• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    [Ik wacht op Nicole die moet reageren op Drew. Zal ik Quinto alvast naar buiten sturen?]

    Blanche schreef:
    [Ik wacht op Nicole die moet reageren op Drew. Zal ik Quinto alvast naar buiten sturen?]


    [Ochja, we wachten wel op jou en Nicole ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ik reageer zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Delphine en Maya luisterden Nicole en Drew af, toch? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Delphine en Maya luisterden Nicole en Drew af, toch? :3]


    [Juppp!]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Hihi oké ;D]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    Drew gaat rechtop staan. 'Ga je mee naar buiten? Maya en Delphine gaan ook,' zegt hij.
    'Wees niet bang dat ik je iets aandoe,' mompelt hij er achteraan.
    Ik bijt twijfelend op mijn lip. 'En waarom zou ik jou moeten geloven?' vraag ik argwanend. 'Ben jij voor de rest de enige die mee gaat? Behalve Maya en Delphine dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    Ik kan aan haar houding en aan haar blik zien dat ze twijfelt. "En waarom zou ik jou moeten geloven?"
    "Omdat de anderen al bij de deur staan?" Kaats ik terug. "Wees maar blij dat je naar buiten kan. Het buitenuurtje voor vandaag is afgeschaft als straf voor de voedselgevechten,"
    "Ben jij voor de rest de enige die mee gaat? Behalve Maya en Delphine dan?"
    Ik schud mijn hoofd. "Quinto gaat ook mee," Zeg ik tegen haar.

    Quinto Thomas Reynolds.
    Na mijn middag ronde die bestaat uit opruimen, cellen controleren, de gevangenen in de isoleercellen begroeten en administratiewerk, loop ik nu richting de cel van Delphine, Maya en Nicole. Drew vond het 'zielig' dat ze niet naar buiten mochten, dus gaat hij ze naar buiten smokkelen. Watje. Hij is nog steeds het zelfde en heeft nog steeds een zwak voor vrouwen. Ik zie dat Maya en Delphine met hun rug naar me toe staan.
    Wanneer ik stilletjes achter ze sta leg ik één hand op Delphine's schouder en de andere op die van Maya. "Dames, wat zijn we aan het doen?" Zeg ik met een grijns.

    Delphine Sarah Parker

    Ik snap er niets van. Het hele gesprek dat binnen gevoerd werd, het was me één groot mysterie.
    Wat had Drew Nicole aangedaan? Het moet iets ergs geweest zijn, anders deed ze niet zo wantrouwig. Wie slaat er nu een vrije namiddag af, in de vrije buitenlucht nog wel!
    Ik wil er net iets over zeggen tegen Maya als ik een hand op mijn schouder voel.
    'Dames, wat zijn we aan het doen?' Quinto. Ik draai me zogenaamd nonchalant om en steun met mijn hand tegen de muur.
    'Niets speciaals. Ik heb gehoord dat jij ook mee naar buiten gaat? Kan gezellig worden.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya
    Ik fronste bij het vreemde gesprek. Net toen ik iets tegen Delphine wou zeggen, voelde ik een hand op mijn schouder. Ik veerde lichtjes overeind.
    ''Dames, wat zijn we aan het doen?'' klonk de bekende stem van Quinto. Telkens als ik naar zijn hoofd keek, schoten er herinneringen binnen van vroeger. Net als Delphine draaide ik me om.
    ''Niets speciaals. Ik heb gehoord dat jij ook mee naar buiten gaat? Kan gezellig worden.'' zei Delphine, en ik grijnsde lichtjes. Ik hield wijselijk mijn mond, en keek hem aan om zijn reactie te pijlen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.
    Delphine lijkt totaal niet te schrikken. Ze draait zich nonchalant om en steunt tegen de muur. Maya daarentegen veert lichtelijk op en lijkt toch wel iet wat geschrokken.
    "Niets speciaals. Ik heb gehoord dat jij ook mee naar buiten gaat? Kan gezellig worden," Merkt Delphine op.
    Ik kijk van Maya naar Delphine. "Heb je ideeën, mevrouw Parker?" Zeg ik met een frons in mijn wenkbrauwen.
    Zonder op antwoord te wachten, praat ik verder. "Maar geef toe. Jullie waren ze aan het bespioneren," Zeg ik tegen ze.

    Nicole Joy Eastwood
    'Omdat de anderen al bij de deur staan?' kaatst hij terug. 'Wees maar blij dat je naar buiten kan. Het buitenuurtje voor vandaag is afgeschaft als straf voor de voedselgevechten'.
    'Daar heb ik niet eens aan mee gedaan,' mompel ik.
    Drew schudt zijn hoofd. 'Quinto gaat ook mee'.
    Ik denk even na. Met Delphine en Maya erbij probeert hij toch niks. En vast ook niet met die nieuwe bewaker, Quinto, ook al heb ik geen idee hoe die in elkaar zit. Veel erger dan Drew kan het niet zijn.
    'Ik ga al mee,' zucht ik waarna ik opsta. 'Waar gaan we eigenlijk heen? Want het lijkt me dat de andere bewaking ons niet mag zien'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).
    "Ik ga al mee," Zucht ze en staat op. "Waar gaan we eigenlijk heen? Want het lijkt me dat de andere bewaking ons niet mag zien,"
    Ik grinnik zachtjes en schud dan mijn hoofd. "Aan de achterkant van de gevangenis is een stuk bos met een grasveldje. Er hangen geen camera's, dus we kunnen er heen zonder gesnapt te worden," Zeg ik tegen haar en loop richting de celdeur die open staat.

    Delphine Sarah Parker

    Maya kijkt lichtjes verschrokken als ze Quinto ook in de gaten heeft en ze lacht om mijn bijdehante opmerking.
    'Heb je ideeën, mevrouw Parker?' vraagt Quinto met een frons in zijn wenkbrauwen. Ik haal enkel mijn schouders op en reageer niet.
    'Maar geef toe. Jullie waren ze aan het bespioneren,' ik kijk met een brutale blik in zijn ogen.
    'Helemaal niet! Zoiets zouden we nooit doen.' achter me hoor ik ineens het geschuifel van voeten en zie Drew in de deuropening staan. Meteen tover ik een glimlach op mijn gezicht en loop naar hem toe.
    'Zullen we?' vraag ik liefjes, zonder nog op Quinto te reageren. Oh, laat hem alsjeblieft niets zeggen! Als we langs hem heen lopen boor ik mijn ogen in de zijne. Een blik die genoeg zegt: zeg niets en ik zal alles voor je doen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Moet ik reageren op Delphine of komt er nog een reactie van Maya of Nicole?]