• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    Aiden lacht even en doet zijn ogen dicht. 'Dan ken je me wel goed, zeg, dame'. Hij doet plagend één van zijn ogen open. 'Voor de paar keren dat je me gezien hebt...Maar ik respecteer je mening over mij,'
    'Ja vast,' zeg ik spottend. 'En zo lastig is het niet om te raden hoe je bent als je met Nathan en Jace omgaat en blijkbaar had ik dus gelijk'. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan. 'Jongens zijn gewoon vaak bijna precies hetzelfde.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Ja vast,” Zei ze spottend waardoor ik mijn ogen weer dichtdeed, maar daarna weer gelijk opendeed. “En zo lastig is het niet om te raden hoe je bent als je met Nathan en Jace omgaat en blijkbaar had ik dus gelijk.” Ze slaat haar armen over elkaar en kijkt me aan. “Jongens zijn gewoon vaak bijna precies hetzelfde.”
    Verbaasd haalde ik mijn wenkbrauw omhoog en keek haar met een kleine glimlach aan. “Hoe komt het dat je geen vertrouwen meer hebt in jongens, Feline?” Vroeg ik met een nieuwsgierige toon en ik keek haar afwachtend aan. “Trouwens, het is nogal kortzichtig dat je me beoordeelt alleen op het feit dat ik met Nathan en Jace omga, hé? Wat zegt dat dan over jou?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden trekt verbaasd zijn wenkbrauw en er staat een kleine glimlach op zijn gezicht. 'Hoe komt het dat je geen vertrouwen meer hebt in jongens, Feline?' vraagt hij nieuwsgierig. 'Trouwens, het is nogal kortzichtig dat je me beoordeelt alleen op het feit dat ik met Nathan en Jace omga, hé? Wat zegt dat dan over jou?'
    'Ik heb wél vertrouwen in jongens, alleen niet in jouw soort jongens,' antwoord ik. 'En zeg maar wat dat dan over mij zegt. Ik weet alleen dat bijna alle jongens in Caligas hetzelfde zijn en Nathan en Jace zijn het ergst,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Ik heb wél vertrouwen in jongens, alleen niet in jouw soort jongens,” Antwoordde ze, waarna ze vervolgde, “En zeg maar wat dat dan over mij zegt. Ik weet alleen dat bijna alle jongens in Caligas hetzelfde zijn en Nathan en Jace zijn het ergst,”
    Ik zuchtte diep voordat ik weer normaal ging zitten en haar aankeek. Nou, normaal zitten was voor mij mijn armen naast me en wat rechter zitten, maar nog steeds zat ik op een jongensmanier.
    “En de jongens in Leonim dan? Die zijn engeltjes, bedoel je? Die houden niet van flirten en meisjes versieren?” Grijnsde ik vermakelijk. “Sorry to break it to you, honey, maar bijna alle jongens houden wel van versieren.” Ik grinnikte even. “En op welke plaats sta ik dan?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Hij zucht diep en gaat normaal zitten.
    'En de jongens in Leonim dan? Die zijn engeltjes, bedoel je? Die houden niet van flirten en meisjes versieren?' grijnst hij geamuseerd. 'Sorry to break it to you, honey, maar bijna alle jongens houden wel van versieren,' grinnikt hij. 'En op welke plaats sta ik dan?'
    'Ik zeg ook niet dat die niet flirten, ze zijn alleen niet zo erg als de jongens in jouw afdeling,' zucht ik. 'En als ze zouden weten dat een meisje hun echt leuk vindt zouden ze ze niet expres met haar gaan flirten. En wat bedoel je met op welke plaats je staat?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Ik zeg ook niet dat die niet flirten, ze zijn alleen niet zo erg als de jongens in jouw afdeling,” Zuchtte ze. “En als ze zouden weten dat een meisje hun echt leuk vindt zouden ze, ze niet expres met haar gaan flirten. En wat bedoel je met op welke plaats je staat?”
    Ik rolde even mijn ogen voordat ik haar weer aankijk. Ze heeft wel een bepaalde kijk op de wereld, zeg. “Weet je hoe alle jongens in mijn afdeling zijn dan? Weet jij wat er in hun omgaat? Volgens mij niet dame. Je weet zelfs niet wat er in mij omgaat, dus oordeel niet over ons totdat je ons beter kent.” Zei ik haar met een serieuze ondertoon, waarna ik mijn armen over elkaar deed. “Jij zei dat Jace en Nathan het ergst zijn, maar welke plaats sta ik dan?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden rolt met zijn ogen.
    'Weet je hoe alle jongens in mijn afdeling zijn dan? Weet jij wat er in hun omgaat? Volgens mij niet dame. Je weet zelfs niet wat er in mij omgaat, dus oordeel niet over ons totdat je ons beter kent.' zegt hij serieus en hij slaat zijn armen over elkaar. 'Jij zei dat Jace en Nathan het ergst zijn, maar welke plaats sta ik dan?'
    'Ik ken Jace en Nathan en dat is al meer dan genoeg,' zeg ik. 'En best, dan oordeel ik wel helemaal niet over je want ik hoef je ook niet beter te leren kennen,' voeg ik er aan toe. 'En op welke plek je staat? Ik denk niet ver onder Nathan en Jace,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Ik ken Jace en Nathan en dat is al meer dan genoeg,” Zei ze, “En best, dan oordeel ik wel helemaal niet meer over je want ik hoef je ook niet beter te leren kennen,” Voegde ze eraan toe, waar ik alleen donker en geheimzinnig op grinnikte.
