• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    - Aiden Lloyd ~ weerwolf ~ weer beheersen ~ Morticia
    2 jongens en 4 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    - Geovanni Naldo Nelson ~ weerwolf ~ Password
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste les dag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Niets, vergeet maar dat ik dat tegen je heb gezegd'. Hij schudt ongemakkelijk zijn hoofd en begint te eten.
    Ineens wordt zijn hoofd een beetje rood en klopt hij hard op zijn buik waarna hij me schuldbewust aankijkt.
    Okee, volgens mij zijn die pijnstillers echt verkeerd gevallen of zoiets. Tenzij hij drugs gebruikt maar daar lijkt hij me niet het type voor. Ik kijk hem lichtelijk bezorgd aan. 'Gaat alles wel goed? Je doet een beetje...raar'.
    Bijna bijt ik weer op mijn lip maar ik doe het net op tijd niet. 'Moet ik anders John even halen?'

    [haha okee]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Justin Porter
    'Met mij gaat het wel weer,' zegt Des en ze kijkt me aan. 'Ehm, is er iets?'
    Ik schud gelijk mijn hoofd en kijk haar fronsend aan. 'Waarom zou er iets moeten zijn?' vraag ik verbaasd. 'Alles is helemaal in orde. Ik vind het alleen beetje raar dat ik vandaag nog bijna niemand van onze klas heb gezien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Ramirez

    Hij schudt meteen zijn hoofd en fronst dan. 'Waarom zou er iets moeten zijn?' vraagt hij dan verbaasd. 'Alles is helemaal in orde, ik vind het alleen een beetje raar dat ik vandaag nog niemand van onze klas heb gezien.' vervolgd hij. Ik kijk hem aan, 'Misschien gebruik gemaakt van onze vrijheid nu?' zeg ik dan met mijn weet ik het gezichtje. 'Ik was er de eerste twee uurtjes ook niet,'mompel ik dan er nog achter na. Ik heb de hele ochtend gezeten bij mijn piano in mijn kleine slaapzaal. 'Wat ging je trouwens doen?' vraag ik dan aan hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    'Misschien gebruik gemaakt van onze vrijheid nu?' zegt ze. 'Ik was er de eerste twee uurtjes ook niet,'mompelt ze dan. 'Wat ging je trouwens doen?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Niet echt iets,' antwoord ik. 'Ik was eigenlijk op zoek naar Jerry en Geovanni maar geen van beide kan ik vinden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    Ze keek me lichtelijk bezorgd aan. “Gaat alles wel goed? Je doet een beetje…raar.” Ik keek haar nog steeds schuldbewust aan, totdat ik hoorde wat ze als volgende zei, “Moet ik anders John even halen?”
    Gelijk schudde ik mijn hoofd. “Nee, nee, dat hoeft niet.” Ze denkt vast dat ik gek ben, dat ik aan de drugs zit of iets stiekem gedronken heb waardoor ik nu zo raar doe.
    Hierna werd ik gelijk stil en at het bord met eten leeg, waarna ik haar weer aankeek met een lichtelijke nieuwsgierige blik.
    “Dus, wat voor cijfer zou je me geven?” Shit, wacht, straks dacht ze dat hij vroeg om een cijfer van hém en niet van het eten. Snel mompelde ik er dus achteraan, “Van het eten bedoel ik, niet van mij!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Aiden schudt meteen zijn hoofd. 'Nee, nee, dat hoeft niet.'
    Er valt een stilte en hij eet het bord leeg.
    'Dus, wat voor cijfer zou je me geven?' vraagt hij met een nieuwsgierige blik.
    Ik begin te fronsen. Bedoelt hij nou wat voor een cijfer ik hém zou geven. Ik wil al bijna antwoord geven als hij nog snel iets zegt. 'Van het eten bedoel ik, niet van mij!'
    'Oh eh, ik denk een...' ik denk even na. 'een acht. Is dat goed genoeg voor je?' vraag ik glimlachend.
    Gelukkig had ik nog net geen antwoord gegeven op wat ik dácht dat hij vroeg, dan was het nu nogal awkward geweest. Zonder dat ik het door heb bijt ik op mijn onderlip terwijl ik nadenk wat er vandaag en gister is gebeurd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Oh eh, ik denk een…” Ze dacht even na en ik keek haar met geduld aan, maar diep vanbinnen stond ik op knappen. “een acht. Is dat goed genoeg voor je?” Vroeg ze glimlachend en ik glimlachte even charmant terug.
    “Als dat goed genoeg is voor een date,” Ik keek haar nieuwsgierig aan met een lichtelijke grijns op mijn gezicht en ik leunde weer wat naar achter.
    Mijn gedachten waren weer naar Feline gegaan en ik wist dat als ik nu niet stopte, ik mezelf zeker gek zou maken.
    Toen ik haar echter weer op haar onderlip zag bijten, schudde ik mijn hoofd, omdat ik de gedachten die erin zaten weg wilde hebben en stond snel op.
    Ik haalde een hand door mijn donkere, korte haar en begon te ijsberen. “Niet doen, Feline.” Mompelde ik weer, en ik stond stil met mijn rug naar haar toe.

    [Ik ben klaar met zijn personage -wbw- Ik wist alleen niets voor zijn kracht, dus heb ik dit maar gedaan D:]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:23 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Als dat goed genoeg is voor een date,' grijnst hij licht terwijl hij me nieuwsgierig aan kijkt.
    Ik knik. 'Dat eh, denk ik wel ja,' zeg ik. 'Dus eh, we gaan op een date?' vraag ik een beetje aarzelend.
    Hij staat op, haalt een hand door zijn zwarte haar en begint te ijsberen. 'Niet doen, Feline,' mompelt hij.
    Ik frons even. 'Oh, sorry. Ik beet vast weer op mijn lip of niet?' vraag ik. 'Dat is een slechte gewoonte van me. Maar waarom vind je het eigenlijk zo erg als ik dat doe?' vraag ik weer. 'En nu wel echt antwoord graag.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Dat eh, denk ik wel ja,” Zei ze. “Dus eh, we gaan op een date?” Vroeg ze een beetje aarzelend.
    Hij keek haar daarna gelijk weer schuldbewust aan. “Sorry, het spijt me,” Eigenlijk zei hij bijna nooit sorry, maar het leek alsof zij dit uit hem leek te persen. “Weet je het zeker, van die date?”
    Omdat ik met mijn rug daarna naar haar toe sta, zie ik niet wat voor gezicht zij heeft. “Oh, sorry. Ik beet vast weer op mijn lip of niet?”
    Ik knikte alleen bevestigend, ik had het idee dat, als ze het weer zou doen en ik om zou kijken en zou antwoorden, mijn verlangens weer naar boven kwamen en ik het niet in kon houden.
    “Dat is een slechte gewoonte van me. Maar waarom vind je het eigenlijk zo erg als ik dat doe?” Ik stond op het punt om weer te liegen of me erover heen te lullen, zodat ze er niet teveel van moest denken, maar toen ik haar volgende woorden hoorde kwam er een salvo van scheldwoorden. Op mezelf, niet op haar.
    “En nu wel echt antwoord graag.”
    Hoorbaar slikte ik de brok in mijn keel weg en keek weer naar haar om. “Het geeft… me nogal… slechte gedachtes…” Ik wendde mijn blik van die van haar af, want ik schaamde me voor mezelf en voor mijn woorden. Maar het was wel de waarheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    'Sorry, het spijt me. Weet je het zeker, van die date?'
    Ik knik. 'Ik heb het beloofd toch? En zo erg is het vast niet,' zeg ik met een kleine glimlach.
    Aiden slikt hoorbaar op de vraag die ik stelde. 'Het geeft… me nogal… slechte gedachtes…' zegt hij en hij wendt zijn blik af.
    Ik blijf naar hem kijken en voel dat mijn wangen rood worden. O god. 'Oh, eh ja dat is ehm ja,' mompel ik vaag. Zonder dat ik het door heb bijt ik op mijn lip. Hij is dus wel hetzelfde als die andere jongens... 'Ik eh, misschien is die date toch niet zo'n goed idee,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Ik eh, misschien is die date toch niet zo’n goed idee,” Zei ze zacht en ik keek haar gelijk geschokt aan.
    “Nee, nee, zo bedoel ik het niet! Ehm…” Ik kon weten dat het zo kon lopen, misschien dacht ze nu zelfs wel dat hij niet anders was en wilde niets liever dan weggaan van hem.
    Nu beet ik op mijn lip en keek weer van haar weg.
    “Het spijt me. Natuurlijk kon ik weten dat je het dan niet wilde, maar Feline, ik meen het serieus als ik zeg dat ik niet zoals andere jongens ben.”
    Ik keek haar bijna smekend aan, bíjna. “Geef me alsjeblieft nog een kans?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    'Nee, nee, zo bedoel ik het niet! Ehm…' hij bijt op zijn lip en kijkt weg.
    'Het spijt me. Natuurlijk kon ik weten dat je het dan niet wilde, maar Feline, ik meen het serieus als ik zeg dat ik niet zoals andere jongens ben.'
    Zijn blik is nog net niet smekend. 'Geef me alsjeblieft nog een kans?'
    Ik twijfel. Ik had gezegd dat ik hem 1 kans zou geven...hij leek me echt anders dan die andere jongens. Niet dus. Maar andere kant, als hij hetzelfde was waarom zou hij dan om nog een kans vragen.
    Bijna bijt ik weer op mijn lip maar ik bedenk me snel voordat ik dat kan doen en wikkel een lok van mijn haar om mijn vinger in plaats van op mijn lip te bijten.
    'Ik eh, denk dat wel goed is,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.
    “Ik eh, denk dat wel goed is,” Zei ze aarzelend, en in plaats van blij te kijken dat ze had toegestemd, keek ik haar verslagen aan.
    “Het spijt me echt, Feline, echt…” Ik beet op de binnenkant van mijn wang. Ik wist niet wat ik moest zeggen of doen, dus ging ik maar weer tegenover haar zitten. Rustig, kalm.
    “Ik merk dat je twijfelt, als je twijfelt, moet je het niet doen.” En daar gaat je date, sukkel, dacht ik streng bij mijzelf, maar toen schudde ik de gedachtes uit mijn hoofd. Als ze het niet wilt, dan hoeft ze het niet en ik ben aangeleerd dat als je twijfelt, je het niet moet doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase

