden en fluistert iets. Gelukkig voor mijn gehoor kan ik dingen heel goed horen en dit dus ook.
    “Kans om mijn werk nu te doen dus, om te slagen,” Hij wiebelde stom met zijn wenkbrauwen en zijn vrienden beginnen te grijnzen en kijken weer haar kant op. Ik herken die blik omdat ik die vaak genoeg ook zelf heb gehad, en ook bij andere vrienden heb gezien, en die blik betekend niets goed. Ik hoorde dan wel bij Caligas, maar ik had respect voor meisjes en dit was alles behalve respect. Zeker omdat de jongen van zijn barkruk springt en vlak langs Feline gaat zitten.
    Ik volgde zijn bewegingen en toen ik merkte dat hij zijn arm om haar schouders deed en zijn andere hand op haar bovenbeen legde, moest ik zwaar mijn best doen om hem niet in elkaar te rammen. Had hij geen respect voor haar of enig ander meisje? Waarschijnlijk niet en ik verafschuwde dat soort gasten… Waar Jace eigenlijk eerst bij hoorde.
    Met snelle passen liep ik naar de jongen en trok hem omhoog. “Ga bij haar vandaan, vriend.” Hij keek me alleen stom aan en duwde me tegen mijn borstkas, echter zette ik geen stap naar achter. Ik was sterker dan hem, dat wist ik, maar hij had nog drie andere vrienden bij zich. Ach… Alles voor Feline.
    “Hoezo, ze is jou vriendin toch niet?” Ik keek hem alleen donker aan. “Nogmaals, ga bij haar vandaan en raak haar niet meer aan.”

    [Echt schattig hoor. Ik wil ook zo'n jongen tegenkomen <3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Aiden mijn kant op komt. Als hij bij ons is trekt hij de jongens omhoog. 'Ga bij haar vandaan vriend,' zegt hij.
    De jongen geeft hem een duw tegen zijn borstkas maar Aiden blijft staan. 'Hoezo ze is jouw vriendin toch niet?'
    Aiden kijkt hem donker aan. 'Nogmaals, ga bij haar vandaan en raak haar niet meer aan,'
    De jongen lacht spottend. 'Gast, jij bent in je eentje. Wij zijn met z'n vieren dus jij gaat mij mooi niet vertellen wat ik wel en niet mag doen.'
    Ik ben inmiddels opgestaan en hij kijkt mijn kant op. Zijn ogen glijden over me heen. Als zijn blik bij mijn borsten blijft hangen krijgt hij een verlekkerde blik in zijn ogen en loopt hij naar me toe.
    'Ik weet nog steeds je naam niet schat,' zegt hij terwijl hij me op het bankje drukt en nog dichterbij me gaat zitten als net. 'Ga je hem zelf zeggen of moet ik die zelf uit je krijgen?' Zijn vingertoppen strelen mijn wang. 'Of wil je soms niet dat ik vanavond in bed je naam kreun,' fluistert hij in mijn oor.
    Ik schud snel mijn hoofd en begin lichtelijk in paniek te raken. 'Ik eh, blijf gewoon hier,' zeg ik zo overtuigend mogelijk.
    'Oh, ik dacht het niet schat,' grijnst hij vals waarna hij zijn gezicht dichterbij de mijne brengt en zijn lippen eerst lichtjes, maar daarna dwingend op die van mij drukt.

    [Me too <3 maar ik ga zo slapen. Misschien dat ik nog 1 keer reageer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Gast, jij bent in je eentje. Wij zijn met z’n vieren dus jij gaat mij mooi niet vertellen wat ik wel en niet mag doen.” Feline is inmiddels opgestaan, en even kijk ik haar beschermend aan. “Jij stelt niets voor, je kreeg me niet eens van mijn plaats, dus ik ga jou mooi wel vertellen wat je wel en niet mag doen.”
    Hij had echter geen aandacht meer voor mij en liet zijn blik over Feline gaan, hij deed niet eens zijn best om het te verbergen. “Ik weet nog steeds je naam niet schat,” Hij drukte haar op het bankje en gaat nog dichter zitten als net. “Ga je hem zelf zeggen of moet ik die zelf uit je krijgen?” Zijn vingertoppen strelen haar wang en ik moet mijn best doen om niet hier en nu in een wolf te veranderen. Die gast gaat dood, hij staat op mijn lijst nu.
    “Of wil je soms niet dat ik vanavond in bed je naam kreun,” Fluisterde hij in haar oor. Feline schudde snel haar hoofd en ik voelde dat ze lichtelijk in paniek begon te raken. “Ik eh, blijf gewoon hier.”
    Hij grijnsde vals en drukte daarna dwingend zijn lippen op die van haar. Ik had geen eens meer gehoord wat hij zei, want de woede nam plaats in mijn lichaam. “Klootzak!” Gromde ik en pakte hard zijn schouder vast, waardoor ik hem overeind trok bij Feline vandaan en gelijk mijn spieren aanspande in mijn arm. Niet snel daarna volgde mijn gebalde vuist zich tegen zijn kaak en hij strompelde naar achter, waarna hij tegen een andere tafel aanviel. Zijn vrienden kwamen hem gelijk te hulp en stond om me heen, maar ik duwde ze allemaal ruw weg en trok de jongen naar me toe, waarna ik hem nog een keer een vuistslag verkocht en toen naar hem siste.
    “En voor het geval je het nog niet wist, als je haar ooit nog aanraakt, martel ik je zo erg dat je wilde dat ik je gelijk dood zou maken. Blijf van haar af.”

    [Ik ga nu en kom zo op mijn mobiel, dus als je wat plaats dan zie ik het wel. Ik antwoord morgen wel weer om een betere tijd :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Ik probeer de jongen weg te duwen maar het lukt niet.
    'Klootzak,' hoor ik Aiden grommen en de jongen wordt weer bij me weg getrokken. Aiden spant zijn armspieren en laat zijn gebalde vuist tegen de kaak van de jongen knallen. Die strompelt naar achteren en valt tegen een tafel. Ik zie dat zijn vrienden zijn opgestaan en rond Aiden zijn gaan staan maar hij duwt ze weg, trekt de jongen naar zich toe en slaat hem nog een keer. 'En voor het geval je het nog niet wist, als je haar ooit nog aanraakt, martel ik je zo erg dat je wilde dat ik je gelijk dood zou maken. Blijf van haar af,' sist hij.
    Je kan aan de ogen van de jongen zien dat hij niet heel erg onder de indruk is. 'Jij bent niet haar vriendje dus ik bepaal zelf wat ik wel of niet met haar doe,' sist hij terug. Daarna kijkt hij weer naar mij en vormt en er weer een grijns rond zijn lippen. Hij loopt naar me toe en trekt me aan mijn arm omhoog. 'Ga toch gezellig met ons mee,' grijnst hij breed. Zijn arm staat hij stevig om me heen en hij trekt me mee richting de deur.
    'Als die sukkel eraan komt houden jullie hem tegen,' zegt hij tegen zijn vrienden. Buiten klinkt er ineens een hard geluid waardoor de jongen even is afgeleid en zijn greep verslapt lichtjes. Net genoeg om mij de kans te geven mezelf los te rukken en snel naar Aiden te lopen. Maar voordat ik daar ben heeft de jongen me alweer beet gegrepen en drukt hij mij tegen zich aan. Niet veel later voel ik iets tegen mijn keel.
    'Als je niet wilt dat ik haar mooie keeltje beschadig laat je haar gewoon mee gaan,' zegt de jongen tegen Aiden.
    Ik begin te trillen op mijn benen en voel tranen in mijn ogen springen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gosh.. Ik wil met Philip helpen. Arme Feline.. )':]

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Wát?"
    Weetje, misschien was dit niet een van mijn slimste actie's. De grootste idioot van de Caligas aanvallen. Dit gaat slecht aflopen. Voor mij, wat ik niet erg vindt, maar misschien ook voor Celeste en dat is dan mijn schuld.
    Jace trekt Celeste uit mijn armen en verslagen blijf ik hem aankijken.
    "Waag jij het nog maar om haar met één vinger aan te raken, bedoel je!" Roept hij kil.
    Gadverdamme.. ik krijg de rillingen van die toon.
    "Ze is mijn familie en jij beslist wat ik wel en niet met haar moet doen? Rot op, joh,"
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk naar Celeste. Ze kijk me aan met een ik-zei-toch-dat-het-niet-ging-werken blik.
    Ik schud mijn hoofd. Fantastisch. Ik slechts enkele seconden heb ik alles verpest.
    "Jace, houdt op…"
    "Wacht even.." Zeg ik dan tegen Jace. "Zij moet wel naar jou luisteren, maar jij luistert niet naar haar?! Wat een fantastische familie!" Roep ik uit. "Heb nou één keer respect voor vrouwen!" Schreeuw ik tegen hem. "En je familie," Voeg ik eraan toe.

    Philip Wayne Parker.

    Bij de stad aangekomen, minder ik vaart en wanneer we stilstaan stapt Aurora af en doet haar helm af.
    Ik parkeer de scooter en doe ook mijn helm af. Nadat ik de scooter opslot gezet heb, laat ik de sleutel ik haar handen vallen en loop naar de cafétjes. "Waar wil je wat drinken?" Vraag ik aan haar. Omdat ik hier vaker kom, ben ik al in alle cafétjes geweest. Allemaal zijn ze even leuk, dus Aurora mag kiezen.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik zie dat haar gezicht verkrampt. Kom op.. zo zwaar ben ik toch niet?
    Ze duwt me van zich af. "Dan zeg ik cute," Zegt ze dan. "Iets fijner dan onderop zitten,"
    Ik rol met mijn ogen en kijk haar aan. "Kom op zeg!" Roep ik tegen haar.
    "Ik ben niet cute, schattig of weet ik veel wat, noem me ook niet zo," Zeg ik tegen haar en leg mijn handen op haar rug. Zachtjes trek ik haar naar me toe.

    Password schreef:
    [Gosh.. Ik wil met Philip helpen. Arme Feline.. )':]

    [Ik zal alles doen wat er in mijn mogelijke schrijfkrachten ligt om haar te redden. Gehe. Aiden laat dit niet zomaar gebeuren! ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Ik zal alles doen wat er in mijn mogelijke schrijfkrachten ligt om haar te redden. Gehe. Aiden laat dit niet zomaar gebeuren! ^^]


    [Go Aiden! ;D]