    Ze kent me niet. Ze weet niet dat ik mijn familie moet ondersteunen en dat we in een buurt wonen waar zij vast niet doorheen durft te lopen. Ze weet niet dat ik veel moet werken en al helemaal niet dat ik vrijwilliger ben bij een dierenasiel. Ze weet helemaal niets.
    “En op welke plek je staat? Ik denk niet ver onder Nathan en Jace,” Ik deed dit keer mijn best niet eens om mijn wenkbrauw op te halen. Ik keek haar alleen serieus aan, zo heb ik volgens mij nog nooit gekeken naar iemand – op zo’n manier.
    “Wat jij wilt, dame, doe wat je niet laten kunt.” Op het moment had ik het gehad, ze wilde niet naar me luisteren. Best. Kalm probeerde ik mijn ogen weer dicht te doen, maar ik kon het niet laten een beetje ergernis erin te laten.


    [Ik heb nog plaatjes van hem gezocht. Here they are: Picture 01, Picture 02, Picture 03]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Hij grinnikte donker en geheimzinnig op wat ik zei maar iets later kijkt hij me erg serieus aan. 'Wat jij wilt, dame, doe wat je niet laten kunt.' Hij klinkt een beetje geïrriteerd en hij doet zijn ogen weer dicht.
    Ik rol met mijn ogen. 'Dat doe ik inderdaad ja,' zeg ik koppig. 'Als je wilt beweren dat je anders bent dan Nathan en Jace, moet je dat eerst maar eens bewijzen.'
    Ik zucht even en maak verveeld een vlecht in mijn lange bruine haar terwijl ik naar Aiden kijk. Nu hij zijn ogen weer dicht heeft heb ik alle kans hem even goed te bekijken. Zelfs als we zitten kan ik zien dat hij echt een stuk langer is. Zijn haar is heel erg donkerbruin, nog net geen zwart. Zijn ogen kan ik nu niet zien maar volgens mij zijn die grijs blauw. Mijn blik glijdt even naar zijn gespierde armen en dan weer naar zijn gezicht. Soms is het echt verdomde irritant als jongens uit Caligas zo knap zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Dat doe ik inderdaad ja,” Zei ze koppig en in mijn gedachten rolde ik weer met mijn ogen. Feline is echt verdomde koppig, wat me bijna gaat irriteren. “Als je wilt beweren dat je anders bent dan Nathan en Jace, moet je dat eerst maar eens bewijzen.”
    Ik grinnikte en deed mijn mond open om er iets spottend uit te laten, “Hoe kan dat als je me niet eens de kans geeft? Ik dacht toch echt net dat je zei dat je me niet wilde leren kennen,” Dan heb je de kans dus ook niet om me te leren kennen en ook niet te vertrouwen, dus je plan gaat niet werken dame.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [brb]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden grinnikt. 'Hoe kan dat als je me niet eens de kans geeft? Ik dacht toch echt net dat je zei dat je me niet wilde leren kennen,' zegt hij spottend.
    'Best,' zucht ik uiteindelijk. 'Ik geef je wel een kans,'
    Ik lijk de laatste tijd wel gek. Eerst Nathan en nu Aiden. Ergens vraag ik me af waar Nathan is, ik heb hem al een behoorlijk tijdje niet gezien. Niet dat ik dat erg vind. Ik zie liever Jerry weer dan hem. Over Jerry gesproken, die heb ik nog langer niet gezien en ik moet hem ook nog steeds bedanken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Best, ik geef je wel een kans,” Zuchtte ze uiteindelijk.
    Ik deed mijn ogen weer open en ik keek haar serieus, maar dodelijk aan. “Je moet het menen, Feline. En ik merk duidelijk dat je het niet echt wilt,” Behendig stond ik op, terwijl ik vervolgde, “Weet je wat, denk er maar eerst over na,” Ik haalde mijn schouders op en liep kalm weg. “Je weet waar je me kunt vinden.” Rustig stopte ik mijn handen in mijn broekzakken.

    [Ik zat even aan de telefoon, maar ik ben er weer ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Hij doet zijn ogen weer open en kijkt me serieus en tegelijkertijd dodelijk aan. 'Je moet het menen, Feline. En ik merk duidelijk dat je het niet echt wilt'. Hij staat op terwijl hij verder praat. 'Weet je wat, denk er maar eerst over na,' hij haalt zijn schouders op en loopt al weg. 'Je weet waar je me kunt vinden.'
    Ik zucht lichtjes en loop dan achter hem aan. 'Nee, ik weet niet waar ik je kan vinden,' zeg ik. 'En ik meen het heus dat ik je heus wel een kans wil geven maar het blijft gewoon bij één kans, meer niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    Ik hoorde haar lichtjes zuchten en me achterna lopen. Got cha. Ze liep me ten minste achterna, dat was íets.
    “Nee, ik weet niet waar ik je kan vinden,” Zei ze. “En ik meen het heus dat ik je heus wel een kans wil geven, maar het blijft gewoon bij één kans, meer niet.”
    Ik stopte abrupt met lopen en keek naar boven, naar de blauwe lucht. “Dat is alles wat ik nodig heb, liefje,” Zei ik met een vermakelijk glimlach op mijn gezicht, waarna ik naar haar toedraaide. “Zullen we nu dan maar beginnen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.