• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Nog wel ^^ Laptops zuigen eigenlijk best wel na een tijdje ghehe..

    Hmmm, nee dat valt eigenlijk heel erg mee. En desktop computers zijn niet veel beter hoor xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmmm, nee dat valt eigenlijk heel erg mee. En desktop computers zijn niet veel beter hoor xd


    Zie zuigen nog harder trolol ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Zie zuigen nog harder trolol ;$

    Nogaaal.
    Maar met deze laptop kan ik nu alle games spelen die ik vroeger niet kon spelen :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nogaaal.
    Maar met deze laptop kan ik nu alle games spelen die ik vroeger niet kon spelen :9~


    true..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Redelijk leuk dingetje als ik het zo lees. :]
    Ik moet ook een nieuwe laptop hebben, maar voorlopig zit het er nog niet in.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Redelijk leuk dingetje als ik het zo lees. :]
    Ik moet ook een nieuwe laptop hebben, maar voorlopig zit het er nog niet in.

    Ghehehe, ik had eerst zon oud bakbeest uit 2006. Nou daarmee kon ik dus amper iets doen voor school.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn moeder heeft er ook zo eentje...en die viel telkens uit nadat hij oververhit werd(no_chears)

    Lekker gezond voor die laptop


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Mijn moeder heeft er ook zo eentje...en die viel telkens uit nadat hij oververhit werd(no_chears)

    Lekker gezond voor die laptop

    Precies dezelfde dan? En dat is inderdaad niet goed. Dan moet ze anders een laptop cooler ding kopen.
    Mijne heeft gisteren de hele tijd een zwaar spel gedraaid en is niet oververhit geraakt ook al had ik hem op mijn schoot op een deken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is zeker nice!
    Die processor heeft in Korea z'n eigen lied btw, van niemand minder dan Girls' Generation (cat) Just so you know :Y)


    lol


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Dat is zeker nice!
    Die processor heeft in Korea z'n eigen lied btw, van niemand minder dan Girls' Generation (cat) Just so you know :Y)

    lol

    The fuck (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    The fuck (cat)

    Reclame :'] idk
    Er zijn daar meerdere liedjes die bijna awards winnen die gewoon bedoeld waren voor reclames voor idk mobieltjes (zie: bigbang - lollipop). Dit pop pop pop lied is dan niet echt m'n favoriet ;;

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Reclame :'] idk
    Er zijn daar meerdere liedjes die bijna awards winnen die gewoon bedoeld waren voor reclames voor idk mobieltjes (zie: bigbang - lollipop). Dit pop pop pop lied is dan niet echt m'n favoriet ;;

    Okaaaaaay the fuck Korea, the fuck xd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Okaaaaaay the fuck Korea, the fuck xd

    Een van de dingen waar ik ook geen raad mee weet.

    Anyways, ik maak 't offtopic, sorry ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Een van de dingen waar ik ook geen raad mee weet.

    Anyways, ik maak 't offtopic, sorry ;;

    Hmhm en nee dat valt wel mee xd
    Het was een song over de i5 dus blijf je ontopic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Precies dezelfde dan? En dat is inderdaad niet goed. Dan moet ze anders een laptop cooler ding kopen.
    Mijne heeft gisteren de hele tijd een zwaar spel gedraaid en is niet oververhit geraakt ook al had ik hem op mijn schoot op een deken.

    laptop cooler ding?
    Leuke naam, maar ja dat heeft ze enkele maanden geleden gekregen van mijn vader en ik moet zeggen het werkt wel tot nu toe.
    Maar haar laptop staat altijd op haar bureau, dus ik denk dat het daar ook wat mee te maken heeft


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.