• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Ik lees anders ook vaak genoeg dat jij Hitler zegt ofzo. (krul)


    dat was ook mijn punt Jac laten we ontopic gaan. Anders komen de mods nog :c.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Ik lees anders ook vaak genoeg dat jij Hitler zegt ofzo. (krul)


    +1.
    OT; da's wel kut ja, volgende keer beter, denk ik. :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ONEDIRECTlON schreef:
    (...)

    +1.
    OT; da's wel kut ja, volgende keer beter, denk ik. :3


    Heb ik alle vertrouwen in. Eerst ik ziek, daarna hij ziek - en nog steeds - en naja... De zomervakantie wordt vast wel beter :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Heb ik alle vertrouwen in. Eerst ik ziek, daarna hij ziek - en nog steeds - en naja... De zomervakantie wordt vast wel beter :3


    Haha, ik hoop het voor je. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zag vanochtend om tien voor half 8 een auto in de sloot liggen.
    Maar mijn benen doen pijn want ik heb drie dagen achter elkaar gewerkt en ik heb helemaal niks gedaan behalve werken en slapen en in de zon zitten.


    Food.

    Dit zal dan ondertussen vast ergens op internet staan, in een nieuwsartikel. 8D Waar is het gebeurd?


    Your make-up is terrible

    Scharry schreef:
    Ik zag vanochtend om tien voor half 8 een auto in de sloot liggen.
    Maar mijn benen doen pijn want ik heb drie dagen achter elkaar gewerkt en ik heb helemaal niks gedaan behalve werken en slapen en in de zon zitten.


    Je werkt in een kas, toch? Ik ben echt blij dat ik gewoon werk als bijlesdocent, haha, dat is echt makkelijk en snel verdiend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik lees anders ook vaak genoeg dat jij Hitler zegt ofzo. (krul)

    Ik ga mensen niet provoceren door zo'n pak aan te trekken. En hou toch op. Ik zeg niet dat ik Hitler bewonder voor zijn daden. Ik ga ook niet in het openbaar hem de lucht in prijzen. :')
    Zíj gaan in hun nazipak naar buiten, ik niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leela schreef:
    (...)

    dat was ook mijn punt Jac laten we ontopic gaan. Anders komen de mods nog :c.

    Ha! Ben jij niet juist degene die altijd over mijn zogenaamde "wereldoverheersing" begint? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ga mensen niet provoceren door zo'n pak aan te trekken. En hou toch op. Ik zeg niet dat ik Hitler bewonder voor zijn daden. Ik ga ook niet in het openbaar hem de lucht in prijzen. :')
    Zíj gaan in hun nazipak naar buiten, ik niet.


    Barnabas schreef:
    (...)
    Ha! Ben jij niet juist degene die altijd over mijn zogenaamde "wereldoverheersing" begint? :')


    Zeg ik dan dat wij naar buiten gingen om zo onze (nietbestaande) Nazistische standpunten duidelijk te maken? Nergens om hoor, maar hoe vaak jij Hitler bij topics betrekt... Ik vind het erg schijnheilig van je.
    Over die wereldoverheersing van jou, je moet bepaalde dingen niet zo serieus nemen en ermee leren omgaan. Ik wil je best steunen in dingen die je doet, de acties die je onderneemt, maar tot nog toe is het alleen maar grootspraak. Sorry Annabeth maar ik vind het echt niet leuk van je.

    En om ontopic te gaan: mijn hele weekend is toch behoorlijk vergald. Ik had vandaag ook bij een verjaardag kunnen zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Zeg ik dan dat wij naar buiten gingen om zo onze (nietbestaande) Nazistische standpunten duidelijk te maken? Nergens om hoor, maar hoe vaak jij Hitler bij topics betrekt... Ik vind het erg schijnheilig van je.
    Over die wereldoverheersing van jou, je moet bepaalde dingen niet zo serieus nemen en ermee leren omgaan. Ik wil je best steunen in dingen die je doet, de acties die je onderneemt, maar tot nog toe is het alleen maar grootspraak. Sorry Annabeth maar ik vind het echt niet leuk van je.

    En om ontopic te gaan: mijn hele weekend is toch behoorlijk vergald. Ik had vandaag ook bij een verjaardag kunnen zijn.

    Hahahahaha, natuuuuuuurlijk. :')
    Mijn hele leven draait om hem, ik vind hem zó geweldig!
    Hou toch op. Mijn reacties zijn negen van de tien keer sarcastisch.
    Denk je dat ik mensen wil overheersen? Ze mijn wil op laten leggen? Hitler achterna gaan? Vijf miljoen mensen vermoorden?
    Ik droom van een mooi leven, met een lieve man en misschien kinderen.
    En hou toch zelf op Rebecca, jij durft mij schijnheilig te noemen terwijl jij hier de grootste duim van iedereen hebt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahahahaha, natuuuuuuurlijk. :')
    Mijn hele leven draait om hem, ik vind hem zó geweldig!
    Hou toch op. Mijn reacties zijn negen van de tien keer sarcastisch.
    Denk je dat ik mensen wil overheersen? Ze mijn wil op laten leggen? Hitler achterna gaan? Vijf miljoen mensen vermoorden?
    Ik droom van een mooi leven, met een lieve man en misschien kinderen.
    En hou toch zelf op Rebecca, jij durft mij schijnheilig te noemen terwijl jij hier de grootste duim van iedereen hebt.


    Ik ging ervan uit dat je ambities gewoon bij politiek lagen. Niet van de wereldoverheersing of het uitmoorden van miljoenen mensen, daar zie ik jou toch echt niet voor aan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hm, had nooit verwacht dat jij als Nazi verkleed ergens heen zou gaan, laat staan met je vriendje. In jouw plaats zou ik wss niet weten hoe ver ik van Nazi's en alles wat ermee te maken heeft weg blijven D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Hm, had nooit verwacht dat jij als Nazi verkleed ergens heen zou gaan, laat staan met je vriendje. In jouw plaats zou ik wss niet weten hoe ver ik van Nazi's en alles wat ermee te maken heeft weg blijven D:


    Hoezo?


    i put the fun in funeral