• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is klote ja.;/


    The universal language of art.

    Avenger schreef:
    Nazipakken liggen altijd gevoelig. Spijtig dat je er niet aan gedacht had om reserve kleding mee te nemen. Maar als je dat vestje uitdoet, kan dat toch nog voor wat anders door gaan?

    Anyway, pity dat je niet naar dat evenement bent kunnen gaat ;c


    Nou, ehh... Dat was een blouse waar mijn borsten zo ongeveer uit vielen, zonder dat jasje was ik meer een nazislet dan wat anders... En die band had Fred vastgenaaid zodat het niet los zou gaan... Dus ja.

    @ Salamander: hij begreep het uiteindelijk wel half, al vond hij het kostuum behoorlijk.. kwetsend en had hij liever iemands elfenoren losgemaakt...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Das klote ja :/
    Ik moet mijn kamer helemaal opruimen (verjaardag morgen) en ik heb net mijn hele kast opgeruimd en ik blijk nog best wel veel plaats in mijn kast te hebben :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 15:21 ]


    Shoganai i ne~

    Hmm, klote voor jullie.
    Maar zelfs ik, als rasechte Ariër, vind het niet kunnen dat jullie zulke pakken aan hebben.
    Dat is gewoon vragen om problemen. De Tweede Wereldoorlog ligt gevoelig, ook bij de nazaten.
    Eigenlijk vind ik het zelfs ontzettend ondoordacht en flauw.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hmm, klote voor jullie.
    Maar zelfs ik, als rasechte Ariër, vind het niet kunnen dat jullie zulke pakken aan hebben.
    Dat is gewoon vragen om problemen. De Tweede Wereldoorlog ligt gevoelig, ook bij de nazaten.
    Eigenlijk vind ik het zelfs ontzettend ondoordacht en flauw.


    Maar beste Annabeth, ik vraag niet om jouw normen en waarden en of je het ondoordacht vindt of niet. So... Back on topic.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Maar beste Annabeth, ik vraag niet om jouw normen en waarden en of je het ondoordacht vindt of niet. So... Back on topic.


    Well surely it's not illegal for her to speak her mind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leela schreef:
    (...)

    Maar beste Annabeth, ik vraag niet om jouw normen en waarden en of je het ondoordacht vindt of niet. So... Back on topic.

    Het topic gaat toch ook over jullie pakken? Ik wijk niet af van je topic.
    En zoals Lizz zegt, ik mag zelf weten of ik mijn normen en waarden hier neerzet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach, doe lekker wat je wilt, maar ik had gevraagd of iemand ook zo'n kutdag had en niet om de les gelezen te worden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ach, doe lekker wat je wilt, maar ik had gevraagd of iemand ook zo'n kutdag had en niet om de les gelezen te worden.


    Dat verandert weinig, Annabeth mag gewoon zeggen wat ze vind, het is namelijk gewoon on-topic. (Haar commentaar gaat namelijk over het gehele bericht in de begin-post.)

    Of jij er op in gaat of je er iets/niets van aantrekt is jouw zaak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wow, dat was voor meer mensen een rotdag!
    Mijn dag voelde leeg, maar redelijk goed omdat een bepaald irritant persoon denkt dat ik een ander nummer heb en ik ga half dood van het schuldgevoel erdoor maar ik zit te zeuren over mijn eigen leventje dus ik ga dit schrappen...

    En het is gevoelig, dus een punt achter de discutie...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:44 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Is het erg als ik dit topic al verwacht had nadat je ook niet naar de EFF ging met Fred?


    Your make-up is terrible

    Het is jammer dat je dag verpest is..

    Maar ik vind het zó dom van je om dat pak aan te trekken.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Leela schreef:
    @ Al die mensen die Salamander quoten: lees even verder -.-

    Al is het van een anime, toch niet erg slim. >_>
    Meer zeg ik er niet over, dat hebben de andere mensen hier al gedaan en ik denk dat je het al wel snapt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:27 ]

    Assassin schreef:
    Is het erg als ik dit topic al verwacht had nadat je ook niet naar de EFF ging met Fred?


    Nee, heb al een tijd lang dit soort dingen, 't is niet erg dat je het had verwacht, we wisten gisteren toch nog niet eens of we vandaag alsnog zouden gaan. Toch baal ik er nog steeds hevig van :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    Hmm, klote voor jullie.
    Maar zelfs ik, als rasechte Ariër, vind het niet kunnen dat jullie zulke pakken aan hebben.
    Dat is gewoon vragen om problemen. De Tweede Wereldoorlog ligt gevoelig, ook bij de nazaten.
    Eigenlijk vind ik het zelfs ontzettend ondoordacht en flauw.

    Ik lees anders ook vaak genoeg dat jij Hitler zegt ofzo. (krul)


    -