    'Het spijt me echt, Feline, echt…' Hij gaat weer tegenover me zitten.
    'Ik merk dat je twijfelt, als je twijfelt, moet je het niet doen'.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Je bent een jongen, die denken nou eenmaal snel aan eh, slechte dingen,' zeg ik. 'En ik twijfel niet heel erg, maar een klein beetje.'
    Nu ik er op let dat ik niet op mijn lip mag bijten merk ik pas hoeveel ik het eigenlijk doe.
    'Eh, waarom wil je eigenlijk zo graag een tweede kans?' Vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Lloyd.

    Ze schudde lichtjes haar hoofd. “Je bent een jongen, die denken nou eenmaal snel aan eh, slechte dingen,” Verslagen laat ik mijn hoofd weer hangen. Ze scheert ons dus allemaal over één kam? Dat we allemaal aan seks denken en niet een dag zonder of zo kunnen.
    “Eh, waarom wil je eigenlijk zo graag een tweede kans?”
    Ik antwoorde gelijk. “Omdat ik wil laten zien dat ik niet zoals alle andere jongens ben.” Waarna ik haar weer in de ogen aankijk, dit keer met een bepaalde blik dat ik het ook echt meen wat ik zeg.
    “Meisjes zijn geen trofeeën die je kunt winnen. Je zult hun hart moeten ontgrendelen en alleen die éne jongen heeft de sleutel,” Ik kuchte even om het cliché stukje dat ik opzette, maar ik had het wel van mijn moeder.
    Ze leerde me altijd om een gentleman voor de vrouwen te zijn en ze goed te behandelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.