• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox.

    Ik hoorde hem zachtjes grinniken, waardoor ik even naar hem keek.
    "Ik ben met de scooter naar school, durf je bij me achterop?" Zegt hij met een kleine, mysterieuze grijns, waardoor het lijkt dat hij iets van plan is.
    Grijnzend terwijl ik zachtjes op mijn lip beet, keek ik hem aan. "Ben jij iets van plan, Geovanni?" Ik lachte even kort naar hem, omdat ik hem vertrouwde dacht ik er verder niets van.
    "Natuurlijk durf ik bij je achterop. Ik vertrouw je, toch?" Ik keek weer even weg en zuchtte diep.
    Het voelde goed om even alles van me af te laten gaan.
    "Waar is je scooter?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Dan koop je losse kleding,'Mompelde hij droog. 'Ehm, ik bemoei me er niet mee. Ik weet niet hoe het is' Vervolgde hij. 'Oké, maar losse kleren scheuren ook,' Zei ik er nog even snel achteraan. Ik keek nog even rond in de kamer.
    'Niet echt veel te doen hier.' Ik zuchtte.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Ben jij iets van plan, Geovanni?" Lacht ze.
    Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk niet," Ook dit klinkt weer alsof ik het niet meen, maar ik bedoel het serieus.
    "Natuurlijk durf ik bij je achterop. Ik vertrouw je, toch?" Het klinkt twijfelend, maar ik stel er verder geen vragen over.
    "Waar is je scooter?" Vraag ze, nadat we zijn aangekomen bij het scooterhok.
    Ik wijs naar een zwart met grijze scooter. "Die daar," Zeg ik en loop erheen. Met de sleutel maak ik de klep onder het zadel open en tover er twee helmen uit.
    "Alsjeblieft," Zeg ik tegen haar en geef haar een van de twee helmen.
    Zelf zet ik de andere op en ga op het zadel zitten en klop achter me.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Oké, maar losse kleren scheuren ook," Zucht ze. "Niet echt veel te doen hier," Merkt ze dan op.
    "Wat had je verwacht dan? Dat ik het kamertje met allemaal videogames uit zou kiezen? Ontwaak maar uit je dromen, die hebben ze hier niet,"
    Dan bedenk ik me wat. "Sta je een onvoldoende voor een van de vakken?" Zeg ik met een grijns terwijl mijn blik op de computer blijft rusten.

    Louise Erika Sweet
    'Wat had je verwacht dan? Dat ik het kamertje met allemaal videogames uit zou kiezen? Ontwaak maar uit je dromen, die hebben ze hier niet,'Ik lachte even kort. 'Sta je een onvoldoende voor een van de vakken?' Zei hij met een grijns en keek naar de computer.'Nou...'Antwoordde ik kort.'De meeste zullen me waarschijnlijk als een nerd zien als ik zeg dat ik overal voldoende voor staat.' Zei ik snel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox.

    We zijn aangekomen bij het scooterhok en ik zie dat hij wijst naar een zwart met grijze scooter. "Die daar," Zegt hij en loopt erheen, terwijl ik hem achtervolg naar zjn scooter.
    Met de sleutel maakt hij de klep onder het zadel open en tovert er twee helmen uit. 
    "Alsjeblieft," Zegt hij tegen mij en geeft me een van de twee helmen, die ik aanneem, terwijl hij de andere al opzet en op de zadel gaat zitten.
    Ik zet glimlachend de helm ook op en ga achter hem op het zadel zitten.
    Mijn armen sla ik om zijn middel en ik voel zijn spieren door zijn shirt waardoor ik weer even wegdroom.
    "Ik ben er helemaal klaar voor," Zei ik tegen hem en hield hem wat steviger vast voor het geval dat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Met een lieve glimlach gaat ze achter me zitten en ik start de motor. Deze slaat aan en met een slakkengangetje rij ik het hok uit. Vlak bij de weg slaat Celeste haar armen om mijn middel.
    "Ik ben er helemaal klaar voor," Zegt ze.
    Ik geef gas en we rijden over de weg. Al snel sla ik een paar binnenweggetjes in om af te snijden. Met een grijns maak ik een paar scherpe bochten. Gelukkig weet ik wat ik doe.

