• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    • Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    • Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    [Naar wie kan ik toe met Nicole?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto.

    "Waarom besloot je terug te komen?" Vraagt ze aan me.
    Ik haal mijn schouders op. "Dit is toch het werk dat ik leuk vind, hoewel je dat waarschijnlijk niet begrijp.." Zeg ik tegen haar. "Ik bedoel, achter de bar staan en af en toe een ruzie oplossen is wel leuk, maar hier in de gevangenis heb je meer actie en kom je meer in contact met mensen," Misschien zouden de woorden gevoelig moeten klinken, dat doen ze niet. Ik ben zo emotieloos als normaal. Al mijn emoties zijn ver weggeborgen, achter slot en grendel. Misschien komen ze door iemand ooit weer te voorschijn.. Ooit.

    Amorphous schreef:
    [Naar wie kan ik toe met Nicole?]


    Ehm, Drew & Delphine of Quinto & Maya. Jij mag kiezen. :-)

    Maya
    Ik keek hem aan, en glimlachte. Nog altijd zo emotieloos als altijd, 't was jammer. ''Klopt.'' grinnikte ik zachtjes, en ik trok mijn knieën op terwijl mijn blik weer afdwaalde naar de kalme zee, en de hemel erboven die oranje kleurde van de zonsondergang. Het was lang geleden dat ik.. Deze vrijheid had. Ik kon weglopen, verstoppen op dit eiland en op de één of andere manier ontsnappen. Maar waarom deed ik dat niet?
    Ik voelde me thuis in de gevangenis. Hoe raar het ook klonk. In de 'bewoonde' wereld had ik niemand meer. Helemaal niemand.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blanche schreef:
    (...)

    Ehm, Drew & Delphine of Quinto & Maya. Jij mag kiezen. :-)


    Dan gaat ze eerder naar Quinto en Maya a. Als Aragog het niet erg vindt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, hoor ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Drew.

    Delphine pakt één sigaret aan en steekt deze tussen haar lippen. Het verbaasd me, want ik had niet verwacht dat ze een roker is.
    Ook ik pak 'n sigaretje en steek deze in mijn mond. Het pakje berg ik op in mijn broekzak en zoek naar een aansteker. Ik vloek even binnesmonds als ik de aansteker niet kan vinden, maar uiteindelijk zit hij in m'n andere broekzak.
    Ik steek Delphine's sigaret aan en daarna de mijne. Direct neem ik een groot trekje van de sigaret en laat de rook uit mijn mond ontsnappen. Heelijk.

    Dan schrijf ik zo iets, eerst nog even mijn personages bij Imperium Romanum posten ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    Dan schrijf ik zo iets, eerst nog even mijn personages bij Imperium Romanum posten ^^


    [Okey. Dan wachten we op jou. (:]

    Delphine Sarah Parker

    Drew steekt zijn sigaret ook tussen zijn lippen en op één of andere manier vind ik dat waanzinnig sexy. Hij zoekt naar een vuurtje, steekt mijn sigaret aan en doet hetzelfde bij de zijne. Toen ik nog bij de groep van Lucas zat rookte we altijd, meestal gewoon uit pure verveling. Ik dacht dat ik er niet verslaafd aan was, maar als ik nu de rook inadem en weer laat ontsnappen, gaat er een aangename rilling over mijn rug. En dit heb ik gemist al die tijd...
    Heel langzaam trek ik aan het uiteinde van mijn sigaret en ga weer liggen. Ik maak kleine openingen met mijn mond en zie de kleine wolkjes rook ontsnappen naar de vrije lucht.
    'Zie je wel,' zeg ik tegen Drew. 'Je bent de slechtste nog niet.' Ik sluit genietend mijn ogen en rook mijn sigaret verder op, heel erg langzaam.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nicole Joy Eastwood
    Zodra we buiten aankomen gaat Maya richting het kiezelstrandje en Delphine naar het grasveldje. Drew loopt Delphine achterna en Quinto Maya.
    En daar sta je dan.
    Ik zit te twijfelen welke kant ik op zal gaan. Richting Drew en Delphine of richting Quinto en Maya. Ik kan Delphine lastig alleen laten bij Drew, maar erg veel zin om bij hem te zitten heb ik niet, integendeel zelfs. Na nog even aarzelend loop ik de richting van Quinto en Maya.
    'Hee,' mompel ik als ik bij ze gaan zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drew.

    "Zie je wel," Zegt ze uiteindelijk. "Je bent de slechtste nog niet," Vervolgt ze en sluit haar ogen.
    Ik rol met m'n ogen en kijk dan naar haar. Je moest eens weten, Delphine..
    "Misschien," Mompel ik met de sigaret in mijn mond, terwijl ik rechtop tegen een boom aan ga zitten. Ik trek mijn broek omhoog, omdat deze was afgezakt en neem een trekje van de sigaret. Naar mijn mening is dit het beste merk.

    [Aragog mag eerst reageren op Nicole.]

    Maya
    ''Hee.'' hoorde ik opeens, en terwijl ik met wat steentjes klooide, keek ik om. Ik zag Nicole staan, en ik glimlachte even. ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant, en keek toe hoe ze naast me kwam zitten. ''Aardig van Drew.'' mompelde ik in het algemeen, doelend op het feit dat we even naar buiten mochten.
    [No inspiriation :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine Sarah Parker

    'Misschien,' Mompelt hij, gehinderd door de sigaret in zijn mond. Ik hoor hoe hij gaat verzitten en leg mijn hand boven mijn ogen om hem een cynische blik te schenken.
    'Ik weet dat je graag zo wil over komen, maar ik vind je totaal niet gemeen of wat dan ook. En hoe je nu bent, de Drew bij mij, zo heb ik je het liefst.' hierna druk ik mijn sigaret uit op het gras en leg mijn hoofd weer neer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien