• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    [@Nyssa: Heb je nog zo'n lekkerding plaatje voor me? :9~]

    [Zo'n lekkerding plaatje voor je? Haha, lol. Wat dan? Moet ik er één voor je zoeken? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    "Doe die van mij maar," Ze loopt naar haar scooter toe.
    Ik zet mijn helm op. Ik heb er geen problemen mee, ik kan op ongeveer alles rijden.
    "Oké, laten we maar gaan," Zeg ik tegen haar en spring op de scooter.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Na mijn woorden schud ze direct haar hoofd. Ze wil wat zeggen, maar komt geen geluid uit haar mond.
    "N-nee!" Piept ze. "Ik wil niet dat hij jou wat aan doet, dan wil ik liever mezelf weer ‘opofferen,"
    Ik schud mijn hoofd. "Na alles wat ik gehoord heb, wil ik niet dat hij je wat aandoet," Zeg ik tegen haar en laat haar langzaam los.
    "Ik wil je beschermen, ook al is hij je neef," Zeg ik tegen haar.
    Op geen enkele voorwaarde laat ik hem haar iets aandoen. Als hij dat probeert, krijg hij met mij te maken.

    [Fight, fight, fight! _O_]

    Morticia schreef:
    (...)
    [Zo'n lekkerding plaatje voor je? Haha, lol. Wat dan? Moet ik er één voor je zoeken? :'D]


    [Nee hoor. Hij is gewoon knap, dat wil ik er me zeggen. ;D]

    Aiden Lloyd
    Ze stapt gelijk naar achteren, waardoor ik wegkijk en een vermakelijk lachje mijn lippen over komt. Zo voorspelbaar. “Wat snap jij niet aan de woorden: Ik vind je niet leuk,” Beet ze me toe. Wat nog steeds niet pijn deed trouwens.
    “Alles, want wat is er nu niet aan me leuk te vinden?” Grinnik ik plagend en keek haar weer aan. “Just joking, maar serieus, wat kan mij dat schelen?” Uitdagend trok ik een wenkbrauw op en deed weer een stap naar voren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar bedje toe! ;D]
    Truste!]

    Celeste Jade Fox.
    Hij schudde zijn hoofd. Damn hel, ik wist het! “Na alles wat ik gehoord heb, wil ik niet dat hij je wat aandoet,” Zegt hij en laat me langzaam los. Nee, Geovanni, laat me niet los. Hij hoeft me ook niets aan te doen, we kunnen hier gewoon blijven zitten tot hij weg is! Niets aan het handje…
    “Ik wil je beschermen, ook al is hij je neef,” Verslagen kijk ik naar beneden en bijt op mijn de binnenkant van mijn wang. “Het komt wel goed, Geovanni, we kunnen hier gewoon blijven zitten totdat hij weg is… Er kan dan niets gebeuren en –” Ik zei dit wat harder en toen ik erachter kwam dat ik een beetje te hard praatte, was het al te laat om het terug te nemen. De deur werd opengezwaaid en Jace stond er met een woedend gezicht. “Oops…”
    Ja, ik was bang voor mijn eigen neef.

    Jace Fox.
    Opeens hoorde ik stemmen bij de dichtstbijzijnde deur en ik hield mijn mond dicht, want ik stond net op het punt weer wat te roepen. Ik herkende de stem als die van Celeste en trok dan ook mijn wenkbrauw op toen ik zag dat het, het schoonmaakhok was. Wat the hel moet zij hierin?
    Ik zwaaide boos de deur open en zag Celeste zitten bij… wie was dat ook alweer? Iemand van Leonim in ieder geval, wat me nog kwader maakte. Ze hoort bij iemand van Caligas en ook bij die afdeling, punt. Uit.
    “Celeste.” Grom ik, en pak haar ruw bij haar arm, waarna ik haar omhoog trek en weghaal bij de jongen, waardoor ik haar het hok uitsleur. De jongen had ik geen blik meer waardig gekeurd. “Waarom reageerde je niet?” Ze reageerde echter niet en ik keek haar boos aan.

    [OOH! Haha, ja hij is leuk hé? ;D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    [Naar bedje toe! ;D]
    Truste!]

    [Oh. Ik had net gepost. ;$ Ach ja, truste meid!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora

    'Oke, laten we maar gaan,' zegt Philip als hij zijn helm heeft opgezet en is gaan zitten.
    Ik volg zijn voorbeeld en als ik zit sla ik mijn armen stevig om zijn middel. 'Jij mag kiezen waar we heen gaan,'


    Feline

    'Alles, want wat is er nu niet aan me leuk te vinden?' Grinnikt hij plagend 'Just joking, maar serieus, wat kan mij dat schelen?' Hij trekt uitdagend zijn wenkbrauw op en doet weer een stap naar voren maar dit keer blijf ik staan.
    'Er is genoeg aan je wat niet leuk is,' zeg ik. 'En weet ik veel waarom dat je niet zou schelen, ik ben geen gedachte lezer,' mompel ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Er is genoeg aan je wat niet leuk is,” Zei ze, terwijl ze dit keer geen stap achteruit deed. “En weet ik veel waarom dat je niet zou schelen, ik ben geen gedachte lezer,” Mompelde ze, waardoor ik alleen maar nog meer begon te grijnzen.
    Dom dat ze zo antwoord tegen mij of een slim excuus om langer bij me te blijven? Ze kan gewoon weglopen als ze dit wilt. Nou ja… Eigenlijk gaat dat niet zó gemakkelijk, grinnik ik in mezelf.
    Ik negeer haar tweede uitspraak en vraag gelijk met een mysterieuze doch vermakelijke ondertoon, “En waarom vertel jij me niet gezellig wat je allemaal níet van me leuk vindt?” Uitdagend deed ik mijn armen over elkaar en trok mijn wenkbrauw op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb een leuk idee om op Jace te reageren, maar dat komt morgen. Ben moe..]

    Password schreef:
    [Ik heb een leuk idee om op Jace te reageren, maar dat komt morgen. Ben moe..]

    [Is goed, ik ben benieuwd! Welterusten meid!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline

    Aiden begint te grijnzen. 'En waarom vertel jij me niet gezellig wat je allemaal níet van me leuk vindt?' Hij slaat uitdagend zijn armen over elkaar en trekt zijn wenkbrauwen op.
    'Met plezier,' zeg ik liefjes. 'Je bent arrogant, irritant, soms een beetje asociaal en egoistisch. Wil je nog meer horen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Met plezier,” Zei ze liefjes, waardoor ik alleen maar glimlach en haar afwachtend aankijk. “Je bent arrogant, irritant, soms een beetje asociaal en egoïstisch. Wil je nog meer horen?” Ik grinnik plagend en haal mijn schouders op. “Waarom niet? Ga je gang, stort het er maar uit,” Zachtjes raak ik haar arm aan en begeleid haar naar een plek onder een boom, waar ik ga zitten en met mijn rug tegen de boom leun. Alles wat ik deed was heel kalm en met rustige bewegingen, maar ik kon het niet laten een grijns op mijn gezicht te plakken. “Maar laten we hier rustig over praten als we zitten,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden grinnikt plagend en haalt zijn schouders op. 'Waarom niet? Ga je gang, stort het er maar uit'. Hij pakt mijn arm zachtjes vast en trekt me mee naar een boom waar hij onder gaat zitten.
    Ik zucht even en ga uiteindelijk ook maar zitten.
    'Maar laten we hier rustig over praten als we zitten,' grijnst hij.
    'Hmmm okee. Je bent soms nogal opschepperig en je hebt denk ik weinig inlevingsvermogen. Je bent denk ik ook nogal oppervlakkig en je hebt een groot ego. Je kan ook brutaal en agressief zijn,' som ik op. 'Dat zegt hopelijk genoeg,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    Ze zuchtte even en ging toen uiteindelijk ook zitten, waardoor ik rustig mijn lange benen over elkaar deed en mijn armen achter mijn hoofd als een soort kussen. “Hmmm okee. Je bent soms nogal opschepperig en je hebt denk ik weinig inlevingsvermogen. Je bent denk ik ook nogal oppervlakkig en je hebt een groot ego. Je kan ook brutaal en agressief zijn,” Somde ze op. “Dat zegt hopelijk genoeg.”
    Ik lachte even kort en deed kalm mijn ogen dicht, terwijl ik mijn mond weer opendeed om te praten, “Dan ken je me wel goed, zeg, dame” Ik deed een oog plagend open en keek naar haar. “Voor de paar keren dat je me gezien hebt… Maar ik respecteer je mening over mij.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.