• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome ;d Doe de postbode de groetjes van me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nieuwe dingen zijn altijd leuk :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    Nieuwe dingen zijn altijd leuk :Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ''Kleur Zwart''

    He dat snap ik!


    -

    Genius schreef:
    ''Kleur Zwart''

    He dat snap ik!

    Hahaha, die is flauw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil ook al heel lang een laptop, maar ze zijn allemaal zo duur. :c Mag ik vragen voor hoeveel je deze hebt gekocht? 8D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hou er rekening mee dat Acer laptops behoren tot de slechtste he? Heb er al 2 keer een aanvaring mee gehad, en ken meer mensen waarvan het zo is. :')
    Maar nieuwe dingen zijn altijd leuk :'D


    To infinity and beyond •

    PAPAROACH schreef:
    Ik wil ook al heel lang een laptop, maar ze zijn allemaal zo duur. :c Mag ik vragen voor hoeveel je deze hebt gekocht? 8D

    Hij is nu 600 euro vanwege een actie, wat echt niet duur is voor zo´n laptop. Normaal kost zo´n laptop rond de 700 euro

    Starships schreef:
    Hou er rekening mee dat Acer laptops behoren tot de slechtste he? Heb er al 2 keer een aanvaring mee gehad, en ken meer mensen waarvan het zo is. :')
    Maar nieuwe dingen zijn altijd leuk :'D

    Ik heb dus het tegenovergestelde gehoord en bijna al mijn klasgenoten hebben een Acer.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    Hou er rekening mee dat Acer laptops behoren tot de slechtste he? Heb er al 2 keer een aanvaring mee gehad, en ken meer mensen waarvan het zo is. :')
    Maar nieuwe dingen zijn altijd leuk :'D


    Dat is niet zo lolol. Iedereen heeft eigen ervaringen met laptops, sommigen zijn er weg van en anderen vinden ze vreselijk. Zo is het altijd.


    Your make-up is terrible

    Doitsu schreef:
    Nieuwe dingen zijn altijd leuk :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Geeft je toetsenbord ook licht? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lijkt me een fijne computer, al kan je tegenwoordig betere processors krijgen, zoals de i7 processors - de quad-cores, maar die zijn ook wel een beetje prijzig. Bij Acer denk ik dat je wel problemen kan verwachten, dat is tenminste hoe ik Acer ervaar.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:29 ]


    comfort in c h a o s

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb dus het tegenovergestelde gehoord en bijna al mijn klasgenoten hebben een Acer.


    Hmm, 't is maar wat je duur vind..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Austen schreef:
    Lijkt me een fijne computer, al kan je tegenwoordig betere processors krijgen, zoals de i5 of i7 processors, de quad-cores, maar die zijn ook wel een beetje prijzig. Al kan je bij Acer denk ik wel problemen verwachten.


    Hij heeft een i5, second generation hoor. (cat)


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Lijkt me een fijne computer, al kan je tegenwoordig betere processors krijgen, zoals de i5 of i7 processors, de quad-cores, maar die zijn ook wel een beetje prijzig. Al kan je bij Acer denk ik wel problemen verwachten, dat is tenminste hoe ik Acer ervaar.

    Ik koop nu een i5, een 2de generatie nog wel met dubbel core.(cat)

    Eeyore schreef:
    Geeft je toetsenbord ook licht? (cat)

    Geen idee, I hope so. That would be awesome.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.