• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

[ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Waarom al die kritiek op die pakken? We kunnen ook zeggen "Oh wat gelukkig dat je er nog bent!" want geraakt worden door een vrachtwagen kan nog veel erger afgelopen, ik vond dit al behoorlijk heftig klinken. Ik ben in elk geval blij dat je niks hebt en ik hoop dat Fred's arm ook gauw beter wordt. Wel echt balen dat je nu niet naar 't Animecon bent geweest, misschien kan je je pak bewaren voor de volgende keer? Sterkte en een cyberhug, denk maar zo; morgen kan dan alleen maar een betere dag worden!

“Love is a contradiction.”

Audacity schreef:
    (...)

Hoezo?

Pfff, da's een lang verhaal. Ik heb even rondgekeken of ik nog een van de topics erover kon vinden, maar dat lukte me helaas niet. Leela kan je dat vast wel uitleggen, ik heb geen zin om hele verhalen uit te typen en ik herriner me de details niet D:

quidquid excusatio prandium pro

Do tell, Rebecca.

i put the fun in funeral

Audacity schreef:
    (...)

Hoezo?

Heeft te maken met iemand die 'm niet in zijn broek kon houden en toevallig Duitser was, maar ik heb het daar liever niet meer over. En hij was geen nazi, mensen... Gewoon een Duitser.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Leela schreef:
    (...)

Heeft te maken met iemand die 'm niet in zijn broek kon houden en toevallig Duitser was, maar ik heb het daar liever niet meer over. En hij was geen nazi, mensen... Gewoon een Duitser.

Dat was een duitser, geen Nazi D:

Die twee zijn niet hetzelfde!

Tigger schreef:
    (...)

Dat was een duitser, geen Nazi D:

Die twee zijn niet hetzelfde!

Maar er is niks met nazi's aan de hand? Dacht ik, of ben ik in de war met dat topic over nazipunk?

-sorry, ik dacht dat je het zo had begrepen-

Leela schreef:
    (...)

Maar er is niks met nazi's aan de hand? Dacht ik, of ben ik in de war met dat topic over nazipunk?

-sorry, ik dacht dat je het zo had begrepen-

Nee. Ik had het over de neonazi. Die jongen die je beste vriend was, maar met wie je ruzie kreeg. Je vriendje was namelijk half russisch, en deze jongen in kwestie had nogal een hekel aan buitenlanders. In een van je topics noemde je hem een Neonazi. Misschien was ie dat niet en snapte je het daarom niet 'hmm

Enfin, die jongen dus. Die wou je ook brandmerken geloof ik 'hmm En volgens mij had ie je vorige account gehackt en daarmee quizlet ondergespamd fso, maar dat kan ook weer een ander zijn geweest.

Je hebt er 10 topics fso over gemaakt vorig jaar D:

Tigger schreef:
    (...)

Nee. Ik had het over de neonazi. Die jongen die je beste vriend was, maar met wie je ruzie kreeg. Je vriendje was namelijk half russisch, en deze jongen in kwestie had nogal een hekel aan buitenlanders. In een van je topics noemde je hem een Neonazi. Misschien was ie dat niet en snapte je het daarom niet 'hmm

Enfin, die jongen dus. Die wou je ook brandmerken geloof ik 'hmm En volgens mij had ie je vorige account gehackt en daarmee quizlet ondergespamd fso, maar dat kan ook weer een ander zijn geweest.

Whut? D:

"Well, well. Look who we've got here!"

Tigger schreef:
    (...)

Oh hij, maar hij was gewoon niet helemaal honderd en moest er nog een vriend plus de zus van die vriend bijhalen om mij te durven hacken. Ik denk liever niet meer aan hem.

I tend to call people names and eventually forget about it. Hij was pro-Wilders, in ieder geval, mijn tweede ex (dus niet die Rus) gek genoeg ook.

Plus, we gaan offtopic. En dat zeg ik al de hele godganse tijd. Sluit het desnoods maar als het zo doorgaat want ik heb absoluut geen trek in weer een discussie over mijn verknipte vriendenkeuze van toendertijd.

Ontopic: Gelukkig is het niet erger dan het nu is...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Cresseyde schreef:
    Ontopic: Gelukkig is het niet erger dan het nu is...

HEE, je hebt 2222 posts!

Je hebt gelijk, liever de auto dan hij of ik.

Sorry, het klinkt een beetje ongeloofwaardig.

Travel far enough, you'll meet yourself

Chandler schreef:
    Sorry, het klinkt een beetje ongeloofwaardig.

Kan ik ergens wel begrijpen, hoewel mijn vader het ergens best komisch vond.

Ongeloofwaardig? Misschien een beetje, maar niet iets dat je verzint... Komisch? Jullie konden iets ernstig gehad hebben!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...