• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Natuurlijk vergeet ik dat niet, waar zie je me voor aan?' Grijnst hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Je weet maar nooit met jouw,' grinnik ik.
    Nathan vraagt aan Aiden hoe het gaat.
    'Hoe is het? Hoe is het?' Herhaalt hij ongelovig. 'Nathan, schat. Waar heb jij je ogen zitten? Mijn shirt zit onder het bloed en mijn arm en buik zijn gewikkeld in verband.'
    'Hij is gewoon blind als het om jongens gaat,' mompel ik en ik geef Aiden een waarschuwende blik. Nathan hoeft niet te weten wat er gebeurd is.
    'Trouwens, hoe heb je het voor elkaar gekregen die boeien weg te halen?' Vraagt Nathan dan aan mij. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, het lukte gewoon,' zeg ik waarna ik weer naar Aiden kijk.
    'Als het nou echt heel lekker is, dan krijg je iets van me,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Je weet maar nooit met jouw,” Grinnikte ze en haalde haar schouders op.
    “Hij is gewoon blind als het om jongens gaat,” Hoorde ik Feline mompelen en ik moest even grinniken, maar ik merkte dat ze me daarna een waarschuwende blik geeft. Ik knik als teken dat ik het begrijp, mondje dicht, sleuteltje weg. I get it.
    Ze zegt tegen Nathan hoe de handboeien weg zijn gegaan en ik volgde het even, totdat ik weer vast in mijn gedachten kwam te zitten.
    Waarom vond ik het jammer dat Nathan erbij kwam zitten? Dat slaat nergens op. Ik voel niets voor Feline en Nathan mag er heus wel bij zitten.
    Hebben ze nu eigenlijk? Telt de weddenschap als echt-echt? Dus als ze met mij zou kussen dan… Ik stop mijn gedachtes gelijk. Dude! Waar denk jij over? Stop die gedachten zo snel mogelijk!
    “Als het nou echt heel lekker is, dan krijg je iets van me,” Zei ze opeens tegen mij en ik keek naar haar op, maar het hielp niet echt bij met de gedachtes die ik net had.
    Niet. Aan. Denken. Aiden.
    “O ja?” Ik haalde even verward mijn wenkbrauwen op, maar grijnsde toen groot en speels. “Wat krijg ik dan dametje? Nu word ik wel nieuwsgierig, hoor,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    'O ja?' Hij trekt verbaasd zijn wenkbrauw op maar begint breed en speels te grijnzen. 'Wat krijg ik dan dametje? Nu word ik wel nieuwsgierig, hoor,'
    Ik haal mijn schouders op. 'Wat wil je er voor hebben?' Vraag ik. 'Een taart, of dat ik voor jou ga koken of weet ik veel wat, verzin maar iets'. Ik kijk even naar Nathan maar al snel weer naar Aiden. 'Zeg het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    Ze haalde haar schouders op. “Wat wil je er voor hebben?” Vroeg ze, en gelijk kreeg ik weer die rare ideeën in mijn hoofd.
    Niet zo denken, Aiden, niet zo denken.
    “Een taart, of dat ik voor jou ga koken of weet ik veel wat, verzin maar iets.” Ze keek even snel naar Nathan en ik fronste even, maar merkte dat ze snel weer naar mij keek, dus zette ik weer een glimlach op.
    “Zeg het maar,”
    Bedenkelijk keek ik even van haar weg en kneep even in mijn nek, als teken dat ik nadacht. “Dan ga je met me op een date,” Glimlachte ik groot, maar vlak daarna was ik niet meer zo zeker van mijn woorden. Straks vond ze me weer een sukkel, of nog erger een player, omdat ik dit tegen haar zei.
    “Ten minste, als je dat wilt,” Zei ik er dus snel achteraan, alsof dat uit zou maken.
    Ze had vast en zeker wel zoiets verwacht, misschien word ik wel voorspelbaar. Eigenlijk wilde ik om een kus of iets vragen, maar dan zou ik al helemaal een seksistisch varken zijn volgens haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    Aiden kijkt weg en ziet eruit alsof hij nadenkt.
    'Dan ga je met me op een date,' zegt hij breed glimlachend. 'Ten minste, als je dat wilt,' zegt hij er snel achteraan.
    Ik kijk hem verbaasd aan. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Er valt een stilte en pas na een tijdje heb ik door dat ik nog niet geantwoord heb. 'Oh eh,' begin ik stamelt. 'Dat is eh, wel goed denk ik,' zeg ik aarzelend. Ik lijk wel gek. Op date gaan met een Caligas, maar hij lijkt wel anders. 'Waarom een date eigenlijk?' Vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    Ze keek me verbaasd aan en ze leek zich heel ongemakkelijk te voelen, want na een tijdje had ze nog niet geantwoord. Waardoor er dus een stilte was gekomen en ik gelijk wilde dat ik mijn woorden terug kon nemen. Ze wilt dit duidelijk niet. Stomme, stomme Aiden.
    “Oh eh,” begon ze stamelend, “Dat is eh, wel goed denk ik,” Zei ze aarzelend, waarop ik me moest inhouden niet vet te gaan grijnzen.
    Maar gaat ze dan eigenlijk niet vreemd? Of is het van hun gewoon voor de schijn?
    “Waarom een date eigenlijk?”
    Ik dacht even na over mijn woorden hoe ik het precies kon zeggen.
    “Omdat je me interesseert,” Rolde er toen opeens uit mijn mond. “Je kunt je natuurlijk altijd nog terugtrekken als je het niet meer wilt. Vindt je het vervelend dat je dan met mij op een date moet?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    'Omdat je me interesseert,' zegt hij ineensm
    Ik kijk hem weer verbaasd aan. 'Je kunt je natuurlijk altijd nog terugtrekken als je het niet meer wilt. Vindt je het vervelend dat je dan met mij op een date moet?'
    Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op. 'Ik eh, weet niet echt,' zeg ik twijfelachtig. 'Ik bedoel eh, je lijkt wel anders dan de rest van de jongens,' ik werp een korte blik op Nathan. 'Maar je blijft wel iemand van Caligas...' Ik zwijg even. 'Maar dat is het minste wat ik voor je kan doen na jeweetwel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    Na mijn vraag beet ze even op haar lip en haalde haar schouders op. Volgens mij heeft ze echt niet door wat ze met me doet als ze op haar lip bijt, en dat maakte het alleen nog maar sexyer.
    “Ik eh, weet niet echt,” Antwoordde ze twijfelachtig. “Ik bedoel eh, je lijkt wel anders dan de rest van de jongens,” Ze wierp even een korte blik op Nathan, maar om eerlijk te zijn was ik hem een beetje vergeten. In mijn gedachten was ik te druk bezig geweest met Feline.
    “Maar je blijft wel iemand van Caligas…” Ze zweeg even en ik bleef ook stil, want ik wilde haar uit laten praten. “Maar dat is het minste wat ik voor je kan doen na jeweetwel,”
    Ik knikte bevestigend dat ik het snapte met een zachte glimlach op mijn gezicht en een beschermende blik in mijn ogen.
    “Ik snap het, maar je hebt nog steeds een eigen wil,” Dude! Sprak er weer een stem in mijn gedachtes. Je laat haar nu beslissen? Straks dan zegt ze dat ze niet meer wilt en dan ben je de date met haar kwijt! Waar the fuuu- denk je dat je mee bezig bent, man?
    Maar ik lette er niet op en keek haar met nog steeds die beschermende blik in mijn ogen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    Aiden knikt met een zachte glimlach. Hij heeft een bepaalde blik in zijn ogen waarvan ik niet echt weet wat ik er nou van moet denken. 'Ik snap het, maar je hebt nog steeds een eigen wil, '
    Ik snap nu niet meer hoe ik ooit heb kunnen denken dat hij hetzelfde is zoals al die andere jongens in Caligas. Hij is helemaal niet zo als Nathan en Jace. Hij is juist....lief denk ik.
    'Oh eh, ik vind het denk ik niet zo erg,' zeg ik met een kleine glimlach en ik bijt weer even om mijn lip.
    'Maar wat ga je voor me maken of blijft dat een verrasing?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd
    “Oh eh, ik vind het denk ik niet zo erg,” Zei ze met een kleine glimlach en ze bijt weer even op haar lip, dat ik, om een bepaalde reden, heel sexy vindt. Nog steeds.
    Heeft ze dit nu door en pest ze me gewoon of is ze nog steeds naïef ervoor en merkt ze het echt niet wat het met me doet?
    “Maar wat ga je voor me maken of blijft dat een verrassing?”
    Er komt een jongensachtige, maar lieve, glimlach op mijn lippen en ik leun even naar achter in mijn stoel.
    “Het is een verrassing, madame, maar… Als ik hier extra punten mee kan verdienen, wat voor vegetarisch gerecht vindt je het lekkerst?” Een ondeugende grijns kwam er op mijn gezicht terecht en ik keek haar nieuwsgierig aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Nee, dat had je me volgens mij nog niet verteld, nee. Dat weet ik zeker, anders zou ik het zeker nog weten," Grinnikt ze en omhelst me dan kort, met een brede grijns.
    "Je weet niet hoeveel dit voor mijn betekend!" Zegt ze vrolijk en loopt verder met haar handen in haar zakken.
    "Eh, hoe gaan we daar eigenlijk komen?"
    Ik grinnik zachtjes. "Ik ben met de scooter naar school, durf je bij me achterom?" Zeg ik met een kleine, mysterieuze grijns. Het lijkt bijna alsof ik wat van plan ben, maar dat is totaal niet zo.
    Ik kijk naar Celeste, die op haar beurt naar de grond kijkt. Wat is ze toch prachtig..

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze legt het vest over haar schouders. "Ik krijg het al warmer," Zegt ze, waarop ik mijn arm terug trek.
    "Misschien moet ik eens wat warmere kleren kopen. Al zijn deze kleren moeilijk te vinden," Mompelt ze.
    Ik kijk haar verbaasd aan. "Vrouwen lopen toch het liefste dag en nacht in de stad of ligt dat aan mij?" Zeg ik tegen haar. Ach, ik had niks te klagen. Af en toe ga ik zelf naar de stad en soms neemt me moeder kleding voor me mee.

    [Wat is de laatste reactie van Aurora? (:]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 15:13 ]

    Louise Erika Sweet
    Hij keek me verbaasd aan. 'Vrouwen lopen toch het liefste dag en nacht in de stad of ligt dat aan mij?'Zei hij tegen mij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik was als mens er ook makkelijk mee. Maar zoals ik al zei zijn de kleren die ik koop moeilijk te vinden.' Ik glimlachte even.'Ik hou er niet van als mijn kleren scheuren door mijn vleugels.' Mompelde ik nog even achteraan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze haalt haar schouders op. "Ik was als mens er ook makkelijk mee. Maar zoals ik al zei zijn de kleren die ik koop moeilijk te vinden," Er staat een zwak glimlachje op haar gezicht.
    "Ik hou er niet van als mijn kleren scheuren door mijn vleugels," Mompelt ze. Vleugels? Oh ja! Dat is waar ook, Louise kan vliegen.
    "Dan koop je losse kleding," Mompel ik droog. "Ehm, ik bemoei me er niet mee. Ik weet niet hoe het is," Zeg ik dan tegen haar.