    Feline Haven Chase
    Er verschijnt een jongensachtige maar tegelijkertijd ook lieve glimlach op zijn gezicht.
    'Het is een verrassing, madame, maar… Als ik hier extra punten mee kan verdienen, wat voor vegetarisch gerecht vindt je het lekkerst?' Nu grijnst hij ondeugend en hij kijkt me afwachtend aan.
    Ik denk even na en haal mijn schouders op. 'Ik eh, vind alles wel lekker'. antwoord ik. 'Dus verras me maar gewoon,' voeg ik er glimlachend aan toe. Ik ben benieuwd of zijn kookkunsten echt zo goed zijn als hij beweert.
    Weer zoek ik in mijn broekzakken naar mijn mobiel maar bedenk me dan weer dat ik mijn mobiel vergeten ben. Ik zucht lichtjes, ik moet hoognodig met Celeste praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@maartje ik reageer zo met Aurora]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Nou..." Zegt ze kort. "De meeste zullen me waarschijnlijk als een nerd zien als ik zeg dat ik overal voldoende voor staat,"
    Ik grinnik zachtjes. "Dan valt er niets te veranderen," Zeg ik tegen haar, sta op en ga achter de computer zitten. "Dan ga ik mijn één voor maatschappijleer even veranderen," Grinnik ik en start de pc op.

    xMarvelous schreef:
    [@maartje ik reageer zo met Aurora]


    [Oké. :D]

    Louise Erika Sweet
    Hij grinnikte even.'Dan valt er niets te veranderen,'Zei hij tegen mij. Hij stond op en ging achter de pc zitten. 'Dan ga ik mijn één voor maatschappijleer even veranderen,' Hij grinnikte en start de pc op. Ik rolde met mijn ogen en haalde de vest van mijn schouders. Ik stond op en binnen een seconden stond ik achter de bureau stoel. Ik pakte de leuning en liep achteruit. 'Oh, ik dacht het niet!'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Nadat Philip zijn helm af heeft gedaan zet hij de scooter opslot en geeft hij de sleutels aan mij.
    'Waar wil je wat drinken?' vraagt hij.
    Ik kijk even rond en mijn blik valt op een gezellig uitziend café. 'Daar misschien?' zeg ik en ik gebaar net het café.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste.

    Hij geeft gas en we rijden over de weg. Al snel slaat hij een paar binnenweggetjes in en ik grinnik even.
    Op het moment dat ik weer met mijn gedachten bij Jace en de hele situatie zit, maakt Geovanni een paar scherpe bochten.
    Gelijk sla ik mijn armen steviger om hem heen, aangezien ik uit mijn gedachten gehaald was en bang dat we gingen vallen.
    Toch laat ik het daarna mijn grip een beetje verslappen en ik zucht zachtjes.
    Zou hij echt geen last van me krijgen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aiden Lloyd.

    Ze denkt even na en haalt zijn schouders op. 'Ik eh, vind alles wel lekker. Dus verras me maar gewoon,' zei ze glimlachend.
    Ik knik. "Oké dan. Dan ga ik maar eens." Ik stond op maar merkte nog wel dat ze weer in haar zakken voelde. Ze wilde vast bellen en op zoek naar haar mobiel.
    "Je mag hier wel bellen hoor," Grinnikte ik. "Dat is geen probleem."
    Rustig strekte ik me even uit maar de pijn schoot in mijn maag en ik probeerde dit niet te laten zien dus liep ik snel naar de keuken.
    "Ik ben zo weer terug met je eten,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Oké dan. Dan ga ik maar eens,' zegt Aiden en hij staat op.
    'Je mag hier wel bellen hoor. Dat is geen probleem.' grinnikt hij als hij ziet dat ik naar mijn mobiel zoek. Ik schud mijn hoofd. 'Oh, dat kan later ook wel,' zeg ik.
    Aiden rekt zich uit en zijn gezicht betrekt heel even. 'Ik ben zo weer terug met je eten,' zegt hij en voordat ik kan vragen of het gaat is hij de keuken al in verdwenen.
    Ik zucht lichtjes en kijk expres niet Nathan's kant op. Nu nog hopen dat Aiden zo terug is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered