• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cresseyde schreef:
    Ongeloofwaardig? Misschien een beetje, maar niet iets dat je verzint... Komisch? Jullie konden iets ernstig gehad hebben!


    Daar maakte hij zich ook wel zorgen om, echt wel, hij vond het alleen wel komisch hoe we daar in de wachtruimte zaten in die idiote pakken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ongelukkig was het zeker...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ongeloofwaardig? Misschien een beetje, maar niet iets dat je verzint... Komisch? Jullie konden iets ernstig gehad hebben!


    Oh, er is niks te gek om te verzinnen, je hebt alleen maar fantasie nodig. En ik kan het weten, want ik ben een meester in gekke dingen verzinnen :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Geloof me, ik heb ook eindeloze fantasie, maar daar kom je toch niet zomaar op. De vreemdste dingen verzin je meestal niet eens...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tigger schreef:
    (...)

    Oh, er is niks te gek om te verzinnen, je hebt alleen maar fantasie nodig. En ik kan het weten, want ik ben een meester in gekke dingen verzinnen :D


    En een meester in overal tieten bij halen xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cresseyde schreef:
    Geloof me, ik heb ook eindeloze fantasie, maar daar kom je toch niet zomaar op. De vreemdste dingen verzin je meestal niet eens...


    Sorry to break the news to you, sugarpie, maar dan heb je geen eindeloze fantasie.

    En het is vrij simpel. Als beginnersding zou je een waar iets kunnen nemen, en daar gewoon een boel mooie dingen omheen vertellen. En poef! Je hebt een awesome, fantastisch verhaal. Doe het goed en het zou nog waar kunnen zijn ook (hoewel onwaarschijnlijk)
    En dat laatste is de kunst: ERvoor zorgen dat de luisteraar niet weet of het echt is of niet :Y)

    Maar we gaan offtopic. Ik hou me verder hierbuiten. Ik hoop dat je niks ernstigs overhoudt aan dit ongeluk, Leela D: Maar daar ben ik wel zeker van, dat voel ik aan mijn water. EN MIJN WATER HEEFT ALTIJD GELIJK! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Sorry to break the news to you, sugarpie, maar dan heb je geen eindeloze fantasie.

    En het is vrij simpel. Als beginnersding zou je een waar iets kunnen nemen, en daar gewoon een boel mooie dingen omheen vertellen. En poef! Je hebt een awesome, fantastisch verhaal. Doe het goed en het zou nog waar kunnen zijn ook (hoewel onwaarschijnlijk)
    En dat laatste is de kunst: ERvoor zorgen dat de luisteraar niet weet of het echt is of niet :Y)

    Maar we gaan offtopic. Ik hou me verder hierbuiten. Ik hoop dat je niks ernstigs overhoudt aan dit ongeluk, Leela D: Maar daar ben ik wel zeker van, dat voel ik aan mijn water. EN MIJN WATER HEEFT ALTIJD GELIJK! :Y)


    Nee joh, alleen dat ik gigantisch doordacht bij jouw water x]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Slim gezien...
    Ah, ik vergeet altijd dat fantasie op Q wel iets positiefs is.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    What the hell, seriously? Ik dacht dat jullie als Zelda en Link gingen (zag namelijk een Zelda en een dude en dacht dat jullie dat waren, maar wist 't niet zeker omdat ik te schijterig was om het te vragen).
    What the hell, that's fucking Murphy's Law at its finest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt fucked up, echt klote voor Fred dat zijn nieuwe auto dan gelijk door zijn klootviool is verneukt en klote dat dan se situatie zo kut. :c
    Ik heb juist een heel grappige dag gehad waarbij ik bijna in mijn broek pieste. ;$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife